utorok 26. apríla 2016

Aké sú bareMinerals produkty?

Ahojte!
Keďže mám doma už dlhšie pár produktov od značky bareMinerals, rozhodla som sa vám ich dnes predstaviť. 


bareMinerals je luxusná americká značka, ktorá mi už od začiatku bola sympatická. Kozmetika tejto značky je na minerálnej báze, ktorá napomáha vytvárať jemné a odľahčené líčenie bez upchávania pórov. Pleť nezaťažuje a necháva ju dýchať počas celého dňa.
Sortiment značky je zameraný hlavne na kvalitné minerálne make-upy a púdre, pri výrobe ktorých sa používa ten najjemnejší minerálny prášok, ktorý dokáže perfektne priľnúť k pleti, dodáva jej hebkosť a zároveň sa o ňu intenzívne stará. 

Mne sa doma už pár produktov značky bareMinerals nazbieralo, no musím priznať, že ani jeden produkt som si nekúpila sama. Všetky mám z rôznych beauty boxov, no určite plánujem túto malú bareMinerals zbierku rozšíriť. Ale nejdem to dlho zdržovať, poďme rovno na tie produkty...





Original Foundation
Tento práškový make-up ma veľmi prekvapil. Čakala som slabšie krytie, no kryciu schopnosť má veľmi dobrú. Na pleti je veľmi príjemný, vydrží dlhé hodiny a nikde sa neobtláča. Pleť je po jeho nanesení hebká a dodáva taký zamatový efekt. Okrem toho pleť chráni pred škodlivým UV žiarením. Stal sa mojim obľúbencom a veľmi rada ho nosím hlavne v teplejšom období.
Tento make-up sľubuje tiež, že pri pravidelnom používaní je pleť čistejšia a zdravšia. Musím potvrdiť, že pleť sa mi dosť vyčistila a tým pádom aj zdravšie vyzerala.




Ready SPF 20 Foundation
V Ready SPF 20 make-upe sa okrem ochranných minerálnych látok skladá aj z oleja z jadier šípok, ktorý sa stará o hydratáciu pleti. Minerálne látky v tomto make-upe majú vysoký podiel antioxidačných látok, ktoré na pleť pôsobia veľmi pozitívne.
Tento púdrový kompaktný make-up dodáva prirodzený finiš, no napriek tomu veľmi dobre kryje. Napriek tomu, že je práškový, pleť mi vôbec nevysušuje. Na mňa je však celkom tmavý, takže mi sedí len v lete keď som už opálená. Keď som bledá, rada ho používam ako bronzer. Po spotrebovaní tohto mini balenia sa chystám do kúpy plného balenia.




Pure Brightening Serum Foundation
Tento make-up obsahuje len vybrané, kvalitné a čisté látky. Bunky z kmeňa orgovánu a vitamín C roztápajú tento sérum make-up a tak sa ľahučko zapracuje do pleti. Vytvára prirodzený efekt, jemne zmatňuje a na pleti ho vôbec nie je cítiť. Po zapracovaní do pleti drží tam, kde má. Počas dňa sa z pleti trošičku vytráca, no aj tak je jeho výdrž výborná. Pleť mi taktiež nevysušuje.




Prime Time Foundation Primer
Táto báza je vhodná pre všetky typy pleti - suchej dodáva hydratáciu, mastnej odstraňuje nadbytočnú mastnotu. Opticky odstraňuje jemné vrásky, minimalizuje póry, vyhladzuje pleť, schová suché šupinky a pleť zjednocuje. Tým je pleť perfektne pripravená na aplikáciu make-upu, ktorý vďaka tento báze oveľa dlhšie vydrží. Neobsahuje konzervačné látky, oleje ani žiadnu parfemáciu. Minerálna receptúra tejto bázy zaručuje lepšie spojenie s pleťou, a tým ešte viac zvyšuje výdrž make-upu.
S touto bázou vyzerá moja pleť veľmi pekne, vyhladene. V spojení s práškovým make-upom Original Foundation je ten finiš úplne dokonalý. Make-up drží celý deň bez problémov. Pleť po nej nemám vôbec suchú.





Eye color - night sky
Tento luxusný očný tieň je taktiež na báze vysokokvalitných minerálov. Intenzita farby tohto tieňa je naozaj skvelá. Príde mi skôr ako pigment, s dobrou podkladovou bázou je ešte intenzívnejší. Na viečkach mi drží až do odlíčenia. Má krásnu sýto hnedú farbu, v ktorej sú vidieť maličké jemnučké zlaté a ružové trblietky, ktoré sa po nanesení na viečko menia akoby na kovový odlesk tieňu, takže ich už vôbec nie je vidieť. Vďaka svojej zamatovo-jemnej konzistencii sa nechá jednoducho aplikovať a perfektne vytieňovať, no zo začiatku to bolo veľmi ťažké, kým som sa s ním naučila pracovať. Nie som zvyknutá na sypké očné tiene, ale tento som si obľúbila.
Všetky očné tiene od bareMinerals sú testované očnými lekármi a vďaka svojim čistým zložkám sú vhodné aj pre alergikov.





Lash Domination Volumizing Mascara
Riasan dodáva dĺžku, objem a drží ich vytočené. A to počas dlhých hodín, pretože táto riasenka vydrží poriadne dlho. Toto všetko umožňuje exkluzívna o 180 stupňov otočené špirálová kefka Protwist180, ktorá prejde po všetkých riasach, optimálne ich vytočí a z každej strany pokryje intenzívnou čiernou. Minerálne zložky a Quinoa proteín komplex, ktoré sa v riasenke ukrývajú, riasy ošetrujú, posilňujú a dodávajú im zdravý výzor.
Efekt, ktorý mi táto riasenka vytvára je skvelý. Riasy sú vytočené, predĺžené, majú úžasný objem. Mihalnice nie sú vôbec zlepené, práve naopak - pekne rozdelené. Farba riasenky je naozaj intenzívna čierna. S kefkou som sa dlhšie učila pracovať, ale po jej zvládnutí sa stala mojím obľúbencom.




Marvelous Moxie Lipstick
Tento krémový farebne intenzívny rúž sa nechá ľahučko naniesť, vďaka svojej maslovo-jemnej konzistencii a jemnučkým farebným pigmentom. Pery intenzívne hydratuje. Zanecháva lesknúci sa finiš. Rúž je naozaj pekne pigmentovaný a pery vôbec nevysušuje. Je v krásnom odtieni na bežné denné nosenie. Jeho výdrž je však slabšia, ale mne to nevadí, pretože je to nádherný rúž, ktorý si so sebou rada beriem všade.





Štetce od bareMinerals majú kvalitné ultra-ľahké syntetické vlákna. Chĺpky týchto štetcov sú veľmi jemnučké. So štetcami sa veľmi dobre pracuje. Ten menší používam rada na lícenku, brozner alebo konturovanie. Už som ním však dávala aj púder pod oči a aj na to bol skvelý. Väčší štetček je určený k make-upu Original Foundation, s ktorým ho aj používam. Ten práškový make-up sa týmto štetcom nechá tak neuveriteľne ľahučko naniesť, že som si túto kombináciu úplne zamilovala.

Čo hovoríte na tieto produkty? Máte nejaký produkt od bareMinerals? Ja ich zbožňujem a dúfam, že čoskoro ich bude ešte viac. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára