streda 11. decembra 2013

Pre vás

Vyhodnotenie prvej giveaway... 

                               a zároveň podmienky k novej súťaži, tento raz to už bude zložitejšie...

Nebudem dlho naťahovať... 
Chcem k tomu dodať len, že tento spôsob sa mi veľmi nepáčil, preto som to vymyslela inak, ale podľa starého systému, sa víťazom stala... 




Možno ste podľa obrázku pochopili, prečo sa mi systém nepáči, pretože mne ukazuje komentáre v inom poradí ako vám, preto som sa rozhodla, že víťaz bude ten, koho ukazuje ako piateho mne...

Ale nabudúce, to urobíme tak, že si to budem písať na papier, vždy s poradovým číslom a podľa toho sa vyhlási víťaz...

A teraz k novej súťaži...
Za každú splnenú úlohu dostanete body. Každý bod je jedenkrát napísané meno na papieri, to znamená, že čím viac bodov, tým väčšia šanca na výhru... 

Takže, ako nazbierať body?
1. Na FB bude opäť pridaná fotka, za jej zdieľanie je jeden bod
2. Keď po fotku napíšete meno, ako ma sledujete cez Google+, dostanete tiež jeden bod
3. Za každého nového člena (musí dať like fb stránke Pinkshaaark), ktorého získate a jeho meno napíšete pod fotku, získate tri body
4. Keď mi na mail pinkshaaark@gmail.com pošlete vlastný vianočný nail art alebo zimný make-up, za každý jeden z nich získate 2 body
5. Keď pošlete na mail najkreatívnejší darček, ktorý darujete alebo ste dostali, dostanete taktiež dva body

Keď ma niečo nové napadne, ako je ešte možné získať body, tak to doplním, preto je dobré ak sem občas mrknete.

Súťaž bude tentokrát trvať až do 25. decembra a hrá sa o tieto dva balíčky...



Veľa šťastia! :)

A keďže mám dnes narodeniny, mám malé špeciálne prekvapenie pre Veroniku, ktorá prvú súťaž vyhrala... a tu to je! :)



Gratulujem! :)

Aj táto giveaway už má svojho výhercu... Slečny, ktoré vyhrali nájdete TU.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára