štvrtok 17. decembra 2015

Decembrový Doubox

Ahojte!
V pondelok mi dorazil aj decembrový box parfumérie Douglas a keďže v decembri sú Vianoce, tak som čakala aj nejaké výnimočné produkty...


Doubox ma zatiaľ zakaždým niečím poriadne prekvapil, preto som dúfala, že ani v decembri tomu nebude inak. Box ku mne dorazil skôr ako obvykle, čo ma tiež máličko potešilo.


Narozdiel od Glossyboxu si Doubox veľkú starosť s vianočnou krabičkou nerobil. Pár čiernych hviezdičiek a je to hotové :D.


Kartička, v ktorej sú opísané produkty tiež nie je ničím výnimočná, jediné, čo je iné je zlatý papier. Takže za krabičku má tento mesiac určite veľké plus Glossybox.  A či aj produkty boli lepšie v Glossyboxe, tak na to sa môžete pozrieť teraz...




Ikos
Intensive Power Serum
Tento preparát na riasy napomáha riasam nadobudnúť okúzľujúcu dĺžku a riasy zahusťuje. Formula s myristoyl pentapeptídom - 17 aktívne podniecuje riasy k rastu.
Cena: 29,99 € / 6 ml (v boxe plné balenie produktu)



Grown Alchemist
Hydra Repair Day Creme
Tento denný krém je výživný krém, ktorý nezanecháva žiadny mastný film. Reguluje a udržuje stav hydratácie pleti. 
Cena: 32,99 € / 65 ml (v boxe plné balenie tohto produktu)



Alessandro
Xmas Nailbuffer
Pilníček na nechty so 4 funkciami (skrátenie, tvar, vyhladenie, lesk) vo vianočnom prevedení. Je ako stvorený ako malá pozornosť na Vianoce. Tiež vhodný do kabelky pre každý prípad.
Cena: 1,99 € / 1 ks (v boxe 1 ks produktu)




Hildegard Braukmann
Vitamin Hydro Serum
Toto vitamínové hydratačné sérum je ideálne na uvoľnenie od stresu, ktorý naša pleť v zime zažíva. Je určené pre všetky typy pleti a vyrobené z vyberaných byliniek. Obsahuje koenzým Q10, vitamíny A a E. Je bez parabénov, PEG, silikónov a navyše vegánske. 
Cena: 15,99 € / 30 ml (v boxe plné balenie produktu)




Burberry
My Burberry
Nová interpretácia vône My Burbery pripomína slnečnú záhradu plnú jarných kvetov - nebesky kvetinová vôňa. 
Cena: 72,95 € / 50 ml (v boxe 5 ml)




Ako darček k Vianociam do boxu navyše pribalili peeling na telo, ktorý nádherne vianočne vonia a navyše má takú milú ružovú farbu. Peeling na telo sa nám tiež pomaličky míňa, takže sa na tento veľmi tešíme. Píšem o nás, pretože peeling kúpim vždy len jeden a delím si ho s priateľom.

Moje hodnotenie boxu:
Box ma veľmi potešil. Decembrový Doubox bol tento mesiac aj poznateľne lepší ako Glossybox (až na tú krabičku, ktorú tento mesiac tiež mohli nejako premyslieť), ktorý ste pred pár dňami mohli vidieť.
Sérum na riasy je pre mňa veľkým prekvapením. Niečo takéto som už dlho chcela vyskúšať, no ceny ma vždy odradili. Cena tohto séra je polovičná ako ostatných, preto ak naozaj bude fungovať, som ochotná toľko doň aj investovať.
Denný krém má veľmi zaujímavý obal. Kým som si neprečítala, o čo sa jedná, myslela som si, že je na telo alebo na ruky. Má naozaj veľký objem a som naň veľmi zvedavá. Len, najskôr musím niečo spotrebovať.
Pilníček na nechty je vec, ktorú určite využijem. U mňa sa niečo takéto nikdy nestratí. Navyše je taký malý, že ho asi budem nosiť so sebou všade v kabelke.
Vitamínové sérum ma veľmi zaujalo. Tento produkt sa už chystám používať. Hlavne v zime mám pleť suchú, podráždenú, napnutú a dosť začervenanú. Som zvedavá, či mi s týmto aspoň kus pomôže. 
Mini toaletka je taká rozkošná, že je mám aj ako dekoráciu. Vonia naozaj poriadne kvetinovo a ja som obvykle na sladké a ovocné vône, ale táto sa mi tiež páči. 

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás? A využili by ste všetky produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára