pondelok 10. júla 2017

Napodobenina vs. originál - real techniques miracle complexion sponge

Ahojte!
Určite každá z vás pozná hubku na make-up od BeautyBlender. Tá však stojí celkom dosť, a preto som hľadala lacnejšiu alternatívu, ktorá by fungovala rovnako dobre. Objavila som oranžovú hubku od značky Real Techiques, ktorá podľa mňa robí rovnakú prácu ako BeautyBlender hubka. 



Pri prechádzaní stránky amazon som však objavila hubku, ktorá vyzerala presne ako hubka od Real Techniques. Stála však len 1 cent. Preto som si ju objednala. A dnes by som vám chcela ukázať porovnanie týchto dvoch make-up špongií, ale hlavne či sa oplatí investovať do originálu alebo postačí aj lacná hubka.


Na ľavej strane je vždy lacnejšia varianta a na pravej strane originál od značky Real Techniques. 

Prvým súbojom je cena. Napodobenina stála 0,01 €, originál kupujem za 5,99 €, ale už som videla aj dvojbalenie za 7,99 €. Tak či tak prvý bod ide na napodobeninu. 


Čo sa týka kvality, na prvý pohľad sú tieto špongie veľmi podobné. Keď sa však lepšie pozriete, je vidieť, že lacnejšia špongia nie je taká dokonalá a na spodnej strane je akoby zle zrezaná. Tento bod ide na originál.


Porovnala som aj saciu schopnosť týchto špongií na make-up. Mne sa zdá, že čím lepšie sa špongia napije, tým menej make-upu zožerie. A tým lepšie sa s ňou pracuje. Lepšie sa vody napije originál, ale dobre to zvláda aj napodobenina. Napriek tomu bod dostáva originál. 


Čo sa týka tvaru a praktickosti, tak obe hubky sú podobne veľké, zmestia sa do každej kabelky, či kozmetickej taštičky. Tvar majú taktiež podobný, lacnejšia špongia je širšia, ale myslím, že jej to nijako neubližuje. Bod teda dávam obom špongiám. 



Make-up sa dá naniesť a rozotrieť obomi špongiami. No lepšie ho do pleti zapracuje špongia od Real Techniques. Tým, že má väčšie póry make-up rýchlejšie zapracuje a vyzerá o čosi prirodzenejšie. Zvládne to aj lacnejšia varianta, no trvá to dlhšie. Preto bod opäť získava originál. 

Záverečný stav je 2:4. Tento súboj teda vyhráva originálna špongia od Real Techniques. Ja by som však odporučila aj tú lacnejšiu verziu. No na internete môžete naraziť aj na menej podarené hubky, čo sa mi už stalo. Podľa mňa sa však oplatí investovať do jednej poriadnej, pretože máte istotu, že bude dobrá a že ju využijete.
Čo si o tom myslíte vy? Kupujete si radšej lacnejšie napodobeniny alebo originálne produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára