nedeľa 6. apríla 2014

Moja kozmetická zbierka - produkty na pery

Moja kozmetická zbierka

Časť prvá - produkty na pery

Ahojte! Opäť sa vám po malej pauze hlásim... Tento týždeň budem doma, mám trošku voľna, tak si napíšem aj nejaké články dopredu. Dnes prichádzam s článok o mojej kozmetickej zbierke, konkrétne o produktoch na pery.
Aby článok nebol mega dlhý, tak som sa rozhodla, že pridám len názov a odtieň a ak by ste o nejakom produkte chceli vedieť viac, napíšte do komentáru a ja urobím extra recenziu. :)




Balzamy EOS, modrý - sweet mint, zelený - honey suckle, červený - summer fruit

I love... glistening glow balzam na pery

Balzamy na pery Lip Smacker s príchoťou Fanty
ospravedlňte prosím tie obaly, mám ich už dlho a vždy ich všade so sebou ťahám.

Dado Sens Dermacosmetics balzam na pery

Carmex balzam na pery (strawberry)

Urban Decay lesk na pery v odtieni naked

Clinique mini lesky na pery s príveskom
odtiene nie sú známe

Model CO Cheek+Lips (rossy red)


Kontúrovacie ceruzky na pery - casuelle (odtieň neznámy), Model CO ilusion nude lip liner


Báza pod rúže a lesky Catrice Liplocking Base

Catrice Liquid Lip Tint (030 are you red-y?)



Dr. Hauschka Lipstick Novum (01)


Teez French Kiss Lip Gelée (02 Bonbon)

uma cosmetics Matt Lipgloss (vanilla firework)


Oriflame Power Shine (shimmering pink)


NYC LipStain 16H (504 orange on the go)


Catrice Rocking Royals (01 pink punk)


Emite make up (0341)


miners Matte Effect (vixen)


Nyx Black Label (extreme red)


Casuelle (odtieň neznámy)



Catrice Ultimate Colour (itś a matt word)


Avon (peach)


Oriflame Lip Classic (petal)


Sante Naturkosmetik (orange)


Balea Golden Lips


Bee Natural 100% Natural Lip Balm (pomegranate)

Balance Me. Shine On Tinted Lip Salve (super soft beige)


Figs & Rouge (coco-rose)


Dúfam, že sa vám dnešný fotkový článok páčil :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára