piatok 13. novembra 2015

Jesenné fotenie

Ahojte!
V októbri som mala dva týždne dovolenky, ktoré som strávila u rodičov na Slovensku. Milujem Banskú Bystricu a vždy sa tam veľmi rada vraciam. Tentokrát bola moja návšteva Slovenska o čosi výnimočnejšia.



Veľmi som si priala naučiť sa pár trikov pri líčení, a tak sa maminka dohodla s kamarátkou, že ma niečo nové naučí. 


Na líčenie som samozrejme nenalíčená. Mojim najväčším problém je maskovanie obrovských a dosť tmavých kruhov pod očami a zvýraznenie takmer neviditeľného obočia.


Líčenie dopadlo podľa mňa úplne skvelo. Popri líčení som sa dozvedela veľa skvelých trikov, ktoré som potom začala využívať aj v praxi :)


Líčenie očí trošku bližšie. Všetky produkty, ktorými som nalíčená sú od značky Oriflame. Konkrétne z rady Giordani Gold. Musím priznať, že som z tejto kozmetiky ostala veľmi prekvapená, pretože produkty od Oriflame som si naposledy objednávala na strednej škole a odvtedy som na túto značku ani nepomyslela. Teraz ma natoľko oslovila, že som si pár produktov objednala (určite sa čoskoro objavia na blogu) a určite nie sú posledné. 

Po líčení som sa dostala do rúk šikovnej fotografky Simonky - SAJSOU photo fashion. Celý deň pršalo, tak som myslela, že fotiť vôbec nebudeme. No Siska úžasne zvláda fotenie aj za takého nepriaznivého počasia.








A ako ste si mohli všimnúť, tak úvodná fotografia blogu so žralokom je taktiež dielom tejto skvelej fotografky. Ako sa vám páči?

Ja som si tento deň veľmi užila, naučila som sa niečo nové ohľadom líčenie, spoznala nových ľudí a získala úžasne fotky :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára