pondelok 13. júla 2015

Vybarvi se - mint

Ahojte!


Dnes opäť štartuje projekt Vybarvi se,  ktorý vymyslela blogerka Hevi z blogu wormake.blogspot.cz. 


Tento týždeň uvidíte tieto farby:
pondelok - mint
utorok - burgundy
streda - tyrkys 
štvrtok - biela, perleťová
piatok - neon
sobota - čierna, šedá
nedeľa - trblietky

Musím povedať, že Hevi vybrala samé zaujímavé farby. Pre mňa je to dosť výzva, pretože veľa z týchto farieb v bežnom líčení nevyužívam. Bude to veľmi zaujímavé. 

Dnes začíname s farbou mint green. Čo je mentolová farbička, podľa mňa niečo medzi modrou a zelenou. V tejto farbe nájdete v mojej skrini len tri kúsky a v kozmetickom stolíku mám tiež len pár kúskov. Napriek tomu mám túto farbu veľmi rada a páči sa mi. 


 V tejto farbe vlastním napríklad tieto nalepovacie umelé nechty od značky Fingr´s. Minulé leto som ich nosila veľmi rada a celkom často. 


 Viem, že ani jeden z týchto odtieňov nie je mint, ale odtieň naľavo má tyrkysový odlesk a zmiešaním s tyrkysovým a posledným modrým odtieňom mi vznikla farba, ktorá sa mint aspoň ako tak podobala. Mimochodom tieto tiene sú z paletky od bh cosmetics.



 Kajalová ceruzka od catrice v odtieni 090 Would You Mint?


 A môj posledný mint produkt. Mini lak na nechty od ciaté v odtieni pepperminty. 

Vytvoriť líčenie bolo zložité, a to hlavne preto, že som nemala žiadny očný tieň, ktorý by naozaj bol v mint farbe. Nejak som sa s tým teda pohrala a takéto líčenie som vytvorila.






 Farebný tag - mint

 Máš rada túto farbu? Áno, mám ju rada a páči sa mi, ale nemám ani veľa oblečenia, ani doplnkov, ani  kozmetických produktov v tejto farbe.
Čo ťa ako prvé napadne, keď sa povie mentolová? Žuvačka.
Máš rada mentolky? Pravdaže.
Obsahuje tvoj šatník mentolové oblečenie? Áno, mám dve tričká a jeden svetrík. 
Aké farby kombinuješ s mentolovou? Najčastejšie čiernu a bielu, v líčení musím ešte nájsť kombináciu, ktorú by som si zamilovala. 
Tvoj obľúbený produkt v tejto farbe? Lak na nechty od ciaté.
Mentolový wishlist? Chcela by som mentolový olej, a eos sweet mint, ktorý som už mala, ale podarovala som ho bratovi. Na leto bol skvelý, takže by som si ho rada kúpila znovu.

Čo vy a mint farba? Máte ju radi? 

Nezabudnite pozrieť aj ako sa ostatné dievčatá popasovali s touto farbou...
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára