piatok 14. júla 2017

Glossybox Babor Edition

Ahojte!
Pred dvomi týždňami mi prišla špeciálna edícia Glossyboxu, ktorá obsahovala len produkty od značky Babor. Táto značka pochádza z Nemecka. Značku založil nemecký chemik Michael Babor v roku 1956. V súčastnosti je táto luxusná značka známa po celom svete. 



Ja som bola na túto značku veľmi zvedavá. Od tejto značky som už mala ampulky (ešte ich pár mám), krémový očný tieň, lesk na pery a veľmi drahý krém proti starnutiu pleti, ktorý som darovala mamine.
V tomto boxe mala byť výlučne značka Babor a to ako pleťová kozmetiky, tak aj niečo z dekoratívnej. Box stál pre predplatiteľky 30 € a pre všetkých ostatných 50 €. Ja som ho mala samozrejme za tú nižšiu sumu, ale pravdepodobne by som zaň bola ochotná dať aj 50 €. 


Samotný box bol peknej elegantnej tmavo modrej farby. Na vrchej časti mal zlatý metalický nápis be your own kind of Beautiful. Box sa mi veľmi páči a niekde si ho vystavím ako dekoráciu. 



Po otvorení boxu ako prvé uvidíte kartičky. Jednu s popisom produktov, ktoré sa v boxe ukrývajú a druhú s produktami značky Babor, nejaké články a tipy. 


Po odviazaní mašličky a odhrnutí papiera už uvidíte to najdôležitejšie - produkty. Okrem produktov bola v boxe aj kartička s kódom na zľavu 15% na nákup produktov Babor. Ak by ste si chceli niečo objednať, kód je BABORBOX a využiť sa dá na stránke babor.de alebo babor.at. 

Ale teraz sa už poďme pozrieť na produkty, ktoré tento krásny box obsahoval.



Babor
Cleansing set
S týmto čistiacim setom odstrániš bez námahy všetky nečistoty. Za to sú zodpovedné čisto prírodné oleje zo sóji, sezamu a arašidov (v produkte HY-OL), ktoré v kombinácií s Phytoactive Base (druhý produkt) čistia šetrne a pleť upokojujú bez toho, aby pleť nepríjemne napínali. Extrakt zo saponínov ťaha nečistoty z pleti ako magnet. Pleť oživujú a rozžarujú bylinkové esencie z mäty, brezy a rozmarínu. 
Cena: HY-OL - 22,00 € za 200 ml, v boxe 50 ml
Phytoactive Base - 18,00 € za 100 ml, v boxe 30 ml

Tieto dva produkty ma veľmi potešili. Ešte stále sedím doma na PN, takže mám kopec času, čo sa týka starostlivosti o pleť. Navyše nenosím ani žiadny make-up, aby si moha pleť trošičku oddýchla. Tieto dva produkty voňajú veľmi pekne prírodne a bylinkovo. Na pleti je ich ešte chvíľočku cítiť a potom sa vôňa vytratí. Verím, že by to niekomu mohlo vadiť, ale mne sa táto vôňa páči a nejakým spôsobom ma ukľudňuje. HY-OL je určený na čistenie pleti. Ja si ho nanášam na celú tvár a krk. Zanecháva olejovitý film, ktorý mi nie je nepríjemný. Nechám ho trošičku vsiaknuť a potom použijem Phytoactive Base. Tento produkt sa má do pleti vmasírovať až pokým s predchádzajúcim produktom nevytvoria emulziu mliečnej farby. Potom sa má jednoducho zmyť vlažnou vodou. Po dvojtýždňovom používaní tohto setíku mám pocit, že mám pleť čistejšiu. Počas tohto testovania sa mi na pleti ani nič nevyhodilo. Navyše som mala pleť pekne hydratovanú a hebkú. 




Babor
Ampoules effect set
Set obsahujúci 3 rôznych ampuliek. Každá z nich dodáva hydratáciu a pleť jemne vyhladzuje. Každá z nich má však iné účinné látky. Hydra Plus Active Fluid hydratuje pleť pomocou komplexu z kyseliny hyalurónovej, ktorá chráni pleť pred vysychaním. Collagen Booster Fluid  pomocou tripeptidu podporuje pleť k vlastnej tvorbe kolagénu. 3D Lifting Fluid zlepšuje elasticitu pleti vďaka silíciu z extraktu zo žltého maku.
Cena: Hydra Plus Active Fluid - 20,00 € za 7x2 ml, v boxe 1 ampulka s 2 ml
Collagen Booster Fluid - 39,00 € za 7x2 ml, v boxe 1 ampulka s 2 ml
3D Lifting Fluid - 39,00 € za 7x2 ml, v boxe 1 ampulka s 2 ml

Hydratačné ampulky značky Babor som už skúšala a bola som s nimi veľmi spokojná, presne tak aj s touto hydratačnou. Pleť je po nej naozaj krásne napitá, hydratovaná a hebká. Aj keď sa zdá, že 2 ml produktu sú málo, táto maličká ampulka vystačí na celú tvár a krk. Kolagénovú a liftingovú ampulku som neskúšala, ešte ani neviem, či ich vyskúšam alebo ich podarujem mamine. 



Babor
Collagen booster cream
Vďaka tomuto pleťovému krému dostáva pleť poriadnu porciu hydratácie. Zapríčiňuje to komplex z kyseliny hyalurónovej a kolagénu. Obidve tieto látky vypĺňajú pleť z vnútra a z vonkajšiej strany vyzerá vyhladená. Obsahuje aj kolagénový peptid, ktorý aktivuje prirodzenú tvorbu kolagénu, pričom sa zlepšuje nepriepustnosť a pevnosť pleti. Výsledok? Pleť pôsobí hladšie, ale hlavne mladšie. 
Cena: 94,00 € za 50 ml, v boxe 15 ml tohto produktu

Krémy od značky Babor majú ohromujúce ceny. Ja som už jeden mala, no darovala som ho mamine. Tento som si však nechala a skúšala som ho sama. Je veľmi ľahučký, ľahko sa nanáša a rýchlo sa vsiakne. Po dvoch týždňoch používania mám naozaj pocit pevnejšej pleti a myslím si, že za to môže práve tento krém. Používam ho ráno a večer na celú tvár a krk. Že vyzerám mladšie nemôžem potvrdiť (mám 25 rokov, takže na 15 určite nevyzerám :D), ale viem si predstaviť, že pri staršej pleti naozaj dodá mladší vzhľad. 


Babor 
Spa energizing body sorbet
Tento ovocne voňajúci sorbet sa o telo stará a povzbudzuje nielen telo, ale aj zmysly, a to hlavne vďaka extraktu z nevyčajnej hrušky z oblasti Champagne. Zásluhu na vitalizácií tela má aromatická kompozícia zo šťavnatej mandarínky a citrónovo-trpkej limetky. 
Cena: 25 € za 200 ml, v boxe 50 ml

Doma mám veľa telových mliek, no toto je len maličké balenie, preto som sa rozhodla ho spotrebovať. Vonia veľmi pekne ovocne, ale aj poriadne sviežo. V takej vôni by som si vedela predstaviť sprchový gél. Telové mlieko je veľmi príjemné, pri natieraní na pokožku jemne chladí, čo po pár sekundár prestane. Do pokožky sa rýchlo vsiakne a zanechá ľahučkú vôňu, ktorú na pokožke cítiť aj dve hodiny. Pokožka je po použití hebká. Mám však aj lepšie hydratačné mlieka, no toto na leto úplne stačí a aj jeho vôňa sa mi k letu hodí.




Babor
Eye shadow pencil - copper brown
Multifunkčný očný tieň vo forme ceruzky napomáha pri kontúrovaní očnej oblasti, tak ako nad tak aj pod okom. Tento očný tieň sa neusadzuje do priehlbiny a netvorí ani žiadne línie. Je vodeodolný, vydrží extrémne dlho a má jemne lesklý efekt. Navyše obsahuje aj pomôcku na vytváranie rôznych líčení.
Cena: 16,50 € za 2 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Ja som tento očný tieň dostala v krásnom hnedom odtieni copper brown. Tento produkt má na jednej strane očný tieň vo forme ceruzky a na druhej strane penový aplikátor, ktorým sa tieň dá rozmazať do stratena. No to však ide len hneď po nanesení, pretože po pár sekundách si tień akoby sadne na pokožku a len tak ľahko sa jej nepustí. Drží ako pribitý až do odlíčenia. Ani keď som po ňom hádam tisíckrát pošúchala prstom sa ani nehol. Navyše aj prst bol čistý. 




Babor
Matte lip colour - orange sundown
Tento rúž sľubuje dlho držiacu farbu a efekt, ktorý dodá objem. Odtieň orange sundown dodáva veľmi intenzívnu farbu s moderným matným finišom. Obsahuje kvalitné oleje z rastlín, ktoré už pri nanesený dodávajú pocit akoby ste na pery dali balzam. Navyše dodávajú perám aj optickú vyplnenosť a väčší objem. 
Cena: 23,00 € za 4 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Posledným produktom v tomto boxe bol matný rúž. V boxe mohol byť jeden z dvoch odtieňov. Jeden bol s leským efektom a v ružovej farbe. Ja som dostala rúž s matným efektom a odtieni orange sundown, ktorý má zvláštnu tehlovo oranžovú farbu. Neviem prečo, ale odtieň ma veľmi zaujal a na perách vyzerá dobre. Stihla som ho vyskúšať len dvakrát, pretože v lete nosím radšej len zafarbený balzam alebo nejaký hydratačný nude rúž. Tento rúž je na perách príjemný a napriek tomu, že je matný, pery vôbec nevysušuje. Dlho vydrží, prežije pitie, aj niečo malé na zjedenie. Samozrejme taký obed už nezvládne a je potrebné ho naniesť znovu. Navyše sa mi veľmi páči jeho obal, ktorý vyzerá naozaj luxusne.


Celkovo sa mi tento box veľmi páčil. Značka Babor je pre mňa veľmi zaujímavá, no je dosť drahá. Táto špeciálna edícia Glossyboxu bola dobrou príležitosťou si značku vyskúšať za dobrú cenu. Na mňa táto kozmetika pôsobí luxusne. Produkty sú veľmi kvalitné a splňujú to, čo sľubujú. A ak by sa mi naskytla ďalšia príležitosť dostať sa k tejto kozmetike za takú dostupnú cenu, nebudem váhať ani minútu.

Čo hovoríte vy na tento box? Poznáte značku Babor?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára