sobota 7. septembra 2013

A začínam...

                                         Ahojte! A takto spolu začíname...

                                           môj úplne prvý príspevok sa bude týkať toho, kto som, o čo sa zaujímam a vlastne o mojom blogu. Veľmi sa teším, že budem môcť pisať blog a možno komunikovať s novými ľuďmi :)

                                         Chcela by som tento blog písať o kozmetike, oblečení (tých nikdy nemám dosť :D) , ale aj o sebe, svojich zážitkoch, o tom, čo mám rada, čo sa mi páči, čo ma zaujalo a o všeličom inom, čo mi len tak behá hlavou :)


                                         A niečo málo o mne...

                                         bavi ma poznavat nepoznane, objavovat, milujem, ked mozem vytvorit nieco sama, chodim sa rada prechadzat s osobami, s ktorymi si mam vela, co povedat, milujem svoju rodinu a priatelov...
                                        Rada si predsavujem a vymyslam, co by som vsetko mohla urobit :D, som uplne nadsena, ked sa mozem upravovat a milujem nove oblecenie... (asi ako kazda zena, len ten moj to nechce pochopit :P) 
                                         
                                         Pochadzam z Banskej Bystrice, studovala som hotelovu akademiu v Brezne, co ma zavialo az sem... Pracujem ako casnicka v malom hoteliku uprostred lesa, v blizkosti nadhernych jazier. Nie, nie je to na Slovensku. Uz rok sa prebijam v Nemecku bez svojej rodiny. Smutne, ale to je teraz realita, vela mladych odchadza za lepsou buducnostou.
  
P.S. svoj prvy prispevok pisem uplne nepripravena, v pracovnom prostredi, pred zacatim veceri, ospravedlnte preto moje nedostatky, budem sa ich snazit odstranit :) Budem pevne dufat, ze na mna nezanevriete a neodradim vas do citania dalsich prispevkov 

                                        

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára