pondelok 24. augusta 2015

Doubox august

Ahojte! 
Minulý týždeň mi prišiel augustový Doubox (beauty box parfumérie Douglas, ktorý som vám už predstavila v tomto článku). Opäť som sa rozhodla podeliť sa s vami o obsah krabičky... 



Na tento Douglasí box som sa veľmi tešila, pretože ten z minulého mesiaca sa mi veľmi páčil. 
V boxe majú byť vždy 2 produkty v plnej veľkosti a 3 väčšie vzorky produktov. Začnem teda tými vzorkami...



Annayake
active cleansing foam
Táto čistiaca pena je ideálna na denné čistenie pleti. Pleť nevysušuje, dodáva pleti čistý a zamatový pocit. Pleť osvieži.
 Cena: 34,99 € za 100 ml (v boxe 15 ml)

GoodSkin
Smooth-365
Intenzívne čistiace vyhladzujúce sérum s power-peptídmi a zjemňujúcim efektom napomáha pleti zvyšovať prirodzenú produkciu kolagénu. Odstraňuje jemné línie a vrásky. 
Cena: 29,99 € za 30 ml (v boxe 3,5 ml)


Beauty-Made-Easy
Oil Blotting Sheets
Púdrové papieriky sú must-have do kabelky. Absorbujú nadbytočnú mastnotu pleti a pritom pleť zmatnia. 
Cena: 7,49 € za balenie - 80 ks papierikov (v boxe plné balenie produktu)




Macadamia
No Tagle Brush
Táto kefa na vlasy minimalizuje lámavosť vlasov a ich zamotávanie a zároveň vlasom dodáva lesk.
Cena: 14,99 € za kus




Urban Decay
Perversion Mascara
Táto ultrakrémová riasenka dodáva objem a predĺžuje. Zároveň svojimi trojitými čiernymi pigmentami dodáva neodolateľný čiernočierny efekt. Obsahuje ošetrujúce aktívne látky. 
Cena: 23,99 € za 12 ml (plné balenie produktu)

Moje hodnotenie boxu:
Tak tento box sa mega podaril! Už teraz sa neviem dočkať ďalšieho... :) Vzorky  sú ok, ale takých produktov mám už kopec. Čo ma však potešilo sú plné produkty.
Čistiaca pena ma veľmi nepotešila, nakoľko ich z boxov mám už veľa. Ale chápem, že toto je teraz čisto subjektívne stanovisko. Objektívne môžem povedať, že ju určite vyskúšam a som zvedavá, aká bude.
Vyhladzujúce pleťové sérum je produkt, ktorý tiež vyskúšam, ale tak veľa vrások ešte nemám, takže žiadne zázraky alebo viditeľný efekt nečakám.
Zmatňujúce papieriky som si sama ešte nikdy nekúpila, preto som na ne veľmi zvedavá. 
Kefa na vlasy mi veľmi pripomína Tangle Teezer, na ktorom mi veľmi vadí, že nemá rúčku. Stále mi padá z ruky a už v ňom niečo hrká. Preto ma táto kefa veľmi potešila a odkedy ju mám, používam ju častejšie ako Tangle Teezer.
A to najväčšie wow z boxu je riasenka od Urban Decay! Tak toto som nečakala! Tak veľmi ma potešila, že to nie je možné. Je naozaj skvelá. Robí nádherné riasy - husté, dlhé. Hneď som si ju zamilovala.

Čo hovoríte vy na tento box? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára