utorok 3. novembra 2015

Swap s Laurou

Ahojte!
Po dlhšom čase som opäť prechádzala stránku swaplace.com, kde som narazila na zaujímavý swap. Laura hľadala niekoho, kto je ozajstnou zbožňovateľkou kozmetiky a tiež chcela, aby sa jednalo o kozmetiku, ktorú nezoženie len tak bežne v drogérií. To mi stačilo na to, aby som sa ako záujemkyňa prihlásila.
A vyšlo to! Laura si ma na tento swap vybrala, a tak vám dnes môžem ukázať, aké produkty som od nej dostala.


Pred pár týždňami mi dorazila krabica, v ktorej boli ukryté všetky produkty. Tie boli ešte extra zabalené v krásnom zelenom papieri a previazané stužkami. Laura si na balení dala veľmi záležať, čo som ja neurobila. Preto som sa až zle cítila, keď som všetky tie nádherne pobalené vecičky videla.


Ako prvé mi Laura do balíčku zabalila túto čokoládu. Ochutnala som ju ja, môj brat a rodičia. Všetkým chutila.




Lícenka Sleek, odtieň Rose Gold 
Laura píše: Značka Sleek patří již nějaký ten rok mezi mé stálice v dekorativce. Nedám na ni dopustit, proto jsem Ti vzala hned dva kousky. Prvním je tedy tvářenka, na kterých já rozhodně ujíždím. Zvláště na těch, které jsou právě od Sleeku. Tento odstín mám už úplně vydolován až k hranám, takže doufám, že i tobě bude dělat jedině radost.

Ten odtieň je dokonalý. Pigmentácia je fakt úžasná, ale pri mne a lícenke je to nebezpečné, lebo to viem rýchlo prehnať. Budem to s ňou cvičiť. Radosť mi určite urobila a je to môj historicky prvý produkt od značky Sleek.



Carmex + rúž Rimmel odtieň 45

Laura píše: Na rty jsem Ti koupila zlatou klasiku, která mi na podzim každoročně zachraňuje rty a to je balzám od Carmexu. Na tvém blogu jsem pak někde četla, že těžko sháníš značku Rimmel, takže jsem Ti koupila opět mojí oblíbenou rtěnku od Rimmelu z nové kolekce Nude v odstínu 45. Faktem je, že jsou krémovější, než jiné rtěnky od Rimmelu, ale na denní nošení je to naprostá bomba.

 Carmex mi nie je neznámy, tiež ho milujem a nosím ho vždy so sebou. Takže toto balenie dostal môj brat, ktorý ma v zime pravidelne dopraskané pery. Rimmel sa naozaj zháňa v Nemecku ťažko. Nedá sa kúpiť len tak v drogérií a aj cez internet ho zoženiem najlepšie cez amazon. To sa mi však nechce, a tak som od tejto značky nič nekupovala. Rúž má nádherný odtieň na bežné denné nosenie, takže ma veľmi potešil. 





 Náramky

Laura píše: Dále jsem Tě nemohla ochudit o náramky z mé dílny :). Nakonec jsem Ti vyrobila kombinaci, která se mně nejvíce líbí a to je béžovo-zlatá a stříbrno šedo-černá. Budu tedy doufat, že se díky nim naučíš nosit i náramky :).

Laure som písala, že náramky veľmi nenosím. Celkom mi vadia a neviem si na ne zvyknúť. Laura mi vyrobila naozaj krásne náramky. Pochválila ich aj moja mamka, ktorá bola pri odhaľovaní celého tajomstva škatuľky od Laury. Farebne sú náramky skombinované tak dokonale, že ich budem môcť nosiť často. 




 Paletka Sleek, odstín Vintage Romance

Laura píše: Druhým produktem od Sleeku je v tomto případe paletka. Já už mám třetí kousek ve sbírce, a i když také preferuji hnědé odstíny v líčení očí, tak i přesto je tato moje nej nej. 

Ja si vždy oči líčim len v hnedých odtieňoch alebo jemných farbách. Napriek tomu sa mi táto paletka veľmi páči a farby v nej sú ako stvorené na jeseň. Z tej pigmentácii som unesená a veľmi prekvapená. A toto je teda historicky druhý kúsok od Sleeku. :) 


 VS Strawberry and Champagne

Laura píše: Psala si, že by si chtěla zkusit nějaký tělový sprej od VS. Jekoliž už takové mám dva. Mám pocit, že existuje levnější varianta a i podle mě v lepším provedení, ale nakonec jsem Ti ji vzala. Někde jsem četla, že máš ráda vuni jahod, já tedy vybrala jahody s šampaňským (Doufám, že se z té vuně neopiješ :).) 

Telové spreje od VS ma veľmi lákali. Vôňa tohto je naozaj úžasná, no nevydrží dlho. Ako napísala Laura naozaj sú aj lepšie varianty. Napríklad telový sprej od Rituals. Tomu sa ešte nevyrovnalo nič. Napriek tomu som sa tomuto spreju potešila a som rada, že ho mám vo svojej zbierke. 


 Ziaja, Levanduľový šampón

Laura píše: Dále si mi psala, že máš mastné vlasy, jelikož mám také mastné vlasy a tak nějak vím, že se s tím nic moc dělat nedá, ty vlasy budou stále mastné, i když budeš používat jakýkoliv produkt, tak tento šampon je pro mě takový malý zázrak. Vlasy musím umývat každý den, ale po náročném dni se mi večer nedělají takové ty mastné pruhy, takže mužu klidně ještě večer někam vyrazit, aniž bych si akutně musela umýt hlavu :)

Tento šampón som ešte neskúšala, ale som naň veľmi zvedavá. Mám mastné vlasy, ale jeden deň mi ešte vydržia, no na druhý už musím zmývať tiež. Ak by tento šampón čo len trošičku pomohol, tak by bol malým zázrakom aj pre mňa. Ziaja produktov tiež nemám veľa, preto som sa veľmi potešila.



Naturalium telové mlieko, broskyňa

Laura píše: Pro mě naprostá novinka léta, ktorá je momentálně všude a nemohla jsem tě o ní ochudit je značka Naturalium. Neznám nic voňavějšího a upřímně každý večer nad sebou slintám v posteli, protože to je vuně jak blázen. Co je jěšte lepší je však to balení. Upřímně jsem moc netušila, jakou vuni Ti vzít, četla jsem, že malinu moc nemusíš. Riskla jsem tedy broskev, nevyzkoušela jsem jí, ale ješte v obchodě jsem si jí očuchala a mám pocit, že nejvíc budeš nadšená z tohoto produktu.

Laura, máš pravdu. Z tohto produktu som nadšená. Napriek tomu, že som na takéto mazadlá veľmi lenivá, tak vďaka tejto úžasnej vôni sa teraz na to teším a naozaj sa krémujem každý večer. A tiež slintám :). Musím priznať, že o značke som ešte nepočula, takže je to pre mňa úplne novinka. O to väčšie prekvapenie. 


   
 Korektor od Astoru, odtieň light

Laura píše: Na Tvém blogu jsem četla článek o korektorech a upřímně nejsem až tak korektorová, protože většinou na zakrytí nedokonalostí mi stačí make-up, a když už tedy se něco vyskytne, tak patřím do skupiny, která miluje korektor od Catrice, na který jsem četla, že Ti až tolik nevyhovuje. Proto jsem Ti vzala druhý muj oblíbený a to korektor od Astoru. 

Tento korektor od Astoru som ešte neskúšala, takže som zvedavá. Ja korektor používam denne, pretože mám tmavé kruhy pod očami, ktoré neprekryje každý korektor. Preto stále hľadám a skúšam nové. 



   
Makeup Revolution paletka očných tieňov Iconic 3

Aby Ti nebylo líto toho, že třeba paletku od Sleeku tolik nevyužiješ, koupila jsem Ti ještě druhou paletku, tentokrát v hnědých odstínech. Stále jsem kolem Makeup Revolution chodila obloukem a nijak mě ta značka moc nezajímala, sama jsem si pak koupila paletku a po měsíčním zkoušení jsem Ti ji musela koupit také :)

Od tejto značky taktiež nič nemám, preto ďalšia premiéra. Tie odtiene sú pre mňa ako stvorené a už sa teším na ich používanie. Sama som sa tiež na kúpu produktov od tejto značky neodhodlala, preto som za túto paletku veľmi rada.

Ďakujem krásne milá Laura za tieto nádherné produkty. Urobila si mi nimi veľkú radosť. 

Lauru môžete nájsť na jej facebookovej stránke pod názvom Laura- náramky. Jej náramky vyzerajú skvelo, môžem len odporúčať.

A nakoniec prikladám fotky od Laury, aby ste mali predstavu, čo som pre ňu vybrala ja.

     
Pre Lauru som vytvorila takýto DIY balíček na balzamy na pery. Dala som jej doň nejaké kelímky na hotové balzamy, kakaové maslo, včelí vosk a voňavé prírodné olejčeky.


Z produktov spomeniem len napríklad riasenku a rozjasňovač od P2, paletka očných tieňov Eyes on the ´60s od bh cosmetics, pleťová voda a čistiaca pena od bebe more, riasenka od Benefit, sprchová pena od značky Rituals..., telové mlieko od Yves Roche, telové maslo od The Body Shop a mnoho ďalších.

Čo hovoríte na tento swap? Skúsili ste už nejaký? Ja sa na podobné články alebo videá veľmi rada pozerám, takže ak ste o nejakej výmene písali, napíšte link do komentáru, rada sa pozriem :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára