streda 4. novembra 2015

DIY - Balzamy na pery

Ahojte!
Dnes pre vás mám opäť niečo, čo si môžete spraviť doma. Rozhodla som sa podeliť o návod ako som si sama vyrobila balzamy na pery. Je to naozaj veľmi jednoduché...

Na výrobu takéhoto balzamu na pery budeme potrebovať:


kakaové maslo a včelí vosk


olivový olej


vazelínu


voňavé olejčeky


očný tieň alebo nejaký pigment


nejaké malé nádobky -  kalíčky, kelímky...

Postup je veľmi jednoduchý.


Do misky som dala kakaové maslo, včelí vosk a jednu čajovú lyžičku vazelíny. Poliala som to trošičkou olivového oleja. Použiť tiež môžete kokosový olej, ale ten som ja doma nemala. 


Túto našu zmes potom pomaličky roztápame vo vodnom kúpeli.


Včelí vosk sa topí trošičku dlhšie ako ostatné prísady, ale po troch minútkach bol roztopený tiež. 


Keď sa všetko poriadne roztopí, môžete misku z vodného kúpeľa vytiahnuť.


Potom primiešame trošičku voňavého olejčeka. Ja som tentokrát zvolila jahodový, ale už som využila aj čerešňový. 


Voňavý olejček poriadne premiešame so zbytkom prísad.


Potom už pridáme len niečo na zafarbenie. Môže to byť očný tieň alebo nejaký pigment. Zafarbovať ale nemusíte, pretože aj keď som balzam zafarbila na perách nezanechá žiadnu farbu. 


Potom poriadne premiešame, aby sa roztopené ingrediencie poriadne spojili s práškovým zafarbovačom. 


Lyžičkou alebo niečím iným plníme do kelímkov a necháme stuhnúť.



A takto už vyzerajú hotové balzamy na pery. Čo na ne hovoríte? Skúsite to tiež?

Musím povedať, že hydratujú perfektne, chránia pred vetrom, čo je v tomto ročnom období pre mňa veľmi dôležité. Na perách dobre držia a zanechávajú na nich jemný lesk. Ja som si nechala len jeden a dva som dala kamarátkam. Používam ho predovšetkým pred spaním a ráno sú pery jemné a dokonale hydratované. Preto toto odporúčam doma vyskúšať. Keď do balzamu nedáte žiadne farbivo, alebo len prírodné, tak budú balzamy čisto prírodné. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára