nedeľa 18. januára 2015

Swap s Katkou zo Swaplace.com

Ahojte!

Dnes som sa rozhodla vydať článok s jednou výmenou kozmetických balíčkov. Samozrejme mám v pláne ešte článok o mojich vianočných darčekoch aj o mojich kozmetických obľúbencoch za rok 2014, ale ešte stále články nemám skompletizované. Preto aj uvažujem, či ich ešte uverejním. Mali by ste záujem?

Ale späť k článku...

V novembri som sa rozhodla opäť sa zapojiť do nejakého Swap-u. Tak som na stránke swaplace.com opäť vytvorila podmienky a všetko ohladne Swap-u, aký som si predstavovala. Na stránke môžete nastaviť aj čiastku, ktorú ste ochotní na svoj Swap obetovať. 
Ja som nastavila čiastku 800 kč a môžem povedať, že som čakala oveľa menej vecí. Veľmi som sa potešila...
Na začiatku decembra mi prišiel balík. Presne som vedela, že je od Katky. Najskôr som si ho chcela nechať až pod vianočný stromček, ale dobre som vedela, že by som to nevydržala, tak som sa pustila do rozbaľovania...


Keď som zo škatuľky povyberala všetky produkty, tak som bola veľmi prekvapená. Katka všetko krásne pobalila, napísala malé štítočky a indície, čo by tam mohlo byť. 



Ako prvé som odbalila túto masku na pleť od značky Dermacol. Značku Dermacol len tak ľahko v Nemecku nezoženiete, takže toto je značka, z ktorej sa vždy najviac teším. Maska je určená skôr na zrelú pleť, ale myslím, že nijako ublížiť nemôže ani mojej pleti. Je hypoalergénna a dokonca rozdelená na dve časti tak, aby vyšla na dve použitia. 



Na balíčku s nápisom voňavé ruce bol krém na ruky taktiež od značky Dermacol. Má to byť povzbudzujúci krém na ruky s vôňou čiernej čerešne. Krém je veľký, čo je veľkou výhodou, no krém do kabelky to rozhodne nie je. Skôr na nočný stolík :)



Tak toto som určite nečakala! V dvoch maličkých balíčkoch s nápisom krásné rty sa ukrývali dva rúže v nádherných odtieňoch! Tak týmto sa Katka trafila! Nemám slov. 
Oba rúže sú z kolekcie Heidi od Astoru. Ani jeden som doma nemala, dokonca som nemala ani žiaden rúž od Astoru.



Ryor moje oblíbená česká značka - to mi stačilo prečítať na to, aby som sa tešila. Bylinné tonikum na problematickú pleť Aknestop vonia krásne prírodne po levanduli. Táto vôňa ma vždy upokojí, či to bude tak pôsobiť aj na moju pleť musím ešte otestovať. Momentálne mám pleť skôr suchú, akné nemám skôr vôbec. Ale nikdy nie je zlé mať niečo takéto po ruke. 


Mňamka pro tvého králička... Aj Charlie si príde na svoje :)



Dlouhé řasy bolo napísané na štítku. Musím povedať, že táto riasenka mi nikdy do oka nepadla, ani som ju ešte nikdy nemala. Veľmi som sa teda potešila, že opäť vyskúšam nejakú novú, aby som našla tú najlepšiu. Táto je od Astoru - Seduction Code.



V tomto balíčku malo byť něco na zahřátí a prvé, čo ma napadlo je čaj. Čaj v ňom nebol, ale zato jedno rozkošné srdiečko, ktoré hreje. Super do vrecka, počas zimy. Sama by som si ho nekúpila, ale takto to veľmi poteší. Značku Tiger poznám. Pre mňa je predajňa Tiger plná vecí, ktoré nepotrebujete, ale proste chcete. Ak ho máte na blízku určite choďte pozrieť. :)



Čo čakáte od nápisu nail polish? Je to jasné! Lak na nechty. Dokonca v takej nádhernej červenej farbe, že lepšie to už ani nejde. Opäť značka Dermacol (od ktorej mimochodom nemám a asi som ani nikdy nemala lak na nechty). Je z rady 5 days stay nail polish, ešte som neskúšala, tak neviem, či 5 dní vydrží. Ak s ním máte skúsenosť, napíšte mi do komentárov, či toľko vydrží, som veľmi zvedavá...



V profile som mala, že milujem vôňu mäty. Takže keď som zbadala tento nápis hneď som chcela vedieť, čo tam je... A bola to maska od Montagne Jeunesse s mätou a soľou z mŕtveho mora. Maska bola skvelá, celkovo milujem masky od tejto značky. Jediný problém bol ale že vôňa mäty bola na mňa príliš silná, takže mi po 5 minútach začali slziť oči. 




Balíček pleť bez lesku ukrýval nádherný púder od značky Dermacol. Až mi je ľúto ho použiť... Farba je krásna, svetlá. Presne taká, ako na zimu potrebujem. 




Něco sladkého?? Áno, dokonca veľmi sladké. Ale nie na jedenie. Je to taký krásny zápisníček, ktorý vyzerá ako nakusnutá čokoláda. Opäť Tiger. Ešte stále uvažujete, že tam nepôjdete? :D


A ešte vzorček od Garnier. Ešte som to neskúšala, ale už som pár pekných slov o tom počula.

A to je všetko. Ja som bola taká nadšená z tohto Swap-u. Ak sa na swaplace.com registrujete a náhodu sa váš Swap prihlási slečna s nickom KATTIE, tak to je presne táto Katka, čo vytvorila tento nádherný balíček. Určite ju len odporúčam.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára