štvrtok 30. januára 2014

Vzorky

 Vzorky

 Rozhodla som sa vám pravidelne pridávať zoznam vzoriek zadarmo, vďaka ktorým môžete otestovať produkty, ktoré nepoznáte.

Chcem ale dodať, že nie vždy vám vzorky prídu, pretože sú k dispozícií vždy obmedzené množstvá. Preto sa môže stať, že vzorku už neobdržíte. Doba dodania je tiež individuálna pri každej objednanej vzorke (z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že raz mi jedna vzorka prišla po 4 mesiacoch, ale prišla a to je hlavné).

Link na danú vzorku získate po kliknutí na napr. Garnier.

V prípade, že o nejakých ešte viete, napíšte mi na mail - pinkshaaark@gmail.com, budem veľmi rada.
(aktualizované 27. marca 2015)

 VZORKY (SLOVENSKO)



Yves Rocher 

Garnier (za registráciu)

Nivea (za registráciu)

LOCCITANE

Gerards cosmetic culture (ku katalógu)

Masky na tvár Montagne Jeunesse 


...niečo pre vašich miláčikov...



Granule pre psíka


  Pre tie z vás, ktoré žijete v Nemecku (prípadne niektoré sú platné aj pre Rakúsko alebo Švajčiarsko) som pozbierala aj pár vzoriek, ktoré je možné získať práve v týchto krajinách.

Garnier 
 
 Hugo Boss

Sargotan Profresh
 
...niečo pre žalúdok...

Čokoláda

Becel pro-aktiv

Jacobs
 
...nejaká tá dekorácia...

Nálepka na stenu - sova

Ak niektorý z linkov už nebude funkčný, napíšte do komentáru a ja ho následne odstránim. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára