pondelok 28. októbra 2013

Pár nápadov na vianočné darčeky


Trošku netradičné Vianoce

Blúdila som po internete, tak som sa dala do pátrania po darčekoch. Samozrejme vianočných. Ponúkam pár nápadov a samozrejme aj eshopov, na ktorých sa môžte inšpirovať. Možno to niekomu z vás aj pomôže pri výbere vianočných darčekov.

Adventné kalendáre 
Prečo nevymeniť čokoládu za malé prekvapenia?

Tu v Nemecku zoženiete už akékoľvek, no na Slovensku je to ešte stále trošku bieda. Našla som však na jednej stránke nejaké kalendáre s hračkami. Môžete nimi potešiť svoje deti, mladších súrodencov... 



Link na stránku nájdete TU.
Možno tam niečo nájdete pre tých najmenších. Neviem, ale poradiť, ako sa na tejto stránke dá nakupovať alebo aké majú podmienky atď., pretože tak podrobne som to už neskúmala. 

Rôzne kalendáre sa dajú kúpiť aj na stránke ebay. Ale čo je podľa mňa ešte lepšie, je ten adventný kalendár naplniť úplne sám. Teraz už sú rôzne možnosti, všetko záleží len na vás.



Puzzle
Možno ste si teraz pomysleli, kto by teraz ešte skladal puzzle. Ale je to zábavka pre celú rodinu, na dlhší čas (podľa  počtu dielikov), ale hlavne, potom okrášli stenu vo vašej izbe, či obývačke. 

A čo tak kúpiť niekomu na Vianoce puzzle s jeho obľúbeným motívom? Však každý má niečo rád...
Možnosti sú už rôzne, dajú sa urobiť aj puzzle s fotkami, vlastnými motívmi, všetko záleží len od vašej fantázie. 

Musím sa podeliť aj so svojím úlovkom. Môj ocko má veľmi rád F1, keď sme boli na nákupe, tak sme narazili na Puzzle a boli tam rovno jedny, na ktorých bola formula z Red Bull tímu a Vettel. Hneď som ich vzala a som si istá, že sa ocino poteší. 

Našla som samozrejme aj eshop, kde sú naozaj najrôznejšie motívy puzzlí, aj počty dielikov. Nájdete tam od detských až po tie najzložitejšie. 
Prajem veľa zábavy :)
Puzzle eshop: http://www.i-puzzle.sk/


Malé prekvapenie, originálny, vtipný darček
Dopátrala som sa aj k stránkam, na ktorých nájdete originálne a vtipné darčeky. Niekedy aj malé prekvapenie dokáže urobiť veľkú radosť.

Vybrala som si tieto dva eshopy: http://www.prekvapko.sk/
                                                      http://vtipnedarceky.sk/

Ja som ako malá veľmi túžila po mravčej farme (stále po nej túžim, nikdy ma to neprešlo) a práve na jednej z týchto stránok som ju našla.  Veľmi ma zaujali aj Grow It rastlinky, určite si časom nejakú zaobstarám :).



Kozmetické sety
Nie, vôbec nemám na mysli tie, ktoré nájdete na regáloch v každej drogérií a k tomu zadarmo kozmetická taštička, či iná úžasná vec, ktorá vám bude zavadzať v skrinke. Kupovať niekomu vôňu, v ktorej si nie ste celkom istí, je úplná hlúposť. Kupujete balíček kozmetiky len preto, že neviete, čo by ste podarovali. Neviete, či sa trafíte do vkusu obdarovaného a koľko z tých produktov nikdy nepoužije. 

Tak prečo si ten kozmetický set nevytvoríte úplne sami? Určite viete, čo mamka, ocko, sestra či brat používajú, čo im dochádza, čo by radi vyskúšali alebo sa im to zapáčilo. Tak prečo nepozbierate tieto produkty a nezabalíte ich sami? Nebolo by to lepšie ako vyhodiť peniaze za niečo, čo aj tak skončí v smetnom koši, pretože je to po záruke?

Zážitkové darčeky
Možno nie je každý na skoky z lietadla alebo rýchlu jazdu, ale myslím, že čokoládovou masážou, či profi fotením by ste nikomu neublížili. 

A verte mi, že takéto darčeky nedostávajú ľudia každý deň. Skúste si pozrieť tieto stránky a inšpirovať sa.


A tak ako píšu na jednej z týchto stránok: Zážitok je darček na celý život. 



Dúfam, že som vám pri výbere vhodných darčekov trošku pomohla, možno vás inšpirovala, či možno aj vymyslela darček. Ak áno, komentár ma poteší. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára