streda 12. februára 2014

Nail Art - Valentín

VALENTÍNSKY NAIL ART 

Ja som sa rozhodla, že tento rok na Valentína budem mať len jednoduchú manikúru. 
Použila som len dva laky, a to


nails inc. v odtieni Victoria


model own s ružovými glitrami a striebornými trblietkami




Takže najskôr som použila ten tmavočervený lak, celkom dve vrstvy. Naň len jednu vrstvu, prípadne, kde sa to až tak nepodarilo dve vrstvy laku s glitrami. 

A tu je výsledok môjho valentínskeho nail artu...






Na Valentína by boli tiež použiteľné tie, čo som publikovala už TU alebo aj tento so srdiečkami

Tento nail art môžete nájsť TU.

Ja veľmi na tieto valentínske veci nie som, ale ak by som od svojho drahého nejakú maličkosť dostala, určite by som sa tešila. Ja by som ale tento rok chcela, aby mi navaril :).

Ako ste na tom vy s Valentínom?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára