streda 9. decembra 2015

Niečo málo od Rituals...

Ahojte!
Dnes by som vám chcela predstaviť jednu z mojich obľúbených značiek a čo od tejto značky vlastním. Jedná sa o značku Rituals, ktorá na mňa vždy pôsobila kvalitne (a nie len kvôli tej vyššej cene) a ich vône ma úplne dostali. 

Prvé produkty od tejto značky som si vyskúšala vďaka beauty boxu Glossybox. Po  skúsenostiach s touto značkou som si aj sama zakúpila nejaké produkty a nejaké som opäť našla v boxe.


foaming shower gel sensation 
Ako prvé by som vám chcela ukázať sprchové peny. Fľaštičky týchto produktov je podobné ako balenie telového spreju. Po stlačení pumpičky vylezie samotný produkt, ktorý vyzerá ako normálny sprchový gél. Ten sa po pár sekundách zmení na penu. Na pokožke je veľmi príjemná, nevysušuje ju a sprchovanie s touto penou je naozaj voňavý zážitok. Tieto peniace sprchové gély majú 200 ml, ale tým, že tvoria takú hustú bohatú penu, stačí gélu len máličko. Takže aj toto 200 ml balenie veľmi dlho vydrží. 
Ja som doteraz vyskúšala tri vône tohto produktu. Prvým bola vôňa Happy Buddha - sweet orange & cedar. Pena voňala sladko, ovocne a zároveň aj sviežo. 


Pena Yogi Flow - indian rose & sweet almond oil sa mi zapáčila zo všetkých najviac. Je to nádherná ženská vôňa. Jemná kvetinová vôňa, ktorá vonia trošičku sladko a púdrovo. 


Sprchová pena Tao Tai Chi - white lotus & yi yi ren vonia sladko kvetinovo. Najskôr sa mi táto vôňa nepáčila, no po prvom použití som si ju zamilovala. Teraz aj uvažujem o jej znovu zakúpení. 

Tieto peny stoja okolo 8 € a ja si ich objednávam na stránke douglas.de



ultra rich, whipped body cream 
Toto telové mlieko mám v malej 70 ml verzii. Je vo vôni cherry blossom & rice milk. Tá vôňa je úplne dokonalá! Vonia kvetinovo, ale aj sladko, jemne ovocne a trošičku púdrovo. Nie je príliš riedke, ale ani príliš husté. Aplikuje sa jednoducho, do pokožky sa rýchlo vsiakne, zanecháva ju jemnú a hebkú. Hydratuje veľmi dobre, často toto mlieko používam aj na ruky. Navyše tá božská vôňa, ktorá ešte nejakú dobu na pokožke ostáva. Telové mlieka tejto značky vrelo odporúčam. 

Mlieka tejto značky majú 200 ml a stoja okolo 15,50 €, taktiež objednávam na douglas.de



bed & body mist
Tento body mist som si kúpila vo vôni indian rose & himalaya honey. Vonia sviežo kvetinovo. Tento body mist je v sklenenej fľastičke, celkovo vyzerá veľmi luxusne. Vôňa na pokožke vydrží tak dve až tri hodiny. Keď si to porovnávam s inými  podobnými produktami, ktoré som doteraz skúšala (napr. Victoria´s Secret, Oriflame, Balea...), tak je jeho výdrž veľmi dobrá. Navyše ho môžete použiť na obliečky alebo záclony. Potom voňajú sviežo ako čerstvo vyprané. 

V tomto body miste je 50 ml a ja si ho šetrím. Stojí 16,50 € a objednala som ho na rovnakej stránke. 

Od značky Rituals som mala ešte krém na ruky, ktorý voňal po mandarínkach a mäte. Bol naozaj skvelý, rýchlo sa vsiakol, výborne hydratoval a zbožňovala som tú vôňu. Krém na ruky som kúpila za 10 € a bolo ho 75 ml.

Čo vy hovoríte na túto značku? Skúšali ste už niečo? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára