utorok 10. decembra 2013

Mikulášske nákupy

Mikuláš, nákupy... 

Keďže sa blížia Vianoce, bolo Mikuláša... dopriala som si viac ako som chcela... A nie tak ja, ako mi to dopriala moja drahá polovička :). Už neviem presne, čo som dostala od drahého, neviem, čo som si kúpila, čo všetko malo byť na Mikuláša (samozrejme sladkosti sem dávať nebudem, lebo ich už nemám :D), preto radšej všetko dokopy.
(Plus ešte bude extra článok o decembrovom Glossyboxe, o vianočnom špeciálnom Glossyboxe a o narodeninových darčekoch.)




Prvý produkt, o ktorom som už písala aj zvlášť je VERY COLOURFOIL MANICURE od CIATÉ. Ide o lak na nechty, sadu fólií a fixátor fólií. Viac informácií TU.


Boli sme aj DM-ku, milujem aj nenávidím DM-ko zároveň, milujem ho, pretože je tam všetko, čo si len môže žena priať, ale nenávidím, pretože vždy keď tam vojdem, vždy si niečo odnesiem. Aj keď mám v peňaženky len pár eur. A nejak tak som prišla k malému cestovnému baleniu telového mlieka od TREACLE MOON. Je vo vôni ginger morning a ja ho milujem. Určite si kúpim aj plné balenie (neskôr, keď tento miniem). 


Chcela som niečo na tvár, čím zmyjem aj make-up, hlavne v sprche, tak som siahla po čistiacej pene od NIVEI. Nuž, make-up to dole nedá, ale na ráno a večer po vyčistení tváre je to úžasné. Používa to aj môj priateľ, dokonca častejšie ako ja :). Máme rozdielnu pleť, ja skôr suchú a on zmiešanú. A vyhovuje to nám obom, takže sa hodí rôznym typom pleti. 




NIVEA clear-up strips sú podľa mňa úplný zázrak. Máme už tuším štvrté balenie, opäť je to záležitosť, ktorú môj drahý používa tiež. Tieto nalepovacie pásiky jednoducho nalepíte na vopred navlhčenú pokožku na miesta ako na obrázku. 



Takto to vyzerá, keď si to nalepíte. Necháte pôsobiť 10 až 15 minút. Naozaj to čierne bodky vytiahne, nič mi na to tak veľmi nepomohlo ako tento produkt a to som už skúšala naozaj od tých drogériových značiek po tie svetoznáme. 


Hľadali sme obaja sprchové gély, (ja síce ešte mám, ale chcela som vyskúšať aj tento). Priateľ sa rozhodol pre tento od DOVE, pretože sa mu páčila jeho vôňa. Ja som sa tentokrát riadila tiež podľa čuchu a tak som si vybrala jeden s vôňou manga od TREACLE MOON.



O termálnej vode od AVENE som veľa veľa čítala, tak som po nej začala túžiť. Keď som ochorela, všimla som si ju v akciovej cene v lekárni. Tak som sa po ňu neskôr zastavila. A keďže v lekárni práve prebiehali vianočné akcie, tak som si ju odniesla ešte o 2,5 € lacnejšie. 
Použiť sa dá naozaj takmer na všetko. Ja ju používam väčšinou len na tvár, po vyčistení. 



Tento scrub od SOAP&GLORY sme si taktiež zamilovali obaja. Pleť je po ňom oveľa jemnejšia. Predtým som mala jeden od essence, ale takú službu ako tento mi neurobil. 


LORÉAL eau de teint je produkt, ktorý som dlho obchádzala, ale stále uvažovala, či do toho ísť. Ale nakoniec som si povedala, že prečo nie. A neľutujem to. Je to naozaj miláčik. 
Budem na tento make-up písať ešte extra recenziu. 


Samozrejme mi drahý dovolil si objednať UV gél na nechty, pretože môj už dochádzal. Tak som na internete objavila stránku, ktorá má bohatý sortiment produktov na gélové nechty. Nájdete tam naozaj všetko.


Objednala som si dva pilníčky. Ten malý fialový mi prišiel k objednávke. 



Zaujal ma aj produkt, od značky JOLIFIN, ktorý sľuboval, že keď ho nastriekate na čerstvo nalakované nechty, budú schnúť bleskovo rýchlo. Bleskovo rýchlo teda neschnú, ale schnú rýchlejšie. 


A nakoniec gél. Priesvitný, je ho 30 ml, dúfam, že mi vydrží dlho.


Chcela som tričko s dlhým rukávom na jeseň a zimu, tak som skončila pri tomto svetríku. Veľmi sa mi zapáčil, tak som ho tam nemohla nechať.


Boli sme na gastronomickom veľtrhu, videli sme fakt veľa zaujímavých vecí z gastronómie. Niekde v rohu bol ale pán, čo predával puzzle lampy. Tak som si kúpila rovno dve, jednu maličkú pre maminku, jednu väčšiu do izby. Trápili sme sa ňou dlho, ale nakoniec to drahý zvládol.


A takto vyzerá naša hotová lampa, dá sa zavesiť, alebo len tak položiť ku nejakému kusu nábytku. Veľmi sa mi páči. 


Stále mávam studené nohy, keď prídeme z vonku. Aj keď som bola len 5 minút vonku, tak ich mám ľadové. Takže keď som ich videla, musela som ich mať.  Použitie je tak jednoduché, že by to zvládlo aj dieťa. Na 1-2 minútky do mikrovlnky a obuť. A nožičky sú za 5 minút opäť teplé.


Táto vec ma najviac potešila. Môj nový diár. 

Čo pekné ste dostali na Mikuláša? Je niečo čomu ste v poslednej dobe neodolali? 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára