nedeľa 17. novembra 2013

Nail art

Prvý Nail art :)

Dnes slávnostne pridávam svoj úplne prvý nail art. Áno, nie je to žiadna sláva, ale tieto nechty som si obľúbila. 
Pred pár dňami som sa vďaka jednej veľmi milej blogerke Veronike naučila pečiatkovať na nechty. Takže nabudúce pridám niečo už aj s pečiatkami.
Ale pre dnešok musia postačiť aj tieto nechtíky :)



Postup je úplne jednoduchý. Najskôr som celé nechty potrela lakom v nude farbe, potom som svetlo modrým lakom urobila pásiky. Vzala som štetec a kus tvrdého papiera, na papier som kvapla ružový, červený a zlatý lak. Ružovým som nakreslila kvietky, červeným prešla len niektoré okraje lupienkov, zlatým som už len v strede každého kvietku urobila bodku.


Tieto nechty mi pripomínali jar a leto.


Dúfam, že sa vám tieto nechty páčia. Ale ako som už napísala, nabudúce už niečo s pečiatkami :)




2 komentáre: