piatok 27. marca 2015

Glossybox - fresh´n´fruity

Ahojte! 
Opäť raz dorazil Glossybox. Tentokrát s témou fresh´n´fruity. Ako Glossybox túto tému splnil?





Naobay
Moisturizing Peeling
 Vitalizujúci peeling odstráni všetky šupinky suchej kože, napomáha tiež v boji proti nedokonalostiam pleti, čím sa stará o žiarivú sviežu pleť. Krémová textúra, účinné látky na povzbudenie pleti, liečivá rastlina pupočník ázijský, olivový olej, bambucké maslo a mandľový olej vyživujú, starajú sa a oživujú pleť. Vďaka bio ingredienciám získal tento produkt aj certifikát ECOCERT.

Cena: 16,35 € za 100 ml



Lord&Berry
20100 Lipstick The Make Up Artist Preference
 S rúžom v ceruzke Lord&Berry vykúzlite na perách krásny čerešňový odtieň. Jednoduché nanášanie sa stará o to, že produkt môžete používať kdekoľvek ste. Textúra rúžu zaručuje dlhú výdrž. Produkt sa o pery stará a hydratuje.

Cena: 20,00 € za 3 g

 



4LK
Blusher Naturell
 Zamatovo jemný púder tejto lícenky je bohatý na minerály, ktoré zdôraznia oblasť líčiek. Tvár potom pôsobí sviežo a žiarivo. Lícenka navyše obsahuje ochranný a ošetrujúci vitamín E.

Cena: 6,90 € za 4g



Rugard
Hyaluron Očný Krém
Táto starostlivosť o očné okolie obsahuje kyselinu hyaluronovú, ktorá regeneruje, dodáva hydratáciu a zlepšuje elasticitu pleti. Produkt je z prírodných zložiek, bez parabénov. Bojuje proti kruhom pod očami, opuchom a oživuje pomocou arganového oleja.

Cena: 19,95 € za 15 ml



Catherine Nails Collection
Natascha Ochsenknecht Pilník na nechty
Vyštartujte do jari s nechtami, ktoré už na diaľku vyzerajú veľmi zdravo a upravene. S týmto pilníkom na nechty ich ľahko a rýchlo dáte do želaného tvaru.

Cena: 6,00 € za kus


Maska na tvár od Luvos je už takmer stálica. Ako prídavok sa mi maska veľmi pozdáva a určite ju využijem.

Moje hodnotenie boxu:
Glossybox každý mesiac vopred prezradí jeden produkt, ktorý bude vo všetkých boxoch. Tentokrát to bol práve peeling od Naobay. Veľmi som sa tešila, pretože s touto značkou mám zatiaľ len dobré skúsenosti (viď TU). Obal vyzerá skvelo a veľmi ma potešil ten drevený vrchnáčik. To sa len tak nevidí :)
Rúž v ceruzke ma na prvý pohľad veľmi nezaujal. Vyzerá síce celkom elegantne, ale ja som skôr na rúže v pekných plastových obaloch. Čo sa však týka odtieňu... vyzerá skvelo! Je matný, naozaj čerešňový.
Lícenka od 4LK má pekný odtieň. Trošku ale práši, čo sa dá veľmi ľahko predýchať. Pigmentácia je taká stredná, nič, z čoho by niekto padol na zadok, ale ani nič, čo by ste hneď hodili do šuplíku a nikdy viac to nevytiahli. Taká zlatá stredná cesta.
Očný krém ma veľmi potešil, pretože som zistila, že trošku starostlivosti o očné okolie mi už treba. Krém nie je určený proti vráskam, čo ma veľmi teší.
Pilník na nechty ma samozrejme potešil, ale keď som videla tú cenu! Nedala by som zaň toľko. Nie je ničím výnimočný ani iný ako obyčajný pilník napr. od essence.

Čo sa týka celého boxu, tak sa im veľmi podaril. Všetky produkty určite využijem. Keď ma ale napadne téma fresh´n´fruity, tak myslím, že tému veľmi nedodržali. S privretím oboch očí, rúž v čerešňovom odtieni a lícenka... No, mohlo to byť lepšie. Čo myslíte vy?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára