nedeľa 26. júla 2015

Doubox - beauty box parfumérie Douglas

Ahojte!
Dnes mám pre vás nový beauty box! Nie je nový, no pre mňa áno, pretože tento box bol doteraz limitovaný a ja som čakala dva roky, aby som sa dostala do poradia a získala box. Nepodarilo sa ani raz...



Teraz sa však bývalý Box of Beauty zmenil na Doubox a objednať si ho mohlo veľa nových zákazníkov. Tak som neváhala a hneď som si ho objednala.
Vybrať sa dalo z troch rôznych variánt a to Original (15,00 €), Premium (29,95 €) a Deluxe (49,95 €). Ja som si vybrala Premium verziu, v ktorej máte dostať každý mesiac 2 highlight produkty a 3 maxi vzorky. 

Ale dosť bolo okecávania, poďme sa pozrieť, ako celý box vyzerá a hlavne na to, čo v ňom bolo :)


Vo veľkej bielej škatuli bol ukrytý menší boxík vo farbe Douglas parfumérie. 


Tento boxík sa mi veľmi páči, pretože má jeden šuplíček, do ktorého si potom môžem niečo schovať alebo, čo je ešte lepšie, môžem si takýchto boxíkov polepiť viac dokopy a budem mať malú Douglas komodu :)


Po vytiahnutí šuplíčku ešte stále nevidíte produkty. Je tu ešte jeden papier, ktorý vadí vo výhľade :D

Po jeho odstránení už zbadáte všetky tie úžasné produkty.. a ktoré to teda boli? 



Annayake
Bonheur Women Edt
Intenzívna a zároveň nežná kombinácia vôní s ovocno-kvetinovou nôtou, ktorá nadchne každú ženu. 
Cena: 39,99 € za 50 ml




Annayake 
Hikari collection 
 Ošetruje a ochraňuje popraskané a suché pery. Obsahuje prírodné vosky, bambucké maslo a provitamín B5. 
Cena: 24,99 € za 4g



Arcaya
Eye Lift 
Intenzívna starostlivosť o očné okolie s inovatívnym liftingovým efektom. Dodáva vitalitu, pružnosť, vláčnosť.
Cena: 9,99 € za 5x2 ml


Kiehl´s
Ultra facial cream
Výdatná 24-hodinová starostlivosť pleť hydratuje a pomocou avokádového oleja pleť rozmaznáva a chráni aj pri extrémnych podmienkach klímy. 
Cena: 15,99 € za 28 ml (v boxe 7 ml)

BeYu
Eye Base
Rafinovaný beauty pomocník - vylepšuje výdrž a intenzitu púdrových očných tieňov. Tak držia očné tiene na mieste aj počas horúcich letných dní. 
 Cena: 7,95 € za 7 ml  (v boxe 2 ml)




Moje hodnotenie boxu:

Balenie boxu sa mi páči, nápad so šuplíčkom veľmi oceňujem. Popis produktov by mohol byť aj dlhší a obsažnejší. Čo by som ešte doplnila sú ceny produktov, ja som ich musela hľadať na eshopovej stránke parfumérie Douglas. 
Samotný výber produktov ma dosť prekvapil a už teraz sa teším na ďalší mesiac a nové produkty...
Vôňa sa mi veľmi páči, je veľmi príjemná, svieža. Vydrží celkom dlho, teda v porovnaní s mojimi lacnejšími vôňami. 
Rúž má krásny odtieň, no celkom ma sklamalo, že na perách sa tvári skôr ako jemne zafarbený balzam na pery. Hydratuje skvelo, no výdrž je opäť slabšia.
Ampulky s liftingovým efektom mi myslím ešte nie je treba, no ako prevencia to nie je zlé. Zázraky od toho nečakám, ale vyskúšam.
Pleťový krém ma potešil, pretože nemecké blogerky o tejto značke v poslednej dobe len básnia. Ja som už od nich mala vzorku očného krému, ktorý mi veľmi vyhovoval, tak na tento som tiež veľmi zvedavá. 
Bázu pod očné tiene som už skúšala a keď ju miniem tak si objednám plné balenie. Tiene naozaj zintenzívni a predĺži ich výdrž, takže veľká spokojnosť. 

Čo hovoríte vy na takýto box? Objednali by ste si ho alebo skôr nie? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára