štvrtok 7. júla 2016

Glossybox Urban Edition

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám Glossybox, ktorý mi tu už nejakú dobu leží. A pretože už budúci týždeň príde júlový Glossybox, tak by bolo dobré vám ten júnový ukázať. Najskôr by som vám však chcela vysvetliť, prečo nepíšem, neprispievam na blog a ani veľmi nečítam iné blogy. Dôvod je prostý... Pokazil sa mi počítač. Už bol trošku starší, ale slúžil veľmi dobre. Nikto mi ho nevie opraviť, a tak si myslím, že už doslúžil. Na nový musím ešte trošku počkať, a tak bude v najbližšej dobe moja aktivita skôr zriedkavá. 

Teraz poďme ale späť k boxu, o ktorom som pôvodne chcela písať. Tento mesiac bol box v takom grafity štýle, čo nie je až také moje. Chápem, že sa to niekomu páči, no ja by som jemnejší dizajn ocenila viac.



Box každý mesiac obsahuje aj Glossy Magazin, v ktorom sú popísané produkty, ktoré sa v boxe nachádzajú, ale aj nejaké tipy a triky, recepty, návody na účesy a líčenia, ale aj nejaké diy projekty. 


Keď som si na internete prečítala, že v júni nasleduje Glossybox s témou Urban, nevedela som, čo si  mám predstaviť, takže všetky produkty boli pre mňa veľkým prekvapením...



Zartgefuhl
Detox Cleansing Bar
Pleť poznačujú rôzne veci, napríklad aj fastfood a rýchly spôsob života. Preto aj pleť potrebuje detox, a na to je skvelý tento produkt. Je vyrobený v Nemecku, komplet ručne. Čistí pleť a zároveň ju vyživuje. Dokonca aj citlivá a suchá pleť bude vďaka bambuckému maslu znovu jemná a hydratovaná. 
Cena: 19,80 € / 200 g (v boxe 15 g tohto produktu)



Papanga 
Original Papanga
Tieto vlasové gumičky, ktoré vyzerajú ako telefónny kábel vytvárajú rýchlo a ľahko perfektné vrkoče. Sú vyrobené z vysokokvalitnej živice, vďaka čomu bez problémov fixujú účes, neťahajú a nemotajú vlasy, ale hlavne nezapríčiňujú žiadne lámanie a ničenie vlasov. 
Cena: 5,95 € / set - 3 ks 


Hey Honey
Good Morning: Honey Silk Facial Serum 
Rozžiar svoj hektický bežný deň týmto ľahučkým hydratačným pleťovým sérom. Pleť vyživuje pomocou medu, rakytníku a vitamínau E, ochrana pleti je taktiež zaručená vďaka antibakteriálne pôsobiacemu propolisu. Toto sérum sa môže používať ako sérum pod denný krém, ale pokojne aj ako báza pod make-up. Okrem toho je vhodné pre všetky typy pleti. 
Cena: 35,96 € / 30 ml (v boxe 15 ml tohto produktu)



L´oréal Paris
Nude Magique BB Cream Stick
BB krém v praktickej forme tyčinky je skvelým spoločníkom na cestách alebo hocikde vonku. Rýchlo a jednoducho ním upravíte malé nedokonalosti pleti. Pleť zjednotí a dodá matný prirodzený finiš. Tajomstvom tejto púdrovej krycej konzistencie sú mikropigmenty, ktoré sa prispôsobia tónu pleti. 
Cena: 12,00 € / 9 ml (v boxe plné balenie tohto produktu)


Kneipp
Lotion Mousse
Jemná kvetinová vôňa rozmazná nie len pokožku ale aj zmysly. Gél sa po kontakte s vodou mení na bohatú hustú krémovú penu, ktorá nie len že pokožku nežne očistí, ale aj vyživuje bambuckým maslom. 
Cena: 6,99 € / 200 ml (v boxe plné balenie)


Navyše bol do boxu pridaný opaľovací krém s reklamou na Range Rover, čo mi nepríde až také príťažlivé, ale krém veľmi pekne vonia a je maličký, praktický. Preto si ho určite najbližšie vezmem so sebou na pláž.

Moje hodnotenie boxu:
Tento box obsahuje produkty, ktoré ma buď niečím zaujali, sú pre mňa komplet niečím novým alebo ich určite využijem. 
Niečím novým je pre mňa detoxikačné mydielko na pleť. Stačí ho kúsoček odlomiť a namočiť a potom ho môžete použiť. Stačí si ním masírovať pleť. Nie len že ju nádherne vyčistí a pritom nevysuší, ale aj príjemne vonia a je veľmi hebká. Za mňa je to super produkt, ktorý si určite kúpim v plnom balení. 
Káblové gumičky do vlasov  pre mňa nie sú ničím novým, ale určite ich využijem. Nepoužívam ich denne, ale sem tam veľmi dobre poslúžia. 
Pleťové sérum ma veľmi zaujalo. Niečo podobné mám a mám pocit, že to niečo dokáže. Preto som veľmi zvedavá na toto sérum. Okrem toho som už mala masku tejto značky a bola úžasná.
BB krém v tyčinke ma taktiež veľmi zaujal. Ten som ešte neskúšala a myslím si, že čoskoro sa doň pustím. Ešte jeden krátky pobyt na slniečku a odtieň bude skvelý.
Peny do sprchy sa už stali mojou srdcovkou. Hneď ako spotrebujem tú, čo mám v sprche prichádza na rad táto. Už sa na ňu teším. 

Čo hovoríte vy na tento box? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára