štvrtok 7. mája 2015

Glossybox - Happy Mother´s Day, Limited Edition

Ahojte! 
10. mája je medzinárodný deň matiek, pre ktorý si aj Glossybox prichystal niečo výnimočné. Ja matkou ešte nie som, no tieto limitované edície Glossyboxu si nenechám ujsť... 

Box stál pre zákazníkov v predpredaji 29 €. Pre tých, čo predpredaj nestihli alebo práve neodoberajú žiadny box stál 45 €. Ja Glossybox odoberám a našťastie som stihla aj predpredaj.



Tentokrát neprišla obyčajná ružová krabička. Hoci ružová bola, mala na sebe krásny dizajn s ružičkami. Krabička sa mi tak veľmi páči, že si ju chcem niekde v izbe vystaviť. 
Kartička s popisom produktov bola v rovnakom dizajne. Vnútro boxu bolo biele s modrými znakmi Glossyboxu a aby to celé ladilo, je vo vnútri modrá stužka. 


Hneď po otvorení som sa potešila. Stačilo mi vidieť značku Rituals a bola som veľmi spokojná. 

Ale ukážem vám, čo všetko sa v boxe ukrývalo...





deborah lippman
Nail Laquer
Lak na nechty, ktorého receptúra obsahuje Biotin, extrakt zo zeleného čaju a účinné látky z výhonkov stromu Aucoumea.  Vďaka svojmu zloženiu sa lak dá ľahučko aplikovať a drží dlho na nechtoch. 
Deborah Lippmann je star medzi nechtovými umelcami a pracuje medzi renomovanými magazínmi a známymi módnymi domami - od Vogue až po Versace.
Cena: 22,50 € / 15 ml


Rituals Cosmetics
Yogi Flow Foaming Shower Gel Sensation 
Rozmaznávanie zmyslov nikdy nebolo také jednoduché. Zmy pomocou sprchy svoj stres a vychutnaj si vôňu, ošetrujúce zloženie ako mandľový olej a indická ruža. 
Cena: 8 € / 200 ml




 Studio 10 
Concealer Brush
Obojstranný štetec na nanášanie korektoru, ktorý zaručuje precíznosť aj na miestach, ktoré sú ťažko dostupné. Je ideálny na nanášanie tekutého ale aj krémového korektoru. 
Cena: 35,50 € / kus




Emité Make Up
Tan Booster Bronzer
Tento bronzer vyčaruje na tvári slnkom pobozkanú žiarivú pleť. Navyše obsahuje ochranný faktor 10, pleť ošetruje vďaka rastlinným extraktom. Bronzer je matný a tým pádom vhodný aj na kontúrovanie tváre.
Cena: 32 € / 10 g





NOXIDOXI
Urban Impurities & Make Up Remover
Tento čistič pleti je zložený z olivového a mandľového oleja, aby pleť očistil od nečistôt, ktoré sa počas dňa usádzajú na pleti. Vitamínom C ošetruje pleť a stará sa, aby nestárla. Tento odličovač odstráni aj vodeodolný make up. Odporúčané používať každý večer, stačí potočiť vrchnou časťou a po otvorení aplikovať na vatový tampónik. 
Cena: 20 € / 75 ml


UNANI
Absolute Care Night Cream
Táto bohatá nočná starostlivosť je ideálna na nanášanie na pleť pred spaním, pretože cez noc pôsobí efektívnejšie a presne na miestach na pleti, ktoré to najviac potrebujú. Pleť intenzívne hydratuje a revitalizuje. Zobúdzanie je potom s jemnou, zamatovou a osvieženou pleťou, o ktorú sa počas dňa viac nemusíte starať. 
Cena: 36,00 € / 50 ml

Moje hodnotenie boxu:
Keď som zbadala ceny týchto produktov, tak som si pomyslela, že to musia byť zázračné produkty. Za tú cenu teda vôbec neľutujem, že som si box objednala... Asi by som si priala ešte nejaký produkt na pery, ktorý by určite každá mamka ocenila, ale inak som s boxom absolútne spokojná!
Lak na nechty tejto značky ešte nemám, ani som o značke veľa nepočula. Som naň veľmi zvedavá a navyše, takú farbu ešte nemám.
Sprchová pena od Rituals... ách, ako ja milujem túto značku. Ich produkty nádherne voňajú. Už sa teším na sprchu s touto penou :)
Štetec ma samozrejme taktiež potešil, nakoľko štetcov v takýchto boxoch veľa nebýva. Toto je asi môj tretí z Glossyboxu. S predošlími dvomi som veľmi spokojná a často ich používam. Tento vyzerá taktiež veľmi kvalitne.
Matný bronzer! Tak z tohto sa veľmi teším! Trblietavých mám najmenej 5, ale matný len jeden a aj ten som si kúpila len nedávno a je z limitovanej edície. 
Odličovač sa vždy zíde. A od tejto značky som ešte nič nemala, nič som o nej počula, takže som veľmi zvedavá.
Nočný krém by sa mi hodil skôr na zimu, jar a leto až takú starostlivosť nepotrebujem, takže toto je naozaj produkt pre trošičku staršie ženy, ale aj tak vyskúšam. 

Čo si myslíte vy? Potešil by vás takto namiešaný box?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára