utorok 19. mája 2015

bh Party Girl after hours

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu paletky očných tieňov od značky bh cosmetics. Od tejto značky som si objednávala viacero vecí, ktoré určite postupne uvidíte, ale dnes sa chcem zamerať na paletku 
bh Party Girl after hours.



Paletka má krásny dizajn, hoci je obal papierový a uzatvára sa pomocou magnetu, mne sa veľmi páči a do paletky som sa zaľúbila na prvý pohľad.


V paletke nájdete 32 pestrých, veselých očných tieňov. Vykúzliť sa s nimi dajú líčenia na bežné denné nosenie alebo aj niečo výraznejšie na oslavu, párty alebo inú príležitosť. 


Paletka obsahuje ako svetlé očné tiene, tak aj tmavé, trblietavé, matné, s všelijakými odleskami... Proste každá z nás si v nej nájde niečo svoje. Čo je ale na paletke veľmi zaujímavé sú 4 diamantové odtiene, ktoré majú byť obzvlášť pigmentované. 


Prvá rada tieňov sa skladá z modrých tieňov, ktoré prechádzajú do sivej a hnedej až po svetlú vanilkovú. 



Na modrú veľmi nie som. Myslím si, že mi vôbec nepristane. Z tejto rady ma najviac zaujala hnedá a vanilková.


Druhý rad je celkom pestrý. Sivá, modrá, hnedá, svetlučko ružová, ružovo-fialová, opäť modré a na konci fialová.



Svetlá ružová je matná, preto som aj čakala, že nebude silno pigmentovaná. No napriek tomu som s ňou spokojná. 


Tretí rad tieňov ma zaujal najviac. Fialové odtiene, studená trblietavá modrá a trblietavá fialová, ktoré sú dva z diamantových tieňov, zlatá s odleskami do hneda, hnedá s bordovými odleskami a tmavo hnedá s červenými odleskami.



Škoda, že sa foťákom krása tých tieňov nedá až tak zachytiť. Ale aspoň vidíte  ako sú pigmentované. Opäť matný fialový tieň nič moc, diamantové odtiene sú úžasné. Ale čo ma naozaj prekvapilo sú posledné tri farby.


V poslednej rade nájdete fialovú, matnú čiernu, matnú hnedú, dva diamantové tiene, a to striebornú a ružovo-červenú, posledné tri odtiene sú taktiež matné - ružovo-fialová, modrá a biela. 



V tomto rade sú aj tie matné (až na predposlednú - modrú) celkom dobre pigmentované. Úžasným odtieňom z tejto rady je strieborná, je naozaj nádherne pigmentovaná a veľmi ma zaujala.


Paletka je vhodná aj na cestovanie, pretože pri nej máte aj dostatočne veľké zrkadlo. A na výber dostatok tieňov. 

Výdrž tieňov je podľa mňa dostatočná, s dobrou bázou vydržia približne 8 hodín. Bez bázy ich nepoužívam a ani som neskúšala. Trošičku prášia, čo som pravdupovediac čakala. Ale myslela som, že to bude horšie, takže nie som sklamaná. Navyše ma táto paletka stála 9,95 €, takže ak by som využila aj len 5 očných tieňov z nej, tak by ma to nemrzelo...

Čo na ňu hovoríte vy? Máte doma nejaký produkt od značky bh cosmetics? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára