streda 29. apríla 2015

Aprílový haul - DM, Rossmann atď.

Ahojte!
Mám pre vás nový článok. A dnes to budú po dlhej dobe nákupy. Nedávno som sa vybrala s kamarátkou do mesta... Prešli sme viacero obchodov, a čo som si odniesla domov vám teraz ukážem...


Začnem najskôr jedlom, pretože pár vecí na jedenie som si v DM-ku našla.



Alnatura Musli
Jahoda amarant s jogurtom
Na raňajky jedávam v poslednej dobe musli, jogurt alebo len jednoducho ovocie. Rozhodla som sa vyskúšať na raňajky toto s jahodami, či mi bude chutiť... Už som ho skúšala, chutí dobre, no jediné mínus na tom je, že sú v ňom aj sušené hrozienka, ktoré ja nemám rada. Nič strašné sa nedeje, vyberám ich a dávam jesť nášmu králikovi :)
Cena: 2,75 € / 375 g


Alnatura
Raňajková kaša
Opäť niečo na raňajky. Táto kaša je prevažne z ovsa. Kaša sa dá pripraviť na studeno - so studeným mliekom, sójovým mliekom alebo aj vodou, ale takisto aj na teplo. Vyzerá dobre a aj tak to chutí, veľmi rada to jedávam na raňajky, ale väčšinou teplé a s ovocím.
Cena: 2,95 € / 500 g


Alnatura
Šťava z agáve 
Táto agáve šťava alebo hustý sirup je vhodná na sladenie. Preto som si ju kúpila, pretože sa snažím skúšať iné veci a vysádzať cukor. Chutí ako ovocné sladidlo a zatiaľ som ním sladila len čaj, ale určite aj pri mojej raňajkovej kaši bude nápomocný. 
Cena: 2,65 € / 250 ml



Das gesunde Plus
Hroznový cukor s príchuťou čiernej ríbezli 
Hroznový cukor som nemala veľmi veľmi dávno, takže keď som ho zbadala, hneď som ho musela mať. Hroznový cukor je taktiež zdrojom energie a tá mi v práci niekedy chýba. Navyše príchuť čierna ríbezľa ma len potešila. 
Cena: 0,75 € / 100 g


Colgate
MaxWhite Shine
Zubnú pastu vždy treba. Vždy kupujem rovno dve - dôvod je praktický, máme ju na dlhšie. Nemyslím si, že táto pasta naozaj bieli zuby, no kupujeme ju vždy.
Cena: 1,25 € / 75 ml 




Syoss
Mixing Colors
Vlasy som si už dávno nefarbila, no vždy keď áno tak už okolo roka a pol som používala len túto farbu. Je to tmavohnedá s miernymi odleskami do červena. Milujem túto farbu. Ešte nikdy ma nesklamala. 
Cena: 3,75 € / balenie


Schwarzkopf
Gliss Kur, Liquid Silk
Tento sprej používam vždy na mokré vlasy po ich umytí. Nastriekam, nechám chvíľku pôsobiť a vlasy učešem. Po tomto sa vlasy tak neskutočne ľahučko rozčesávajú. Okrem toho má príjemnú vôňu, ktorá sa na vlasoch žiaľ dlho neudrží. 
Cena: 2,49 € / 200 ml


Schwarzkopf
Gliss Kur, Liquid Silk
Túto intenzívnu kúru na vlasy som sa rozhodla kúpiť, pretože po farbení vlasov mi niečo takéto pekne vlasy vyživí a farba si dlho drží svoju intenzívnosť. Pre práve túto som sa ale rozhodla po kúpe toho spreja na rozčesávanie vlasov z rovnakej rady. 
Cena: 0,95 € / 20 ml




L´Oreal Paris
Oil Richesse
Tento produkt je určený na odstránenie make-upu. Počula som o ňom zatiaľ samé pozitívne veci, preto ma veľmi zaujímal. Nakoniec som sa rozhodla ho vyskúšať sama. Na obale sa píše, že odstráni aj vodeodolný make-up bez toho, aby zanechal mastný film na pleti. Som zvedavá...
Cena: 8,95 € / 150 ml





Maybelline
Dream Wonder Nude
Na tento make-up som zatiaľ tiež nepočula nič zlé, preto bol pre mňa veľkým lákadlom. Aplikácia mi príde veľmi zaujímavá, no uvidíme aké to bude v praxi. Vybrala som si najsvetlejší odtieň, ktorý bol dostupný v drogérií, no aj tak sa mi zdá, že svetlejší by bodol. V lete určite super, no teraz je to ešte riadne oranžové na mňa. 
Cena: 9, 85 € / 20 ml






Maybelline
Instant Anti Age Effekt, Cover Make Up
Tento korektor je určený pod oči. Má naozaj skvelé krytie, z čoho som prekvapená. Aplikátor by som prijala aj iný lebo toto mi nepríde veľmi hygienické, ale predýcham to. Odtieň mi taktiež sadol, takže zatiaľ veľká spokojnosť.
Cena: 9, 25 € / 6,8 ml




essence 
blush brush
Tento štetec si kupovala kamarátka, tak som sa rozhodla, že ho tiež vyskúšam. Je jemnučký a aj by som povedala, že dosť hustý. Ešte som ho nepoužila, pretože som ho nestihla vyumývať, ale už sa teším na jeho použitie. 
Cena: 2,75 € / kus




Manhattan 
Matt Bronzing Powder
Tak toto je asi najlepší úlovok, naviac ma potešil. Matný bronzer, ktorý je skvele pigmentovaný. Aj tento bronzer bol dôvodom kúpy predošlého štetcu. 
Cena: 4,45 € / 7,5 g



John Frieda
full REPAIR 
Tento šampón som používala pred pár mesiacmi po farbení vlasov. Veľmi mi pomáhal, vlasy vyzerali zdravo, leskli sa, nejak nadmerne mi nevypadávali a ani sa mi neštiepili končeky. Taktiež vlasy nevysušoval, práveže hydratoval. Veľká spokojnosť.
Cena: 4,95 € / 250 ml + miniatúrka 50 ml zadarmo


A nakoniec - biela kovová tácka, ktorú budem mať na kozmetickom stole a pôjdu do nej prípravky na odličovanie a čistenie pleti. Veľmi sa mi páčila, nemohla som ju tam len tak nechať...
Cena: 5,00 € / kus

Čo pekné ste si kúpili tento mesiac vy? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára