štvrtok 17. októbra 2013

Dočasné riešenie pre denné potreby

Môj malý kozmetický kútik


Keďže ešte nemám svoj kozmetický stolík, o ktorom ste sa už mohli dozvedieť v mojom wishliste. Dočasným riešením je zatiaľ tento poličkový stojanček. Je biely, teda sa mi hodí do izby. Ale určite sa ho nezbavím ani keď dostanem svoj vysnívaný stolík.



A aby ste mali predstavu, čo sa na týchto poličkách nachádza, tak si to vezmeme trošičku z bližšia.



Horná polička sa skladá z:

- Skin79 Dream Girls - BB krém, skvelý na bežné denné nosenie
- (za ním) Nyx The make up, až príliž svetlý make up, pre mňa vhodný skôr na zimu
- Revlon custom creations, make up, ktorého odtieň si môžem sama zvoliť, dá sa to na ňom nastaviť, môj obľúbený make up, žiaľ, dá sa dosť ťažko zohnať
- Loreal Nude Magique BB cream, žiadna sláva, ale keď som len doma, je fajn
- Skin79 Snail Nutrition BB cream, poriadne krycí bb krém s obsahom slimáčieho slizu
- Sans Soucis nature elements, denný krém, veľmi rada ho používam
- Loreal studio secrets make up, tento make up je v tyčinke, nejako som mu ešte neprišla na chuť, ale budem ho viac testovať
- Nyx photo - loving primer, podkladová báza pod make up, je vážne úžasná, krásne vyhladí pleť a pripraví ju na make up, určite si ju kúpim znovu




Na strednej poličke mám hneď po ruke štetce, tie používam každý deň. Aj keď nie všetky z nich :). Niektoré mám z drogérie Rossman, niektoré z dm, ale  väčšina z nich je z eshopu kvalitnakozmetika.sk



Hneď vedľa štetcov mám svoj antiperspirant, krém na ruky a košíček so sponkami, gumičkami atď. Tretia polička má na sebe tri košíčky, veci v nich sú vytriedené na produkty na tvár, na oči a na pery.



Prvý košíček:


Catrice allround Concealer. paletka korektorov
Alterra, kompaktný púder so zrkadielkom
Loreal studio secrets professional duo blush, púdrová lícenka a brozer v jednom
Kryolan for Glossybox blusher, lícenka
Astor perfect stay oxygen concealer, krémový korektor
Korres matte eyeshadow, matný očný tieň, používam ho na obočie
Manhattan soft compact powder, natur look, púder na moje každodenné použitie, mám už druhý a stále som s ním spokojná
Calvin Klein bronzing powder, bronzer, tiež ho používam takmer každý deň


Druhý košíček



Nivea extension nanodefinition, maskara na riasy, asi najlepšia akú som kedy mala
Astor big & beautiful false lash look volume mascara, 
Maybelline jade the colossal volum express mascara - cat eyes, riasenky od Maybelline sú všeobecné veľmi dobré, tejto niet, čo vytknúť
Garnier Roll-on, gél na očné okolie, trošku vypína pleť, chladí, ale žiadny zázrak to nie je

Zoeva forever eye grayon, hrubšia ceruzka na oči, skôr tak na dymové líčenie
Nyx auto eyebrow pencil, ceruzka na obočie, môžem len odporúčať
BeYu liquid eye liner, tekutá očná linka s tenučkým štetčekom, intenzívna čierna farba, určite si ju kúpim znovu
be a bombshell, hrubšia očná linka vo forme fixky, 
Avon extra lasting eye liner, fixka, žiadna sláva, tá čierna je skôr tmavšia sivá,
Essence quattro eye shadow, 4 očné tiene v jednom, pigmentácia ešte celkom ujde, ale až priveľmi sa prášia


Pod týmto košíčkom sa ukrývala ešte moja NAKED 2 od URBAN DECAY, paletka očných tieňov. Všetkých očných tieňov a paletiek som sa vzdala, pretože ich nahradila jedna.


Ako je vidieť, je používaná, jeden tieň už dokonca rozmrvený. Som šikovná :D.




Tretí košíček:




Model CO Illusion nude lip liner, kontúrka na pery
Uma cosmetics matt lipgloss, matný lesk na pery, celkom dlho vydrží a tá farba sa vyrovná aj rúžu
Nyx black label lipstick, rúž v nádhernom balení, je krásne sýto-červenej farby
Dr. Hauschka lipstick novum, rúž, ešte nepoužitý, ešte sa len chystám na jeho testovanie, je takej hnedej farby, na jeseň sa určite hodí
Oriflame lip classic, rúž ružovej farby, má kovový odlesk, čo nie je veľmi po chuti každej ženy
Carmex, balzám na pery, na popraskané pery či kútik to najlepšie na svete, ale štipká, niekedy je to veľmi nepríjemné
Urban Decay, miniatúrka lesku na pery, dostala som ho k paletke tieňov, vonia po mentole 
Lip smacker Fanta, balzám na pery s vôňou a chuťou fanty
I love... glossy lip balm, balzám na pery z vianočnej edície, nádherne vonia



To je všetko, síce som objavila ešte pár produktov, ktoré boli schované v kozmetickej taštičke, ale to už pridám neskôr v inom článku.

Ak by ste chceli na nejaký produkt extra recenziu, tak stačí len napísať do komentára.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára