štvrtok 9. októbra 2014

Zabudnuté letné nákupy

Zabudnuté letné nákupy

Ahojte! Dnes som po dlhej dobe riadila blogovú zložku v počítači. A čo som nenašla? Veľa veľa zabudnutých nákupov. Takže som to rozdelila, pretože je toho veľa...

Tieto nákupy sú ešte za leto. A keďže je to už nejaká doba, tak vám už aj niečo málo k produktom môžem prezradiť.

 
Balea pleťová maska
 Raz za čas si s priateľom kúpime tieto masky a večer po vyčistení tvári si ich na seba napatleme. Maska naľavo bola s vôňou jahody a jogurtu, je určená pre normálnu pleť. Na pleti bola veľmi príjemná. Po odstránení masky bola pleť veľmi jemná, maska ju vôbec nevysušila.
Maska napravo mala byť intenzívna starostlivosť so sviežou letnou vôňou. Bola taktiež určená pre normálnu pleť. Na túto masku si ktovie ako nemôžem spomenúť, ale viem, že v DM som ju už nenašla. Zrejme to bola len nejaká letná edícia. 
Ceny presne neviem, ale okolo 65 centov..



 Manhattan nude rúž
V lete som bola na pátračke po dokonalom nude rúži pre mňa. Našla som tento od značky Manhattan. Veľmi sa mi zapáčil, a tak som si ho hneď vzala. Je krémovej konzistencie, pery nevysušuje, čo je ale na úkor výdrže. Tá je teda nič moc, ale rúž som kúpila vo výpredaji za 1,19 €, takže ma to veľmi nemrzí. 



p2 sheer glam lipstick
Pár dní po kúpe rúžu od Manhattan som bola v DM a objavila tento. A keď mám pravdu povedať, tak toto je tá správna farba. Je to môj dokonalý nude rúžik (ale stále si brúsim zuby na kolekciu od Maybelline s ich nude radou). Taktiež krémová konzistencia, bez vysúšania, preto nižšia výdrž. Ale taktiež za tú cenu je mi to jedno. Rúž stál 1,95 €, nebol kupovaný v žiadnom výpredaji. A zabudla som spomenúť, že milujem ten červený obal, aj keď na ňom vidieť každý odtlačok. 



 
 p2 sunshine mosaic bronzing powder
Okolo tohto bronzru som chodila už veľmi dlho. Ale vždy som si vravela, že nepotrebuješ ho, nepotrebuješ ho... Ale v lete to proste potrebujem! Samozrejme cez deň som na pláž chodievala nenalíčená, ale večer, keď sme sa išli niekam najesť alebo sa len prejsť do mesta, tak som sa už nalíčila a vtedy bol mojim verným pomocníkom tento bronzer. 
Pigmentácia je presne taká, akú ja potrebujem, nie príliš a ani nie málo. Čo sa týka výdrže, tak som bola veľmi príjemne prekvapená. Niektorým z vás by určite vadili trblietky, ale až tak veľa ich nie je a ja s nimi nemám vôbec žiadny problém. A hlavne nie v lete. 
 Jeho cena je 3,45 €.


 Catrice holographic liner 
Túto zvláštnu linku na oči som si kupovala tiež práve na leto. A aj som ju v tomto krásnom období veľmi rada nosila. Na tejto linke je zaujímavé to, že niekedy je do zelena, niekedy sa tvári, že je modrá, potom zase fialová alebo strieborná. Proste môj letný miláčik. Odolná voči vode samozrejme nie je, takže do bazéna alebo mora by som neodporúčala, ale na teplé letné večery určite. 
Za túto linku som zaplatila 3,45 €.

 
 p2 extreme dip eyeliner waterproof
Na leto však potrebujeme aj produkty, ktoré voči vode odolné sú. Keďže maskaru mám, hľadala som len linku. Prešla som celé DM a neviem, či všetky od iných značiek boli vypredané alebo som bola len slepá, ale našla som túto jedinú. Ale som veľmi spokojná.  Vydrží, až kým ju násilím (odličovačom) nedáte dole. Je naozaj výborná, môžem len odporúčať.  Táto linka ma stála 2,95 €.




 p2 forever intense eye shadow cream 
Tento očný tieň som si pôvodne kúpila do vnútorného kútiku oka. Ale osvedčil sa mi aj ako výborný podkladový tieň. Jednoducho som ho použila namiesto bázy pod očné tiene. Prehĺbilo to farby očných tieňov a držali ako pribité.  Tento očný tieň som si kúpila taktiež v DM za 2,95 €.





 p2 100% black bombastick volume mascara
Ani neviem prečo som túto maskaru kúpila. Žiadnu som nepotrebovala, doma ich mám dosť, ktoré treba spotrebovať. Zapáčil sa mi ten obal a ani neviem ako mi skočila do nákupného košíka. Ale bola to skvelá kúpa. Som z nej nadšená! Kefku má síce umelú a trošku mi trvalo, kým som si na ňu zvykla a naučila sa s ňou pracovať. Riasi krásne predĺži, zahustí. Nedrolí sa, nerozmazáva. Milujem ju. 
 Stála ma 3,95 €.





Loreal Blur cream 
Tento produkt už určite poznáte. Je toľko preberaný po rôznych blogoch a youtube kanáloch. Všetky sme od neho čakali viac... Ale ja z neho nie som tak úplne sklamaná. Používam ho ako obyčajnú bázu pod make up. Cenu už neviem, ale viem, že som ho kupovala v nejakej akcii.

 
 Synergen odličovacie obrúsky
Tieto odličovacie obrúsky som si kúpila, pretože boli v akcii za 19 centov. Sú bez alkoholu a dokážu odstarániť aj vodeodolný make up. Majú jemnú vôňu a na pleti zanechajú veľmi príjemný pocit. V balení je ich 25. Bola som s nimi spokojná, odlíčili, čo mali. Ale musím priznať, že obrúsky od Baley mám aj tak najradšej.


 
 Wellness&beauty milchbad
Tento prášok do kúpeľa s obsahom bambuckého masla a mandľové mlieka. Okrem toho, že to nádherne vonia, pokožku nádherne hydratuje a je radosť ležať vo vani, keď v nej máte niečo takéto. Toto balenie je určené ale len na tri použitia, takže bolo veľmi rýchlo preč. Ale už mám druhé balenie. Cenu vám už nepoviem, pretože si neviem spomenúť. 


 
Garnier fructis kúra na vlasy
Musím priznať, že túto masku na vlasy som si vybrala len preto, že mi pekne voňala. Ale v konečnom dôsledku som s ňou bola veľmi spokojná. Vlasy sa po nej nádherne rozčesávali, nevypadávalo mi ich toľko, ani sa mi nelámali. Po spotrebovaní si ďalšie balenie nekúpim, teda aspoň nie teraz, pretože už mám nové produkty na testovanie, ale v budúcnosti sa k nej určite ešte vrátim. 


 
Balea mango mambo
Ach, tak toto bol ďalší letný miláčik. Ešte som ho nespotrebovala celý, ale neviem či vydrží do ďalšieho leta. Každopádne na budúci rok si niečo podobné opäť zaobstarám. 

 Ak by ste chceli na niektorý z týchto výrobkov ešte osobitnú recenziu stačí napísať. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára