nedeľa 3. decembra 2017

Amazon Beauty adventný kalendár 2017

Ahojte!
Dnes vám chcem prestaviť adventný kalendár značky Amazon Beauty, ktorý sa dal kúpiť na stránkach amazonu. Samozrejme, že 3. decembra vám neukážem celý obsah kalendára, ale postupne sem budem každý jeden deň pridávať, čo v ňom bolo. 



Tento kalendár stál 49 € a má obsahovať klasické ale aj trendové kozmetické značky. 


Kalendár je s dizajnom zlato-bieleho domu zdobeného rôznymi vianočnými motívmi. Kalendár nemá klasické okienka, ale sú v ňom ukryté škatuľky. Po vytiahnutí jednej vypadne ďalšia a takto to funguje až kým nevypadne posledná 24. škatuľka. 

Poďme sa však už pozrieť na obsah tohto kalendára.



ČÍSLO 1
V prvej krabičke som našla balzam na pery od známej značky EOS. Tento je konkrétne s príchuťou granátového jablka a maliny. Momentálne mám veľa balzamov na pery, takže ho zatiaľ nechám takto zabalený. A môže sa stať, že ho nájdete v nejakej súťaži. Napriek tomu sa z neho veľmi teším.
Balzam má 4 g a stojí 3,29 €.



ČÍSLO 2
V druhej krabičke som našla priesvitný nadlak gelactic gel top coat od značky Alessandro. Ja si nechty už dlhšiu dobu nelakujem, ale sem tam predsa. Priehľadný lak však môžem použiť častejšie a tak si myslím, že ho využijem.
Lak má 10 ml a stojí 8,99 €.



ČÍSLO 3
V ďalšej krabičke som našla soľ do kúpeľa od značky I want you naked. Soľ obsahuje morskú soľ, žihľavou a zázvorom. Vonia veľmi príjemne, sviežo a poriadne cítiť zázvor, ktorý ja mám veľmi rada. Horúci kúpeľ v zime zbožňujem a s prídavkom tejto prírodnej soli to bude určite zážitok. Už sa veľmi teším.
Táto soľ je miniatúrka plného 620 g balenia, ktoré stojí 35 €, tým pádom týchto 90 g vychádza na cca 5 €.



ČÍSLO 4
V škatuľke 4 bolo telové mlieko od značky Korres. Značku Korres poznám, už som od nej mala nejaké produkty - rúž, očný tieň, lak na nechty, ale krém ešte nie. Telových mliek mám ale slušnú zásobu, takže sa na toto telové mliečko môžete tešiť vy. Určite bude v nejakej súťaži.
Toto telové mlieko stojí 12,80 € za 200 ml, takže za toto 40 ml balenie by ste zaplatili cca 2,60 €.



ČÍSLO 5
Ako ďalší produkt som v kalendári našla 2-phase thermo conditioner od značky hair doctor. Jedná sa o bezoplachový kondicionér v spreji. Má ako klasický kondicionér uľahčiť rozčesávanie vlasov, navyše chráni pred teplom, dodáva lesk a hydratáciu. Kondicionéri v spreji mám veľmi rada, takže aj tento určite využijem.
Tento kondicionér stojí 13,95 € za 200 ml, takže toto 50 ml by vyšlo na cca 3,49 €.



ČÍSLO 6
Na Mikuláša som si v tomto krásnom kalendári našla prívesok na kľúče v tvare srdca od značky Iphoria. Nedá sa nikde kúpiť, tento prívesok bol navrhnutý špeciálne pre značku Amazon Beauty a tento adventný kalendár, preto sa nedá zistiť ani jeho cena, ale predpokladám, že by bolo okolo 20 €.




ČÍSLO 7
V siedmej krabičke som našla balzam na pery organic antiox lipcare od značky gegengift, ktorá je mi úplne neznáma. Vyrába čisto prírodné produkty, ktoré neobsahujú parabény ani silikóny. Balzam vonia veľmi príjemne.
Jeho cena je 4,69 €.



ČÍSLO 8
V ďalšej krabičke sa nachádzal krém scrubbing cream od značky Codage Paris. Pleť má vyhladzovať, hydratovať, zbavovať nečistôt. Som zvedavá, značku opäť nepoznám.
Cena tohto krému je 42,00 € za 50 ml, táto 15 ml vzorka by teda stála 12,60 €.



ČÍSLO 9
Pod číslom 9 som našla dip-it očnú linku od značky Sleek. Značku Sleek samozrejme poznám hlavne vďaka ich skvelým paletkám, ktorých mám doma niekoľko. Nič iné som však od značky neskúšala a to je zrejme chyba. Túto očnú linku však tiež nevyskúšam, pretože mám liniek doma viac než dosť. Poputuje do nejakej súťaže.
Táto linka stojí 6,99 €.



ČÍSLO 10
V krabičke číslo 10 bola ampulka active night fluid od značky Babor, Od tejto značky som už mala viacero produktov a samozrejme aj ampuliek a so všetkými som bola veľmi spokojná. Nočné som mala už tiež, len neviem, či to boli práve tieto. Každopádne určite využijem.
Cena tohto produktu je 34,90 € za 7 ampuliek. Jedna by teda stála 4,98 €.



ČÍSLO 11
V krabičke číslo 11 som našla moje milované invisiboble v peknej bronzovej farbe.  Ja mám tieto gumičky veľmi rada, ale rýchlo ich strácam, takže malá zásoba nie je na zohodenie.
Tieto gumičky stoja 4,95 €.



ČÍSLO 12
V krabičke číslo 12 bol gradual tan tinted, čo je produkt určený na samoopaľovanie. Je od známej značky St. Tropes, od ktorej som ešte nikdy nič neskúšala. Tento produkt taktiež nevyskúšam, pretože podobné produkty nemám rada. Určite ho však niekomu podarujem.
Cena tohto produktu je 14,94 € za 200 ml, za týchto 50 ml by ste zaplatili 3,73 €.



ČÍSLO 13
Pod číslom 13 sa ukrýval hydratačný šampón sweet coconut od značky udo walz. Značku vôbec nepoznám. Ja však veľmi nie som na kokosovú vôňu, takže ho zrejme niekomu podarujem, ale možno ho vyskúšam aj napriek tej vôni.
Tento šampón stojí 7,85 € za 300 ml, táto miniatúrka má 60 ml, čo by stálo 1,57 €.



ČÍSLO 14
Pod číslom 14 sa ukrýval after shave balm od značky royal shaving. Má to byť balzam po holení pre ženy. Má príjemnú sviežu vôňu. Ja som na tento produkt veľmi zvedavá, nakoľko mi je aj značka úplne neznáma.
Tento produkt stojí 17,99 € za 100 ml, táto miniatúrka má 25 ml, za čo by ste zaplatili 4,49 €.



ČÍSLO 15
V krabičke číslo 15 bol trblietavý lak na nechty creative play od značky CND, ktorú som nepoznala a ani som o nej ešte nepočula. Ja však laky používať nemôžem, takže aj tento poputuje k niekomu inému.
Tento lak stojí 9,97 € za 13,5 ml, táto miniatúrka má 3,7 ml, za čo by ste zaplatili 2,73 €.



ČÍSLO 16
V 16. krabičke sa urkýval rúž od značky Burt´s Bees, od ktorej už jeden rúž mám. Našťastie v inom odtieni. Na tieto rúže ešte určite bude recenzia.
Tento rúž stojí 12,95 €.



ČÍSLO 17
V krabičke číslo 17 bola malá sprchová pena od značky Rituals. Táto značka patrí medzi moje obľúbené a preto ma táto pena veľmi potešila. S drahým tieto peny obľubujeme a sem tam si ich kupujeme.
Táto pena stojí 8,50 za 200 ml, takže toto 50 ml balenie by stálo 2,12 €.




ČÍSLO 18
Pod číslom 18 som našla lip scrub s príchuťou orange kiss od značky Badefee. Pílingy na pery mám veľmi rada, pretože sa mi často tvoria suché šupinky, napriek tomu, že používam balzamy na pery. Tento vonia krásne sladko ovocne.
Cena tohto pílingu je 7,99 €.



ČÍSLO 18
V 18. krabičke sa ukrýval krém od značky Bio-Végane. Ide o brusnicový krém na tvár, ktorý má dodávať hydratáciu počas 24 hodín. Od tejto značky mám doma jednu masku na tvár, no ešte som ju neskúšala.
Cena tohto krému je 14,74 € za 50 ml, táto miniatúrka má 15 ml, čo by stálo 4,34 €.



ČÍSLO 20
V 20. krabičke sa nachádzal balzam na pery lip protection od značky ultrasun. Je to balzam s ochranou proti slnečnému žiareniu, takže ho začnem využívať až na jar. Značku už poznám z Glossyboxu, mala som v ňom nejaké krémy na opaľovanie.
Cena tohto balzamu je 10,08 €.



ČÍSLO 21
V krabičke s číslom 21 som našla rúž od značky Make-up Designory, o ktorej som ešte nikdy nepočula. Rúž je v odtieni charm, čo je pekný ružovo hnedý odtieň. Páči sa mi obal rúžu, aj jeho vôňa, má dobrú pigmentáciu a taký polomatný efekt.
Cena tohto rúžu je 18,95 €.



ČÍSLO 22
V 22. krabičke som objavila penu do kúpeľa od značky Kneipp. Pena obsahuje prírodné oleje z čeveného maku a konope.
Táto pena stojí 3,99 € za 400 ml, toto malé balenie má 50 ml, čo by stálo 0,49 €.



ČÍSLO 23
V predposlednej krabičke som našla miniatúrku skin renewal booster od značky Elizabeth Arden. Značku poznám, ešte som však nič neskúšala. Takže ďalšie premiéra. Tento krém napomáha na obnovenie pleťových buniek, aby pleť vyzerala sviežo a zdravo. Som veľmi zvedavá.
Tento krém stojí 47,99 € za 30 ml, táto miniatúrka má 5 ml, čo vychádza na 7,99 €.



ČÍSLO 24
V poslednej škatuľke som našla sérum na riasy od RevitaLash. Musím povedať, že na posledný deň som čakala niečo lepšie, pretože minulý rok bolo toto sérum v kalendári nejaký iný deň. Napriek tomu sérum potešilo a určite ho využijem. Len sa mi ich doma nazbieralo trošku viac.
Cena tohto séra je 39,87 € (1 ml)

Moje hodnotenie tohto adventného kalendára
Tento kalendár má krásny dizajn a dobre premyslené otváranie. Krabičky z kalendára vypadávali zaradom, a tak som nemusela hľadať nasledujúce číslo, ale videla som ho ihneď. Produkty v ňom boli zaujímavé, takmer všetky z nich si ponechám a sama odskúšam. Najviac zo všetkého ma potešil prívesok, rúže a píling na pery.

Poďme sa teraz pozrieť na počty. Kalendár stál 49 €, čo je už vyššia cena, preto je to na premyslenie, či sa kalendár oplatí. Celková hodnota produktov v ňom je približne 195 €. Pre mňa sa kalendár oplatil, pretože rada skúšam nepoznané a bavilo ma ho otvárať.

Čo hovoríte vy na tento kalendár? Páčil by sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára