piatok 13. januára 2017

Pinkbox - Let´s Celebrate Edition

Ahojte!


Aj dnes mám pre vás jeden beauty box. Konkrétne je to decembrový Pinkbox. Pinkbox som si celkom obľúbila, hlavne preto, že v ňom sú aj drogériové produkty, ktoré som neskúšala a mnohokrát pozitívne prekvapia. 


V decembri Pinkbox prišiel s Let´s Celebrate edíciou. Box aj kartička s produktmi mali veľmi pekný dizajn, ktorý mi hneď padol do oka a ja som začala premýšľať, kam si krabičku vystavím alebo čo si do nej dám. 

Na produkty som sa veľmi tešila, už len preto, že v decembrových boxoch býva väčšinou niečo výnimočné a v tomto mesiaci sa zvyknú boxy podariť. Čo ma čakalo v tomto boxe?


Weleda 
Mandľový sprchový krém, telové mlieko a pleťový krém
Mandľový sprchový krém je pH neutrálne, upokojuje pokožku a podporuje prirodzenú ochranu pokožky. Rýchlo sa vsakujúce telové mlieko obsahuje bio mandľový olej. Pokožku taktiež upokojuje, dodáva hydratáciu. Pleťový krém neobsahuje žiadnu parfemáciu, predchádza jemným iritáciám a začervenaniu cistlivej pleti. Napomáha obnoveniu prirodzenej ochrany pleti.
Cena: Krémový sprchový gél 12,50 € za 200 ml, v boxe 20 ml
telové mlieko 6,99 € za 200 ml, v boxe 20 ml
pleťový krém 13,99 € za 30 ml, v boxe 7 ml

Od značky Weleda som už dlhú dobu nič nemala, takže tieto mini verzie produktov potešili. A keďže začalo konečne mrznúť a v Nemecku máme aj prvý sneh, tak sa pleťovka navyše hodí. 


Mexx
Mexx Look Up Now For Her, Body Lotion
Osviežujúce telové mlieko od Mexx sa rýchlo vstrebáva, nezanecháva žiadny mastný film len príjemnú vôňu. 
Cena: 3,00 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Normálne by ma toto telové mlieko nepotešilo, nezvyknem ich používať. Tentokrát ma však potešilo, pretože som voňavku Look Up Now vyhrala v tombole. Mohli ste ju už vidieť v článku o mojich vianočných a narodeninových darčekoch


Hikari Cosmetics
Lipstick, Scarlet
Krémový rúž sa nechá rovnomerne naniesť a nadchne svojou vysokou pigmentáciou, sýtou farbou, perfektným krytím a dlhou výdržou. 
Cena: 13,50 € za 1 ks

Musím priznať, že z tohto produktu až taká nadšená nie som. Značka je mi neznáma a som zvedavá, aký ten rúž je. Lenže, už mám tak veľa červených rúžov, že neviem, čo s nimi. Tento je červenej farby, no s nádychom šťavnatej ružovej. Možno mu nájdem nejaké využite alebo ho podarujem niekomu v mojom okolí. 



Trend it up
N 1 Nail Polish
Tento lak na nechty dodáva intenzívne krytie a trendy farbu v jednom produkte. Veľmi rýchlo schne a nechá sa ľahko aplikovať vďaka svojmu plochému štetčeku. 
Cena: 1,25 € za 6 ml

O kvalite lakov značky Trend it up už čítam nejakú dobu. Ja som si žiadny nekúpila kvôli tomu, že si nechty lakovať nemôžem, ale veľakrát som na ne pozerala. Celkovo ma kozmetika tejto značky zaujala. Rada by som ho vyskúšala, no radšej ho podarujem niekomu, kto ho naozaj využije. 


Litamin Private Spa
JOY pena do kúpeľa s extraktom zo šafránu a arganovým olejom
Táto pena do kúpeľa obsahuje extrakt zo šafránu a arganový olej. Zaručuje príjemný odpočinok a rozmaznanie. Navyše tvorí bohatú penu. Pokožku nevysušuje. 
Cena: 3,49 € za 400 ml, v boxe plné balenie

Doma máme vaňu, takže tento produkt určite využijem. V zime si rada napustím vaňu a keď je ešte plná voňavej peny, tak tam viem oddychovať aj hodiny. 

Mne sa tento box celkom páčil, produkty boli pekne vybraté a nič ma nesklamalo. Rúž a lak zrejme podarujem, ale to je opäť veľmi individuálne a keby som nemala veľa rúžov v rovnakej farbe, tak by som si ho nechala. A keby som si mohla lakovať nechty, tak by som si aj lak nechala, jeho odtieň mi príde celkom vianočný, ale vedela by som si ho predstaviť na nechtoch aj na jeseň. Celkovo hodnotím box známkou 2, čo je u mňa veľmi dobré hodnotenie. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? Využili by ste tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára