štvrtok 25. februára 2016

Doubox január

Ahojte!
Ako som už spomínala, tak som sa len pred pár dňami vrátila do Nemecka. Preto som sa ku boxom dostala až teraz. Takže sa nečudujte, prečo dnes píšem ešte o januárovom boxe.


Box bol klasický, ani neviem, prečo som ho neodfotila, ale už ste ho určite v niektorom článku videli. Produktov bol tiež klasicky 5 a ja som dúfala, že aspoň jeden produkt bude z dekoratívnej kozmetiky. Čo som ale naozaj v boxe našla, to vám teraz ukážem. :)



Alpha-H
Liquid Gold
Tekuté zlato je kultový produkt značky Alpha-H. Je Ph-neutrálny. Pôsobí hlboko v pleti, kde zlepšuje celkový stav pleti, zjemňuje vrásky, redukuje pigmentové škvrny a poškodenia pleti spôsobené slnečným žiarením.
Cena: 39,99 € / 100 ml (v boxe plné balenie)


Sexyhair
Soya want it all Leave-in
Tento kondicionér rozmotáva vlasy, nechajú sa ľahšie rozčesať, zbavuje ich lupín a pri dlhšom používaní vlasy vyživí a zocelí.
Cena: 23,99 € / 150 ml (v boxe plné balenie produktu)



Alessandro
Veggie Nail Cream
Limitovaná edícia krému na nechty Veggie je v ovocno-zeleninovej vonnej kombinácií. Nechty vyživuje, spevňuje a dodáva im lesk.
Cena: 4,99 € / 15 ml (v boxe plné balenie produktu)



Badefee
Kúpeľové mlieko rebarbora a jahoda
Zmyselná sladká vôňa s rebarborou a divou jahodou urobí z tohto kúpeľového mlieka ozajstný zážitok. Pokožku nevysušuje, naopak príjemne hydratuje.
Cena: 9,49 € / 350 g (v boxe 100 g tohto produktu)


Helena Rubinstein
All Mascaras complete eye make-up remover
Tento jedinečný 2-fázový očný odličovač odličuje všetky produkty na oči, dokonca bez problémov aj tie odolné voči vode. Očné okolie nevysušuje.
Cena: 34,99 € / 125 ml (v boxe 50 ml produktu)

Moje hodnotenie boxu:
Napriek tomu, že som v boxe nenašla žiadnu dekoratívku ma box potešil. Sú v ňom produkty, ktoré sú pre mňa komplet nové (Liquid Gold), ale aj produkty, ktoré využívam, no od iných značiek (kondicionér v spreji, krém na nechty, odličovač).
O tekutom zlate som ešte nikdy nepočula, no po jeho objavení v tomto boxe som si ho vyhľadala. Našla som naň kopu pozitívnych recenzií, tak som už veľmi zvedavá, čo dokáže s mojou pleťou.
Kondicionér v spreji sa u mňa vždy zíde. Od tejto značky som ešte nič nemala, tak uvidím, aký bude tento rozmotávač vlasov.
Krém na nechty nevyužijem len ja, ale aj môj priateľ, ktorému sa nechty hrozne štiepia a tvorí sa mu veľa záderov. Podobné krémy na nechty mu veľmi pomáhajú, tak sa s ním podelím aj o tento. Ja zase potrebujem nechty spevniť, tak snáď tento krém pomôže.
Mlieko do kúpeľa ma veľmi potešilo. V zime sa veľmi rada kúpem a rada používam rôzne peny, soli, bomby alebo olejíčky. Mlieko bude taktiež príjemným spestrením kúpeľa.
Odličovač očného make-upu používam každý deň. Ale od takejto drahšej značky som ešte žiadny nemala. Som veľmi zvedavá, či je o toľko lepší ako nejaký drogériový.

Čo hovoríte vy na tento box?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára