piatok 16. januára 2015

Wellness adventný kalendár

Ahojte!

Dnes sa hlásim opäť s jedným adventným kalendárom a jeho obsahom. Jednať sa bude o wellness adventný kalendár, ktorý je plnený rôznymi drobnosťami. 



Tento kalendár vybral pre nás oboch môj priateľ a zaplatili sme zaň 19,90 €, čo je celkom dosť.


Musím priznať, že som bola veľmi zvedavá, čo sa v takom kalendári skrýva. Čakala som veľa vecí do vane, možno nejaké sviečky, masky na tvár...

A čo v ňom skutočne bolo?


V prvom okienku sa ukrývala vzorka (4 ml) krému na ruky s makadamiovým olejom. Je od značky Prija, ktorý mi naozaj nič nehovorí. Vy ju poznáte? 


V okienku č. 2 sa ukrýval vlhčený obrúsok. Značku neviem, len som vyčítala, že ma taliansky pôvod. Takéto obrúsky používame hlavne keď cestujeme, takže poputuje do auta. 


Okienko č. 3 obsahovalo túto pinzetu. Už som ju skúšala... Na vytrhanie obočia to nie je, ale človek nikdy nevie, kedy budem mať napríklad triesku v prste, že? :D


Štvrté okienko - malá bombička do kúpeľa. V tvare srdiečka. Aké milé. Určite využijem ja alebo priateľ.


Okienko č. 5 - opäť značka Prija, ale tentokrát mydlo so zjemňujúcim účinkom. Tak to som teda zvedavá. Radšej mám tekuté mydlá, ale vyskúšam.


Okienko č. 6 obsahovalo krémový sprchový gél so ženšenom. Opäť sa jedná o malú vzorku (12 ml), na cestovanie nie zlé. 


Okienko č. 7 - hviezdička do kúpeľa. Takéto veľmi nepoužívame, ale vyskúšame. 


Okienko č. 8 - mini uteráčik, neviem načo sa dá taký maličký použiť. Ja som si ho nechala na čistenie štetcov.


Okienko č. 9 - bylinkový čaj. Určite vypijem, čaje milujem. Tento je navyše ekologický a bez umelých aróm.


Okienko č. 10 - vlhčený obrúsok s energizujúcim účinkom. Na báze lotosu z Laosu. 


Okienko č. 11 - voňavá drevená gulička. Popravde, nevedela som, načo sa toto využíva. Mamina mi povedala, že je to do skrine. No, môže byť.


Okienko č. 12 - osviežujúci vlhčený obrúsok od značke osmé organic. Mne ďalšia neznáma značka.


Okienko č. 13 - štikátko na nechty. To sa vždy zíde. 


Okienko č. 14 - štuplíky do uší.


Okienko č. 15 - olejová perlička do kúpeľa. Ako som už spomínala, radšej mám vecičky od značky Balea alebo rôzne bomby do kúpeľa. Ale určite použijem. 




Okienko č. 16 - maličké pilníčky na nechty. Tie ma veľmi potešili :)


Okienko č. 17 - opäť vlhčený obrúsok. Osviežujúci, s citrusovou vôňou.


Okienko č. 18 - jahodový balzam na pery



Okienko č. 19 - peelingová rukavica, musím sa priznať, že vždy som si chcela takú kúpiť, ale vždy som si hovorila, že ju aj tak nebudem používať. Teraz jednu mám a sama som zvedavá, či ju aspoň raz použijem.


Okienko č. 20 - mydlová ružička


Okienko č. 21 - maličký medík


Okienko č. 22 - mydielko v tvare anjelika


Okienko č. 23 - sviečka so sviežou  vôňou


Okienko č. 24 - neviem ako sa táto vec nazýva, ale zapáli sa to a mne osobne to hrozne smrdí. Skončilo to v koši.


Čo hovoríte na tento adventný kalendár? Ja som bola celkom sklamaná, pár vecí ma naozaj potešilo, ale 20 € by som viac za takýto kalendár nedala. Aspoň viem, čomu sa mám na ďalší rok vyhnúť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára