sobota 1. februára 2014

Január

JANUÁR

Opäť by som vás chcela zasvätiť do svojho sveta... 

Január... Január bol pre mňa dosť rozlietaný mesiac, dva týždne dovolenky na Slovensku, návrat do Nemecka, nový člen rodiny a nafotila som pre vás pár outfitov. Nie je toho veľa, ale aspoň niečo :)


 Ako prvé pridávam svoj silvestrovský look, keďže do decembrových fotiek som ho nestihla pridať. 


Oči som mala namaľované veľmi jednoducho, zlaté color tattoo a čierna linka.


Vlasy som vyriešila taktiež jednoducho, všetky vlasy sčesané do drdolu a ružový kvietok.



Hneď druhého januára som sa zafarbila. Druhýkrát v živote sama. A ako to dopadlo? Tričko dopadlo zle, z tváre som to našťastie ľahko zmyla. 


 Predtým som používala rôzne farby na vlasy, ale po tom, ako som objavila túto, už používam len ju. Je to farba od Syoss a odtieň je praline-braun-mix. Predtým ma stále niekto musel farbiť, no s touto farbou to zvládam aj sama. Je to naozaj veľmi jednoduché. Len odporúčam.


Od hostí v hoteli som dostala takéto prekvapenie, vôbec som to nečakala a veľmi som sa potešila. Boli to pralinky od arko a dekoračné srdiečko, ktoré vonia po levanduli. 




A takto vyzerali tie pralinky detailne. Boli v tvare šáločky, boli naozaj chutné. A to doslovne :).


V januári nám tiež pribudol nový člen rodiny. A toto je on, Charlie. Prvé dni sme si mysleli, že bude len tíško sedieť... A tak veľmi sme sa mýlili, robí hluk a zlobu. Ale ľúbime ho :).


Toto je fotka z Charlieho prvého dňa u nás. Vtedy bol ešte tichučký :D.


Takto som raz išla vonku. Ale ešte predtým som sa odfotila s macom a psíkom :D.


V januári som tiež pridala článok o mojich top produktoch, ktorý mi zabral dosť veľa času. Ak ste ho ešte nevideli, pozrite si TU.


Robili sme s drahým pizzu. Musím povedať, že sa nám podarila. Ale hotové som ich neodfotila, nestihla som. Boli naozaj dobré :D.


Skúšala som vytvoriť valentínsky nail art. Dopadlo to nejak takto. Ružové nechty s fóliami. Použila som na to lak a sadu na fólie Ciaté. Viac informácií o tejto sade nájdete TU.


Ďalší pokus o manikúru na Valentína. Ako podklad trbietavý strieborný lak značky alessandro a srdiečka som urobila červeným lakom od OPI


A znovu pokusy... No neviem, asi na všetky tie srdiečka nie som :D.


A ja som si nakoniec zvolila na nechty niečo takéto jednoduché. 


A teraz nasleduje tá kolekcia outfitov, špeciálne pre vás. Musím poznamenať, že je to zamerané na vrchné časti oblečenia, pretože by ma nebavilo stále prezliekať aj nohavice a prezúvať sa. Tak dúfam, že sa vám to aj tak bude páčiť. 















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára