štvrtok 7. mája 2015

Slovensko, Slovakia! - To je náš tím...

Ahojte!
Mám pre vás článok s hokejovou tématikou... Aj ja fandím našim chlapcom a nech vyhrávajú alebo nie, držím im palce! 

Preto som vytvorila líčenie a aj nail art, ako správna fanúšička. 



Tento článok som plánovala dlhšiu dobu, ale nejako nevychádzal čas, preto až teraz. Okrem toho mi to dobre padlo, pretože niečo podobné som už videla aj u Kflori, jej článok môžete nájsť TU.
Táto blogerka je veľmi šikovná, vytvára krásne líčenia, určite si pozrite jej blog, ak ju nepoznáte...

A teraz vám už ukážem fotky, ako dopadlo líčenie a nail art...




Musím povedať, že nie som dobrá v tieňovaní, ani si často tiene nedávam... Ale pokúsila som a takto to dopadlo.




Pri nail arte som na prsteníček dala bielu, modrú a červenú farbu. Môj priateľ vraví, že fandím Rusku, ale to mala byť slovenská vlajka... Nemôžem za to, že sú rovnaké, ale znak z našej vlajky by sa mi na môj malý nechtík nezmestil...

Tiež fandíte? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára