nedeľa 28. februára 2016

Februárový Doubox

Ahojte!
Dnes mám pre vás už posledný box. Najbližšie dva týždne (možno aj tri) odo mňa žiadny box neuvidíte. Dnes mám pre vás odhalenie februárového Douboxu, ktorý je tak trošku výnimočný...

Výnimočný je tým, že je posledný. Nie že by som ho ja už nechcela a už si ho viac neobjednala, ale stalo sa to, že Doubox končí. Táto správa ma veľmi zamrzela, pretože som v Douboxe našla veľa dobrých produktov, ktoré rada používam.
Výnimočne si teda Doubox na rozlúčku pre svoje odberateľky pripravil nejaké  produkty navyše. Poďme sa teda pozrieť, čo v boxe bolo a čo za produkty v ňom boli na rozlúčku.


Alterna
Rapid Repair Spray
Tento sprej dodáva vlasom potrebné množstvo výživných látok, hydratuje a vlasy sa po ňom lesknú. 
Cena: 37,35 € / 125 ml (v boxe plné balenie produktu)


Nails Inc 
45 Seconds Top Coat
Tento nadlak schne do 45 sekúnd a dodáva profesionálny finiš. 
Cena: 14,99 € / 14 ml (v boxe plné balenie produktu)



Mavala 
Nail Polish Remover Pads
Tieto tampóniky na odstránenie laku sa používajú veľmi jednoducho. Neobsahujú žiadny acetón, nevysušujú nechty ani  nechtovú kožtičku.
Cena: 11,99 € / 1 balenie - 30 tampónikov (v boxe 1 plné balenie produktu)



Arcaya
Night Repair Ampullen 
V týchto ampulkách sú koncentrované prírodné oleje, ktoré sa starajú o regeneráciu pleti.
Cena: 9,99 € / 10 ml (v boxe plné balenie produktu)




Benefit
License to Blot Primer
Tento produkt je zmatňujúca tyčinka, ktorá mastné miesta na pleti odstráni, napomáha k tomu, aby sa na pleti opäť netvorili a dodáva im matný finiš. 
Cena: 21,99 € / 3 g (v boxe 1,4 g tohto produktu)



Ako Goodbye produkty boli do boxu pridané miniatúrka sprchového gélu od DKNY a štetec na očné linky od značky Da Vinci v hodnote 4,99 €. 



A reklamu si v tomto boxe robil e-shop natureme.de, ktorý do boxu pridal balzam na pery. 

Moje hodnotenie boxu:
Box celkovo ma veľmi potešil, nečakala som, že ešte pridajú produkty navyše, pretože končia. Je to od nich veľmi milé a produkty navyše ma veľmi potešili. 
Sprej na vlasy určite využijem. Podobné produkty mám rada a používam po každom umytí vlasov. Takže ani tento sprej sa určite nestratí a nezapadne prachom.
Nadlak som si akurát tento týždeň chcela ísť kúpiť, no keď som ho našla v boxe, tak som mala o starosť menej. Od značky Nails Inc už pár lakov mám a všetky sú veľmi kvalitné, preto od tohto nadlaku čakám rovnakú. 
Odlakovacie tampóniky sú pre mňa veľmi praktickou novinkou. Vhodné do kabelky alebo aj doma na rýchle odlakovanie. Už som ich skúšala a lak odstraňujú naozaj rýchlo a precízne. Neviem však ako to bude s trblietavými lakmi.
Ampulky od tejto značky už mám, len nie tieto nočné a ranné. Zatiaľ som použila jednu, takže neviem, či to s pleťou niečo robí. Recenzie časom určite budú.
Zmatňujúca tyčinka nie je nič, čo by som potrebovala, pretože mám pleť skôr suchú. Napriek tomu vyskúšam a ak to naozaj nebude mať žiadny význam, tak poputuje ďalej.
Darčeky navyše ma veľmi potešili, hlavne štetec na očnú linku. Gélových liniek mám doma dosť, no poriadny štetec na ne som nemala. Sprchový gél si nechám a využijem keď niekam pôjdeme a balzam na pery sa určite tiež nestratí.

Čo hovoríte vy na tento box? Mne je veľmi ľúto, že Doubox končí a hľadala som zaň náhradu, no žiadny box ma natoľko neoslovil. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára