utorok 14. júla 2015

Vybarvi se - burgundy

Ahojte!
Dnes pokračujeme v projekte vybarvi se a na rade je burgundy farba. Ja si burgundy vysvetľujem ako tmavú červenú - vínovú červenú. Túto farbu mám rada, no v mojej skrini sa nájde len jeden kúsok, a to svetrík. V kozmetike je to už trošičku lepšie, tak sa na to poďme pozrieť...

Na tomto prvom obrázku ste si hneď mohli všimnúť penu na holenie od Chanel. Dostala som ju od kolegyne, je fajn, ale je až príliš parfumovaná, čo mi vadí.



Moje tri laky na nechty v burgundy odtieni. Lak od Uslu Airlines je v odtieni XMS, lak od nails inc. je v odtieni victoria a Avon lak je v odtieni cherry jubilee.



Tento rúž od miners cosmetics som niekedy dávnejšie nosievala veľmi rada. Viac sa mi však hodí na jeseň. Je v odtieni Vixen.



Tento rúž od EuPhidra som mala párkrát. Musím to napraviť, veľmi sa mi páči. Je v odtieni 0341.

V tejto farbe nemám žiadne očné tiene, pretože som len raz alebo dva skúšala červené očné tiene a vyzerala som akoby ma niekto zbil. Takže podobné odtiene nevyhľadávam.
Líčenie bolo o to zložitejšie... Takže som sa rozhodla sa tentokrát zamerala na pery a oči som nalíčila len jemne a len v nude odtieňoch.




Môj prvý pokus dopadol takto, samozrejme tie pery boli v skutočnosti oveľa tmavšie ako na fotkách. Líčenie sa mi však zdalo nudné, tak som do stredu pier naniesla trošku bielej jemne trblietavej farby. 




Mne sa to líčenie takto veľmi páčilo a určite ho na nejaké príležitosti využijem. 

Farebný tag - burgundy

Máš rada túto farbu? Áno mám ju rada.
Čo ťa prvé napadne, keď sa povie burgundy? Ako prvá ma napadne Lucka z GetTheLouk, u ktorej som videla toľko odtieňov burgundy rúžov.
Piješ červené víno? Keď som bola mladšia a bývala na internáte, tak sme si vínový večer robili s dievčatami častejšie. Teraz si dám možno raz za pol roka.
V akom ročnom období nosíš najradšej túto farbu? Túto farbu nosím najradšej na jeseň.
Nosíš burgundy rúže? Áno, nosím. Dokonca veľmi rada.
Aké farby kombinuješ s vínovou? Mám vínový svetrík, ku ktorému som kombinovala čierne legíny a horčicovo-žlté tričko. V líčení asi len nude odtiene.
Tvoj obľúbený vínový produkt? Rúž od miners cosmetics.
Burgundy wishlist? Nejaký top, šaty a topánky na opätku v tejto farbe by som brala.

A samozrejme nezabudnite pozrieť, čo vymysleli ostatné zapojené dievčatá...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára