sobota 15. októbra 2016

Glossybox New Icons Edition

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla pridať septembrový Glossybox, pretože mi práve prišiel októbrový. Takže opäť trošku meškám, ale aspoň vám už môžem k daným produktom niečo viac napísať. 


Septembrový Glossybox bol niečím výnimočný. Na výber boli 3 rôzne dizajny boxov, ktoré navrhli tri v Nemecku známe ženy: topmodelka Stefanie Giesinger, blogerka Leonie Hanne (Ohh Couture) a blogerka Anna Frost (Fafine.de).



Mne sa najviac zapáčil dizajn od modelky Stefanie, ktorá dala boxu zelený šat so zlatými detailami. 


Zloženie boxov bolo taktiež trošičku odlišné, ale pár produktov bolo v každom boxe rovnakých. 





Universal Beauty Cosmetics
Secret Flush
Táto krémová lícenka oživí a osvieži unavenú pleť. Zanecháva rovnomerný zamatový efekt. Na líčka dodáva aj jemný glow, a tak už nemusíte používať ani rozjasňovač. 
Cena: 18,00 € za 4,5 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Táto lícenka je produktom, ktorý bol v každom boxe. Na prvý pohľad vyzerá veľmi pekne. Má veľmi pekný odtieň (04 nectar), ktorý je jemnej ružovej farby so zlatým podtónom. Neobsahuje žiadne trblietky, ale na pleti sa jemne leskne. Okrem toho má príjemnú vôňu. Za mňa veľmi pekne zvolený produkt a určite nepotešil len mňa. 





Babor
Eye Shadow Stick
Babor je synonymom exkluzívnej dekoratívnej kozmetiky a odrazom kvality. Pomocou kozmetiky Babor sa ľahko zvýrazní prirodzená krása - je to jedno či sa jedná o pery, oči alebo obočie. Babor krémové očné tiene v tyčinke dlho držia, ľahko sa nanášajú. Rozmazať do strane sa dajú pomocou aplikátora na opačnej strane. 
Cena: 16,00 € za 3 g, v boxe bolo plné balenie tohto produktu

Tento očný tieň ma na prvý pohľad veľmi neohúril a ani veľmi nepotešil. Veľmi krémové tiene nepoužívam. Okrem toho mohli byť v boxe púdrové očné tiene, kontúrka na pery, rúž alebo ceruzka na obočie. Dúfala som, že dostanem rúž alebo ceruzku na obočie. Najskôr som tieňu nedávala žiadnu šancu, ale ten odtieň ma očaril. Tvári sa ako obyčajný svetlo-hnedý odtieň, ale po nanesení hádže odlesky do ružova a fialova, vždy podľa svetla.





L.O.V
Lipaffair Color & Care Lipstick
Kvalitný odolný obal - čierna lesklá klasika. V jeho vnútri ukrýva táto úplne nová značka krémovú jemnú konzistenciu, ktorá pery intenzívne vyživuje pomocou Kendi oleja a kyseliny hyaluronovej. Rúž má veľmi dobré krytie a polomatný efekt.
Cena: 9,99 € za 3,7 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Musím uznať, že balenie rúžu vyzerá naozaj elegantne a vôbec nie lacno. Jeho farba je taká sýta, že sa vyrovnáva aj drahším rúžom, ktoré vlastním. Značka L.O.V vyrába rovnaká firma, ako vyrába značky Catrice a Essence. Táto značka má byť ale kvalitnejšia, preto sú aj ceny vyššie. Mňa tento rúž presvedčil, že sa oplatí omrknúť aj in produkty tejto značky. 



Comodynes
Make-up remover micellar solution sensitive skin
Easy peeling face & body
Self tanning natural & uniform color
Sila obrúskov v jednom sete. Inovatívne odličovacie obrúsky pre citlivú pleť odstraňujú make-up a nečistoty, ktoré sa počas dňa usadili na pleti. Využíva na to technológiu micelárneho roztoku. 
Pílingové obrúsky čistia pleť hlboko v póroch - svojou jemnou stranou. Svojou drsnejšou stranou odstraňujú odumreté kožné bunky. 
Po pílingu je pokožka pripravená na samoopaľovací obrúsok, ktorý dodá pokožke letný bronz - bez vysušenia, opálenie bude rovnomerné a prirodzené. 
Cena: micelárne obrúsky - 5,90 € za 20 ks, v boxe 1 kus
Pílingové obrúsky - 12,90 € za 20 ks, v boxe 1 kus
Samoopaľovacie obrúsky - 12,90 € za 8 ks, v boxe 1 kus

Odličovací obrúsok bol celkom dobrý, ale ja obrúsky na odličovanie nemám rada. Pílingový obrúsok bol prekvapivo dobrý. Pleť bola po ňom veľmi jemná, ale žeby pleť nejak očistil som si nevšimla. Po jednom použití je to aj tak nemožné. Obrúsok so samoopaľovačom poputuje ďalej. Niečo také nepoužívam. 


Quickcap
Quickcap Beauty
Cena: 21,90 € za jeden set - 7 kapsúl a 1 fľaša, v boxe 1 kapsula a 1 fľaša

O tomto produkte som už písala v augustovom boxe (Glossybox Happy 5th Birthday Editon). Keďže som sa tento produkt rozhodla testovať tak sa viac dozviete v recenzii. 

Do tohto boxu bol ešte pridaný maličký krém na ruky, ktorý mi už priateľ zobral, preto som ho zabudla odfotiť. Na úvodnej fotke ho je vidno. 

Box celkovo hodnotím známkou 2. Produkty v ňom ma potešili, no za tie obrúsky mohli dať radšej miniatúrku nejakého pílingu alebo krému. Potom by som bola úplne spokojná. Inak pekne zostavený box, čo poviete? Páčil by sa vám alebo by ste tieto produkty nevyužili? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára