sobota 5. apríla 2014

Marec

Marec

Marec je mesiac knihy, no ja som v marci na žiadne knihy nemala čas :( Hoci mám dve na pláne čítať. Marec bol mesiac, kedy som mala trošku viac stresu...
 Ale o tom niekedy inokedy, teraz poďme na tie príjemnejšie veci :)



Takto ma drahý trénoval a ja som sa tak pekne vybila zo stresu a všetkých nervov... Určite to skúste :) 

 
Dostala som možnosť testovať šampón od head&shoulders, takže mi poslali vzorky šampónu a test na lupiny. Ešte som to neskúšala, potom podám hlásenie :)


Nahovorila som Tinku na kúpu tohto šampónu John Frieda. V DM bola akurát akcia a tak vychytala šampón ešte aj s jeho mini verziou zadarmo. A urobila som dobre, že som ju nahovorila, zatiaľ je s ním spokojná :)


A keď už sme pri tejto značke... Na FB som písala, že som dostala možnosť testovať pár výrobkov tejto značky. Stále som sa k tomu nedostala, ale už sa na to chystám :)


Zapojila som do akcie Danke Mama Box. Na stránkach P&G sa rozdával box, ktorý ste mohli získať pre svoju mamku ku dňu matiek. Podmienkou ale bolo, že ste museli zakúpiť výrobky od P&G v hodnote 15 € a bloček odoslať na ich adresu. A za to poslali tento boxík. Produkty v ňom boli len miniatúrky, ale aj tak potešili. No jediné, čo z toho dostane moja maminka je krém proti vráskam od Olaz.



Nasledujúcich pár fotiek je len pár make-up lookov, ktoré som v marci nosila denne. Teda striedala som ich, ale ide o to, že som nepoužívala žiadne výrazne farby, pretože sa mi to celý marec takto páčilo.



Nosila som len jemné tiene. Len taký bledučko maslový a svetlučko hnedý. Nenosila som ani linku.



Párkrát som bola v meste aj s červeným rúžom, ale vtedy som na očiach mala len riasenku a nič viac. Takto sa mi to tiež veľmi páčilo :)


Charlie rýchlo vyrástol... Teraz už len robí zlobu a potom takto krásne oddychuje :)


V marci som veľa nenakupovala, zaobstarala som si ale túto čelenku s kvietkami :)

Ako vyzeral váš marec?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára