nedeľa 3. novembra 2013

Halloween

Snehulienka + Zombie

          

 Dnes som sa rozhodla pridať svoj halloweensky kostým. Síce je už trošku neskoro, ale možno sa ním ešte inšpirujete. Na ďalší rok :).

Šaty som si objednala na stránke ebay.


Myslím, že make up na Snehulienku je každému jasný. Svetlá pleť, tmavé riasy a červené pery.

Použitý make up: 
Nyx - The Make-up, odtieň 08 natural beige
Manhattan - soft compact powder, odtieň 1 naturelle
Nyx - Black Label Lipstick, odtieň 155 extreme red
Maybelline - Colossal volume express mascara, cat eyes
                                       



Pridávam aj kostým môjho drahého, na toto som ho nahovorila ja, aj som to z neho vytvorila. 



P.S. 
Tento článok a fotky sú venované Simonke V. Vieš, už keď sme ti zabudli poslať tú meninovú fotku, tak aspoň takto. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára