pondelok 14. októbra 2013

wishlist na rok 2014

Moje želania 

Na tento rok mi je už zbytočne písať si nejaký zoznam, čo by som chcela. Myslím, že väčšinu z toho, čo som si priala som aj dostala. No v roku 2014 mám aj pár drahších prianí, ktoré sa mi dúfam splnia.


Môj finančne náročný zoznam

Ako prvé sa na mojom zozname vyskytuje nová spálňa. Nie že by som s tou starou nebola spokojná, ale túžim po novej.

 

  A toto je ona, chcem mať v izbe biely nabýtok, ale s týmto vzorom mi to vobec nevadí. Podobnu skriňu máme aj teraz, lenže je bez šuflíkov, skriniek... má posúvne dvere, čo mi veľmi prekáža a je to hlavným dôvodom, prečo chcem skriňu vymeniť. 
Odtiaľto by som chcela túto spálňu objednať, nájdete tam všetky informácie, cenu a pod. (Všetko v nemčine)


Druhým drahším bodom na mojom liste je kozmetický stolík, ten som chcela  hrozne mať už tento rok, no nie všetko, co chceme môžeme mať ihneď. Ale dúfam, že v roku 2014 sa mi to už podarí.


Tento som našla TU a nie je to celkom to, čo by som chcela, ako som už vyššie spomenula, chcela by som mať v izbe biely nábytok. Žiaľ tento kúsok majú už len v ružovej farbe. Na stránkach Amazon-u som ale našla aj kúsky v bielom vyhotovení, preto sa potom pozriem radšej tam.

Ďalším bodom v mojom náročnom liste je komoda. Mám asi až príliš veľa vecí na nechty a teraz ich mam porozhadzované po izbe, čo nie je vôbec pekné. Preto by sa mi zišla komoda, do ktorej by som si všetky tie veci uložila. Žiaľ, neposkytnem žiadny obrázok, pretože presnú predstavu ešte nemám (okrem toho, že bude biela). 

Tento rok som tiež veľmi chcela mať v izbe lavičku. Veľmi sa mi to páči ako majú vo filmoch taký posedík pri okne, ja si izbu takto prestavať nemôžem, ale lavičku by som si k oknu dať mohla...

Túto som len tak stiahla niekde na nete, ale podobá sa tej, čo som si vyhliadla. Ja som si totiž takúto lavičku vyhliadla v jednom obchode s nábytkom. Stojí normálne 149 € ale v poslednej dobe bola cena znížená na 99 € a stále sa na tejto cene drží. Tak mi ostáva len dúfať, že pokým na ňu našetrím, bude stáť stále toľko, čo teraz.

Posledným bodom môjho finančne náročného zoznamu je kuchynská linka. Naša kuchyňa je zatiaľ porobená len provizorne, sporák, chladnička, mikrovlnka, pár skriniek... Ale poriadnu linku ešte nemáme.



Môj finančne menej náročný zoznam


Prvým bodom na nenáročnej časti je jeden lak od OPI. Mala som ho už ako miniatúrku, ale bolo ho tak málo, že po pár použitiach bol fuč.


Je v zlatej farbe, jeho názov je Goldeneye a je z kolekcie Skyfall. Ja som kúpila 4 miniatúrky, v ktorej bol aj tento a stáli ma 18€. Neviem koľko stojí v plnej veľkosti, ale myslím, že okolo 16 €.

Na moje tmavé kruhy pod očami by som neskôr chcela vyskúšať toto.


Volá sa to Etude House Collagen Eye Patch, malo by to odstrániť známky unavených očí, pomáhať na tmavé kruhy pod očami...
Rada by som to vyskúšala, 5 párov stojí 7,95 € a nájdete ich na www.bbcreamshop.sk

A posledným bodom môjho zoznamu je môj obľúbený bb krém. Pretože mi dochádza zišiel by sa mi nový.

Tiež ho nájdete na tom istom eshope a stojí 12,45 €.

To je všetko, áno, ja viem, som náročná, ale to len preto, že si chcem zariadiť byt podľa svojich predstáv, keď už v byte budú tieto chýbajúce kúsky môj zoznam nebude vôbec náročný.
Okrem toho hneď ako sa niečo zo zoznamu vyplní, podám o tom hlásenie :)

1 komentár: