piatok 5. septembra 2014

Juwell sviečky - sviečky s milým prekvapením

Juwell sviečky - sviečky s milým prekvapením

 Dnes prichádzam možno opäť s nejakou inšpiráciou, možno inšpiráciou na darček alebo aj na niečo, čo si môžete vyrobiť tiež (samozrejme tí zručnejší z vás, ja sviečky robiť neviem :D). 

Jedná sa teda o sviečky, ktoré v sebe ukrývajú malé prekvapenie. K tomu sa tiež ešte dostaneme, najskôr sa pozrime, ako vlastne vyzerajú. :)



 
Už na prvý pohľad vyzerajú veľmi pekne a sú naozaj úžasnou dekoráciou do obývačky. Sviečky si môžete vybrať v mnohých vôňach. Ja som si vybrala tri vône, z toho sviečka s vôňou vanilky je už preč, darovala som ju mamke, takže zvyšné dve vám ukážem.

Prvá je s vôňou cookies & cream, vonia sladko, veľmi príjemne, jemne po čokoláde.


Druhá je s vôňou ice cream orange, tá vonia sviežo, trošku aj sladko a hlavne po pomarančoch.


A teraz už prejdime k tomu prekvapeniu, ktoré každá z týchto sviečok ukrýva...

Na sviečke je vždy obrázok prekvapenia, ktoré ste si vybrali (na výber máte prstienok, náušničky alebo prívesok).
Ja som si vybrala náušničky. 
Na fotke je vidieť, kde sa nachádzajú, ale túto sviečku som ešte ani raz nezapálila, preto vás o tom, čo sa v nej ukrývalo budem informovať prostredníctvom fotky na fb stránke blogu. 


Ale ako ste si už všimli pomarančová sviečka už párkrát horela :)


Zo sviečky som potom vytiahla ten kúsok alobalu...


Alobal som roztvorila a v ňom bol maličký sáčoček, cez ktorý som už videla moje nové náušničky :D


Náušnice som už len vytiahla a tešila sa z nich :D. Pri šperkoch, ktoré z týchto sviečok vytiahnete máte vždy štítok, z čoho je šperk vyrobený.



Cena takejto sviečky je 16, 95 € a v sviečkach sa nachádzajú šperky v hodnote od 10 do 250 €. 

Moje hodnotenie tohto nápadu: Som nadšená! Sviečky vydržia horieť cca 60 hodín, majú príjemnú vôňu, sú nádhernou dekoráciou a to som sa ešte nedostala k tým krásnym náušniciam, ktoré som z jednej z nich vytiahla. Za mňa úplné odporúčanie a ak na  niečo takéto na Slovensku narazíte alebo máte možnosť objednať zo zahraničia, tak určite neváhajte.
Alebo ak viete ako na to, prečo nevyrobiť niečo podobné... Určite by sa vami obdarovaná osoba veľmi potešila.

A pokiaľ máte záujem si o jednu takúto sviečku zasúťažiť, dajte vedieť v komentároch a ja to pre vás  rada urobím. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára