utorok 23. februára 2016

Glossybox - New Year, New You Edition

Ahojte! 
Včera som sa vrátila z dovolenky na Slovensku. Keďže som si tam užívala rodinu a pokoj, tak som vôbec nepísala. Po návrate do Nemecka ma doma čakali rovno 4 beauty boxy, ktoré vám postupne poukazujem.
Dnes vám ukážem januárový Glossybox, ktorý bol s témou New Year, New You, čo znamená nový rok, nová ty. 



Na tento Glossybox som sa veľmi tešila, pretože bolo vopred známe, že v tomto vydaní boxu bude produktov 6 a nie 5 ako to obyčajne býva. Navyše ešte malo byť v boxe aj malé prekvapenie. Čo sa týka samotnej témy, tá sa mi hneď pozdávala. Očakávala som najmenej tri produkty dekoratívnej kozmetiky a nejaký krém. Čo sa v boxe ale naozaj ukrývalo?




Benefit 
They´re Real! Tinted Primer
Na začiatku nového roka nesmie chýbať zvodný pohľad. Z vody pozostávajúci zafarbený primer riasy predĺži, oddelí, dodá objem a vytočí. Riasy tak vyzerajú oveľa plnšie a hustejšie. Pre prirodzený efekt sa primer môže použiť samostatne. Pod riasenkou však vytvára viditeľný efekt a predlžuje výdrž riasenky. Primer navyše obsahuje provitamín B, ktorý mihalnice vyživuje. 
Cena: 26,00 € / 8,5 g (v boxe 3 g)



Nicka K New York
Airbrush Fx Blending Sponge
Táto jemná špongia v žiarivej ružovej farbe má inovatívny dizajn. Jeho mäkká plocha a špic robia nanášanie make-upu ešte jednoduchšie, precíznejšie a bez fľakov a nerovnomerností.
Cena: 9,95 € / 1 ks (v boxe 1 ks produktu)


John Frieda
Luxurious Volume Booster - Blow Dry Lotion
V zime sa má nosiť čiapka, tá však spôsobuje spadnuté vlasy. Na pomoc však prichádza tento pomocník, ktorý pozdvihuje vlasy už pri korienkoch. Tento objem znesie aj čiapku a dlho vydrží. 
Cena: 7,49 € / 125 ml (v boxe bolo 25 ml tohto produktu)


Loréal Paris - Elvital
Sos-Aufbau-Kur
Nový rok, nové predsavzatia. Jedno z nich - vysoko účinná starostlivosť o vlasy, ktorú vlasy v zime tak veľmi potrebujú. Táto kúra preniká do vlasovej štruktúry, kde vlasy posilňuje a obnovuje. 
Cena: 1,49 € / 18 ml (v boxe plné balenie produktu)


Olaz
Total Effects 7 in one
Na začiatok nového roka je potrebná aj ľahučká starostlivosť o pleť. A nie je nič ľahšie ako tento produkt! Tento rýchlo sa vstrebajúci denný krém pôsobí sedemnásobne a pleť ochraňuje s SPF 15 a UV filtrami proti škodlivému slnečnému žiareniu. Pleť po ňom vyzerá zdravšie a sviežo.
Cena: 10,99 € / 50 ml (v boxe plné balenie produktu)


- 417
Foot Nourishing Cream
Aby si aj nohy prišli na svoje a nie len trčali v čižmách, prichádza značka - 417 s výživným krémom pre nohy. Pôsobí proti suchej a popraskanej pokožke na chodidlách, rozmaznáva ich pomocou oleja zo sezamu a extraktom z aloe vera.
Cena: 9,00 € / 50 ml (v boxe plné balenie tohto produktu)


Navyše bola do boxu pridaná táto priehľadná taštička. Tá ma veľmi potešila aj keď taštičiek na líčidlá mám dosť.

Moje hodnotenie boxu:
Moje očakávanie, že v boxe budú aspoň tri produkty dekoratívky sa neuskutočnilo. Napriek tomu ma box potešil.
Zafarbený primer ma naozaj veľmi zaujal. Mám aj riasenku They´re Real! tak som zvedavá, aké zázraky to s ňou urobí. 
Špongia na make-up je produkt, ktorý nevyužívam často, ale niektoré make-upy nanášam iba takýmito hubkami. A keďže som jednu pri čistení roztrhla, tak táto bude jej náhradníčka. 
Sprej na objem vlasov je produkt, ktorému veľmi neverím. Už som skúšala na vlasy kadečo a nič im na objem nepomohlo. Najlepšie však fungujú púdre na objem alebo aj suchý šampón. Ale skúsim a uvidím. Ak neurobí žiaden efekt, tak poputuje k niekomu, komu bude fungovať.
Kúru na vlasy určite hneď využijem, pretože podobné produkty mám veľmi rada a raz za čas ich mojim vlasom doprajem. Som zvedavá, čo táto kúra dokáže.
Pleťový krém som si odložila na neskôr. Keď je taký ľahučký ako píšu, tak bude skôr vhodnejší na jar a leto. 
Krémov na nohy už v Glossyboxe bolo toľko, že by som o nich mohla urobiť extra článok. Všetky sú podľa mňa rovnaké. Len inak voňajú. Ale určite využijem. 

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás alebo by ste produkty z neho nevyužili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára