utorok 7. marca 2017

Silikónová špongia na make-up #naozajtofunguje?

Ahojte!
Pred pár týždňami som si objednala silikónovú hubku na make-up. Videla som ju vo viacerých videách na Youtube a reakcie na ňu boli rôzne. Zaujalo na to však natoľko, že som ju chcela skúsiť sama.






Túto silikónovú špongiu som objavila na amazone, je od značky little butler, stála 7,90 €. Je to celkom vysoká cena, keď neviete, do čoho idete. Ale povedala som si, že ju vyskúšam, predsa len je to polka ceny špongie od značky beauty blender. Okrem toho tú treba občas vymeniť a túto len očistíte a môžete používať ďalej.


Hubka je priehľadná, je vyrobená zo silikónu, čo prináša výhody aj nevýhody. Výhody vidím v ľahučkom čistení a v tom, že nehltá žiadny produkt, čo sa vám pri vajičkových špongiách alebo štetci stane. Nevýhodou je však, že sa táto pomôcka nedá ohnúť alebo skrčiť, a tak sa len ťažko dostanem na niektoré miesta. Oblasť okolo očí a nosa sa mi s touto hubkou líči veľmi obtiažne. Zapracovanie make-upu navyše trvá o dosť dlhšie ako s inými pomôckami, ktoré zvyčajne používam.



Make-up sa však s touto hubkou dá dobre zapracovať do pleti. Pri líčení mi polka bežnej dávky make-upu ostala, preto som si všimla, koľko produktu zožerie beauty blender alebo štetec. Navyše sa mi zdá, že pri nanášaní make-upu silikónovou hubkou dosiahnem vyššie krytie. Make-up vydrží na pleti až do odlíčenia a celkovo som z dosiahnutým efektom veľmi spokojná.



Čistenie hubky je veľmi jednoduché. Po použití stačí hubku umyť pod teplou tečúcou vodou alebo s použitím šampónu. Dá sa aj jednoducho vydenzifikovať. Po vyčistení nie je hubka nijak poškodená a vyzerá úplne ako nová.

Hubka ma vôbec nesklamala a určite ju budem ďalej používať, no skôr keď budem mať na líčenie viac času a nie na každodenné líčenie do práce.

Skúšali ste už aj vy taktúto špongiu? Čo na ňu hovoríte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára