sobota 31. januára 2015

Perla na prianie


 Ahojte! 
Dnes mám pre vás článok o ešte jednom mojom vianočnom darčeku. Od rodičov som dostala takýto balíček... Netušila som, čo to môže byť...




Potom ako som tento darček dostala som pátrala. A zistila, čo to je, na čo to je a kde sa to dá zohnať. Dá sa objednať na stránke perlanaprianie.eu
Zrejme odtiaľ ju objednali aj moji rodičia. 

Ale teraz sa poďme bližšie pozrieť na to, čo všetko sa v tejto krabičke ukrývalo. 


V krabičke, ktorá mi mimochodom prišla veľmi milá a príjemne na mňa pôsobila, bola perlorodka a náhrdelník. 


Zmysel tejto krabičky je v tom, potešiť ženu tým, že si perlu sama vyberie z perlorodky a vloží si ju do náhrdelníku. 


Perlorodka je zaliata nejakým alkoholovým roztokom.


Dostať sa k nej je veľmi jednoduché, pretože je uložená akoby v plechovke. 


Po jej otvorení sa už dostanete k samotnej perlorodke, ktorú treba taktiež otvoriť. 


Na tento účel bol v krabičke priložený aj malý modrý "nožíček" na otvorenie perlorodky. 



Potom už musíte len pomocou toho malého modrého pomocníka otvoriť perlorodku. Mne sa to teda nepodarilo tak ako som očakávala. Celú perlorodku som doničila, ale tá aj tak nebola taká podstatná ako jej obsah.


A toto je jej malý obsah. Maličká ružovo-oranžová perlička. 


Podľa priloženého letáku sa môžete aj dozvedieť, čo by perlička mala svojej majiteľke v živote priniesť. Moja je taká ružová, takže zrejme tú spokojnosť. Tak to som zvedavá :)



Perlička sa už potom má len vložiť do náhrdelníku a je pripravená na nosenie...
Jediné, čo ma na tomto sklamalo je to, že náhrdelník je bižutéria. Tá u mňa dlho nevydrží, preto by sa mi toto viac oplatilo, keby náhrdelník bol strieborný. Ale to je len moje subjektívne sklamanie, možno niektoré ženy uvítajú viac bižutériu.



A takto už vyzerá perlička na svojom mieste. Vyzerá to dobre, no nie? 

Páčil by sa vám takýto darček? Ja som sa z neho veľmi tešila...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára