piatok 14. apríla 2017

Glossybox Beauty and the Beast Edition

Ahojte!
Po dlhšej neplánovanej pauze som sa opäť dostala k písaniu. Mám viacero rozpísaných a pripravených článkov, no doma mi už pristáli dva Glossyboxy, ktoré vám chcem ukázať. Prvým z nich je marcová edícia Beauty and the Beast. 



Téma tohto boxu ma veľmi zaujala a nemohla som sa dočkať. Hneď potom, čo som ho obdržala a otvorila krabicu sa na mňa usmievala nádherná krabička s motívom rozprávky Kráska a zviera. 



Zaujímali ma však aj produkty, ktoré táto nádherná krabička obsahuje, preto som ju pomaličky rozbaľovala... Jeden produkt po druhom :) 



andmetics 
Brow wax strips
Je čas odtrhnúť sa od nepoddajného obočia a dodať mu tvar. Potrebné sú len dve minúty na odstránenie nežiadúcich chĺpkov obočia. Tieto pásiky sú vegánske a odstaňovanie chĺpkov je s nimi jednoduché, rýchle a spoľahlivé. 
Cena: 14,90 € za set

Prvým produktom z boxu boli tieto pásiky na úpravu obočia. Nič podobné som ešte neskúšala, obočie si vytrhávam pinzetou. Samozrejme som bola zvedavá a tento produkt som už vyskúšala. Viac neprezradím, všetko bude v recenzii. 


MayBeauty
The incredible face mask
Táto maska obsahuje hlboko pôsobiace blato z Mŕtveho mora, ktoré napomáha k odstráneniu nečistôt pleti, čiernych bodiek, suchej a odumretej kože. Navyše minimalizuje póry, zmatňuje pleť a odstraňuje nadbytočnú mastnotu. Po použití zanecháva jedine zdravo vyzerajúcu pleť. 
Cena: 25,00 € za 8 ks, v boxe 2 ks tejto masky

Myslím, že čierna maska je už známa takmer všetkým. Sama som už nejaké vyskúšala a bola som prekvapená. Túto som ešte neskúšala, pretože mám nejaké masky pootvárané, tak ich najskôr chcem spotrebovať. Potom určite bude recenzia. 


Cetaphil
Hydratačný krém
Krém je ochrannou vrstvou pre pleť. Na to je skvelý aj tento, ktorý neobsahuje lanolín a žiadnu parfemáciu. Pleť hydratuje a vyživuje pomocou mandľového oleja a vitamínu E. Pleti dodáva potrebnú hydratáciu a podporuje prirodzenú obnovu kožných buniek. Krém je vhodný aj pre citlivú pleť. 
Cena: 9,95 € za 85 g, v boxe plné balenie produktu

Krém sa zíde vždy a keďže sa pomaly ale určite blíži leto, tak si tento vložím do mojej plážovej tašky. Vždy po opaľovaní používam hydratačný krém na tvár, ale aj telo. 


Korres
Myrrh & oligoelements nail colour
Perfektná manikúra a silné nechty - tento lak na nechty v milom ružovom zvláda oboje! Lak obsahuje extrakt z myrhovníka, ktorý podporuje tvorbu keratínu, posilňuje rast nechtov a provitamín B zlepšuje flexibilitu. 
Cena: 9,90 € za 10 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Musím uznať, že to znie veľmi zaujímavo, no ja si nechty nemôžem lakovať (kvôli práci, z hygienických dôvodov). Určite však poteší niekoho z vás, odložím ho a pri najbližšej súťaži ho určite uvidíte. 



Model CO
Highlighting trio
Očarovať svojmu princovi môže pomôcť jemný rozjasnovať. Tento má krémovo-púdrovú formulu a obsahuje svetlo odrážajúce čiastočky. Na pleti je zamatový a pleť nechá pôsobiť sviežo. Na výber sú tri odtiene, najsvetlejší odtieň je určený na zosvetlenie určitých akcentov, ružový odtieň je na všeobecné rozjasnenie pleti a tmavý odtieň je určený na opálenú pleť. 
Cena: 20 € za 3x1,2 g

Rozjasňovač som nečakala, o to viac potešil. Okrem toho obsahuje rovno tri odtiene, preto chvíľu potrvá, než ich všetky vyskúšam, no na pohľad sa mi veľmi páčia. Neskôr určite bude recenzia. 


Garnier
Shampoo ahorn balsam
Tento šampón ochraňuje vlasy pred voľnými radikálmi z okolia, stylingovými produktami a stresom. Jeho účinná formula preniká hlboko do vlasov a napomáha im uzdraviť sa. Javorový sirup dodáva vlasom lesk a silu. Ricínový olej ochraňuje pokožku hlavy a korienky vlasov. 
Cena: 2,45 € za 250 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Tento šampón je na trhu len pár mesiacov (pokiaľ sa nemýlim), no ja som ho ešte neskúšala. Pred niekoľkými rokmi som šampóny značky Garnier mávala pravidelne, no odvtedy som žiadny nevyskúšala. Na tento som veľmi zvedavá.


Do boxu pridali ešte navyše vzorku aromatizovaného sprchového gélu s limetkou a zázvorom od značky Tetesept. 



Tento box ma veľmi potešil, nie len tá nádherná krabička, ktorú si niekam vystavím, ale aj ten obsah. Všetky produkty (okrem laku na nechty, ktorý posuniem vám) využijem. Všetky sa mi páčia a potešili ma. Box by som hodnotila tentokrát známkou 1. 

Čo naň hovoríte vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára