utorok 28. novembra 2017

Vianočný box4you

Ahojte! 
Pred pár dňami mi dorazil vianočný beauty box od box4you. Rada by som vám ho ukázala, pretože sa ešte stále dá objednať a ak by sa niektorej z vás zapáčil, mohla by si ho ešte objednať. 


Box zoženiete na stránke box4you.sk, kde stojí 19,00 €, čo je prijateľná suma. Pokiaľ však nie ste z Bratislavy a balík si chcete nechať poslať poštou, rátajte aj s poštovným (platila som myslím 4,50 €, čo je celkom dosť). 


Box obsahuje 8 produktov v plnej veľkosti a jednu malú vzorku. Ale poďme sa už pozrieť, čo všetko v ňom bolo.



Bronx Colors
Eye Brow Travel Kit
Setík na obočie ma veľmi potešil. Stredný odtieň presne sedí na moje obočie, takže ho aj určite využijem. Set obsahuje presne dva odtiene na obočie, rozjasňovač, štetček a má aj zrkadielko. Značka mi je neznáma, preto som veľmi zvedavá na to, aká bude. 
Tento setík stojí 9,90 € na stránke fann.sk


Yves Rocher
Micellar Cleansing Water
Od značky Yves Rocher som dlho nič nemala, keď sa v predajni zastavím, kupujem väčšinou len darčeky pre rodinu, ale málokedy niečo pre seba. Teším sa, že môžem opäť niečo vyskúšať a micelárka sa vždy zíde. 
Kúpiť sa dá na yves-rocher.sk za 5,90 €.


Tangle Teezer
Aqua Splash Hairbrush
Najväčšiu radosť mi urobil tento Tangle Teezer, ktorý je určený na mokré vlasy. Už dlhšiu dobu som si ho chcela kúpiť, takže o to viac ma teší, že som ho našla v tomto boxe. Klasický Tangle Teezer mám vždy po ruke, jeden v spálni a jeden v kúpeľni, no tomuto hneď nájdem miesto na poličke pri vani, aby som si hneď mohla rozčesať svoje čerstvo umyté vlasy. 
Objednať sa dá napríklad na alza.sk, kde stojí 9,49 €.


Revlon
Ultra HD matte lipcolor
Od značky Revlon som toho ešte veľa neskúšala, ale často čítam hlavne o ich make-upoch. Matný tekutý rúž ma potešil, no farba nie je tak celkom pre mňa. Ale určite mu nájdem nejaký pekný domov. 
Kúpiť sa dá napríkad na fann.sk, kde stojí 9,90 €.



Nacomi
Scrub & Wash, sweet mango foam
Značka Nacomi je mi úplne neznáma, pri pátraní som našla len poľské stránky, takže možno u nás až taká známa nie je. V boxe bol produkt na telo, a konkrétne je to píling a sprchový gél v jednom. Mango zbožňujem, a tak som si hneď zamilovala aj nádhernú ovocnú vôňu tohto produktu. Ešte som ho neskúšala, no veľmi sa na to teším a hneď si ho postavím do kúpeľne.
Neviem, kde sa dá kúpiť a koľko stojí, pretože pri hľadaní som našla len poľské e-shopy.


Gentle Day
Gentle Intimate Wash
Táto značka je mi opäť neznáma, v boxe bol od tejto značky produkt, ktorý je určený na intímnu hygienu. Ja som predtým vždy používala gél na intímnu hygienu jedine od značky Nivea, no rada uvítam zmenu a vyskúšam niečo nové. Pri hľadaní tejto značky na internete som zistila, že značka má v ponuke aj vložky, intímky, tampóny, menštruačné kalíšky, ale aj nohavičky.
Táto emulzia sa dá kúpiť na stránke eshop.gentle-day.sk, kde stojí 8,50 €.


Weleda
Skin Food, univerzálny výživný krém
Značku Weleda dobre poznám. Mala som už viacero sprchových gélov tejto značky. Dokonca som už viacero produkto od Weledy našla v beauty boxoch, no vždy som ich dala do súťaže alebo posunula ďalej. Tentokrát som sa rozhodla, že krém sama vyskúšam. A bolo to dobré rozhodnutie. Krém je síce hustejší a pomalšie sa do pleti vsiakne, no na zimu bude skvelý. Používať ho budem skôr večer pred spaním alebo počas voľných dní, kedy si na pleť nič iné nanášať nebudem. A viem, že ho využije aj môj drahý. Krém príjemne vonia.
Kúpiť ho môžete napríklad na weleda.sk, kde stojí 9,19 € (75 ml, dostupné sú aj menšie balenia).


Indulona
Original, všestranný výživný krém
Kto by nepoznal Indulonu? Pamätám si, že počas môjho detstva sme vždy doma mali minimálne jeden krém tejto značky. Preto ma veľmi zaujíma, či je krém ešte stále taký dobrý ako si ho pamätám. Ešte som ho neskúšala, šetrím si ho do Nemecka, pretože tam značku Indulona nezoženiem. Recenzia na tento krém určite bude.
Krém kúpite v obchodoch alebo online a cena je rôzna. Pozrieť sa na všetky produkty sa môžete na stránke indulona.sk


Posledným produktom v tomto boxe bola malá vzorka telového oleja od značky Weleda. Ja veľmi nie som na rôzne olejíčky, no v zime po dlhom horúcom kúpeli je celkom príjemné natrieť sa olejčekom. Určite ho vyskúšam.

Moje hodnotenie tohto boxu:
Celkovo by som tento box hodnotila známkou 1. Jeho cena nie je až taká hrozná (23,50 € aj s poštovným), keď si vezmete, že v boxe nájdete 8 produktov v plnom balení (plus jedna maličká vzorka), ktorých celková hodnota je podstatne vyššia ako cena boxu. Krabička je čierna, stabilná a mne príde svojou jednoduchosťou aj celkom elegantná. Dokonca sme jej doma už našli aj využitie - mamina si do nej dá vianočné čajové koláčiky. Produkty boli veľmi dobre zvolené - niečo na vlasy, niečo na telo, niečo na pleť a niečo z dekoratívnej kozmetiky.
Jediné, čo mi chýba je nejaká informačná kartička, v ktorej by bol krátky popis produktov, ich cena, prípadne kde sa dajú zohnať.

Ja som veľmi spokojná a tento box by som pokojne kúpila ako darček kamarátke, sesternici, ale pokojne aj mamke. 

Ako sa vám páči tento box? Kúpili by ste si ho alebo by ste ho darovali niekomu inému?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára