nedeľa 3. decembra 2017

Amazon Surprise adventný kalendár 2017

Ahojte!
Ja viem, už je toho veľa. Ale tento posledný kalendár nebude s kozmetikou. Je to kalendár od značky Amazon Surprise, ktorý sa dal kúpiť na amazone. Bol však rýchlo vypredaný. Ja som ho nekúpila pre seba, ale pre môjho drahého. No i tak som sa rozhodla vám jeho obsah ukázať.  V tomto kalendári majú byť potraviny, ktoré sú nám dobre známe, ale aj úplné novinky.

Kalendár má pekný dizajn, ktorý mi hneď padol do oka. Opäť žiadne klasické okienka, ale krabičky. Je ich 24. Kalendár stál 25 €.

Poďme sa však pozrieť, čo kalendár ukrýval...



ČÍSLO 1
V prvej krabičke boli 4 rôzne zmesy byliniek. Jedna je napríklad na prípravu muffinov, jedna na prípravu teplého jablkového cideru. Mne to príde veľmi zaujímavé a určite ich vyskúšame. Môj drahý je kuchár, a tak určite niečo vymyslí.



ČÍSLO 2
V druhej krabičke sme našli paprikové chrumky v tvare tornáda. Má to byť úplná novinka a musím priznať, že nám veľmi chutili a určite si ich kúpime znovu. Drahý sa dokonca vyjadril, že lepšie ešte nejedol. 



ČÍSLO 3
V tretej krabičke boli sypané čaje. Ja zbožňujem sypané čaje a práve teraz nastalo obdobie, kedy veľmi rada pijem čaje a ráno bez čaju si už neviem ani predstaviť. Tieto sú od značky Vahdam, ktorú vôbec nepoznám, no čaje určite vyskúšam.



ČÍSLO 4
V štvrtej krabičke boli dva produkty. Jedným z nich bol čokoládový keks, ktorý je bez cukru a len s tmavou čokoládou. Chutil dobre, až ma to prekvapilo. Priateľovi chutil taktiež. Asi sa pozrieme, kde sa dá kúpiť. Druhým produktom bolo sušené ovocie, konkrétne machovky a egreše. Tie sme ešte neskúšali, ale rozmýšľala som, že by som napiekla zdravé koláčiky a dala to do nich.



ČÍSLO 5
Číslo 5 obsahovalo musli s ovocím. Vyzerá veľmi dobre a ja som zvedavá ako bude chutiť. Určite si ho rozdelíme a dáme si ho do mlieka alebo jogurtu alebo dokonca ku ovsenej kaši.



ČÍSLO 6
Na Mikuláša bol v krabičke veľmi zaujímavý snack. Ide o zemiakové chrumky s paradajkovou príchuťou. Ešte sme ich neskúšali, pretože drahý je ešte v práci. Potom určite dopíšem, aké boli.



ČÍSLO 7
V siedmej krabičke bola kokosová múka. Je to pre mňa úplne niečo nové. A práve pre tých, čo nevedia, čo s tým, je na druhej strane recept na kokosovo-pomarančové sušienky. Určite vyskúšam.



ČÍSLO 8
V ďalšej krabičke sa ukrývali zrejme všetkým známe fazuľky jelly beans s rôznymi príchuťami. Niektoré sú chutné a iné skôr nie. Na nejaký večer s priateľmi je to super.



ČÍSLO 9
V deviatej škatuľke bola podivná paštika alebo niečo také. Jedná som o francúzsku špecialitu - pečené kurča. Neskúšali sme to, takže neviem, aké to je. Ale musím povedať, že nevyzerá to ktovie ako vábne...



ČÍSLO 10
V krabičke číslo 10  bolo sušené mäso. To je skôr niečo pre chlapov a pre mňa to vôbec nie je lákavé. Drahý to ochutnal a povedal, že to nie je ani nič pre neho, takže to u nás stojí na stole a nikoho to nezaujíma.



ČÍSLO 11
Pod číslom 11 sa ukrýval nápoj na myslenie. Obsahuje len prírodné zložky a piť sa môže trikrát za deň. Ešte sme ho neskúšali, ale na tento nápoj sa naozaj tešíme, lebo sme nič podobné ešte neskúšali.



ČÍSLO 13
V krabičke číslo 13 sa ukrýval obľúbený nápoj capri sun. Obidva som skúšala a chutili mi. Podľa super pre deti alebo do auta na cesty. 



ČÍSLO 14
V čísle 14 sa ukrývali dva druhy solí. Môj drahý je kuchár a varí výborne, takže soľ určite u nás nájde využitie. Dokonca máme radi potraviny, ktoré len tak nezoženieme alebo nejaké nezvyčajné. 





ČÍSLO 15
Za mňa zatiaľ najlepším produktom z tohto kalendára sú práve tieto nezvyčajné čaje. Do vody sa ponárajú normálne, no sú v tvare tyčinky, ktorou si ten čaj môžete rovno zamiešať. Veľmi sa teším na vyskúšanie týchto čajov. Okrem toho majú milé obaly.



ČÍSLO 16
V čísle 16 sa ukrývala musli tyčinka s čokoládou. Ja som z nej však nemala nič, pretože ju drahý zjedol, pokým som bola v práci, ale povedal, že chutila zdravo, no veľmi dobre.



ČÍSLO 17
V krabičke číslo 17 bol opäť zdravý prírodný produkt. Ide o zmes semienok a sušeného ovocia, ktoré sú určené na raňajky. Či už do jogurty alebo do mlieka... Ešte sme to neskúšali, no určite to nejaké ráno výskúšame.



ČÍSLO 18
V krabičke číslo 18 bol olej s čili. Podobný olej už doma máme a jeden sme si robili aj doma sami. Do niektorých jedál sú takéto oleje super a keďže je môj drahý kuchár, tak on už bude vedieť, čo s ním.



ČÍSLO 19
V krabičke číslo 19 som objavila rôzne malé čokoládky. Samozrejme sme ich hneď zjedli. Najviac nám chutila biela čokoládka s kúskami karamelu. 



ČÍSLO 20
Pod číslom 20 sa ukrývali tieto dve orieškové tyčinky. Ja som žiadnu neskúšala, no drahý jedol tú vrchnú a povedal, že kombinácia orieškov a korenín nie je nič pre neho a nechutilo mu to. Neviem, či to chcem ochutnať, ale asi skôr nie.



ČÍSLO 21
V 21. krabičke boli dva produkty. Jedným z nich bola zaujímavá káva, ktorá má byť s príchuťou kokosu. Ja nie som kávopič, ja som skôr na čaje, ale môj drahý má kávu rád, preto aj túto bude skúšať on. Oriešky samozrejme zjeme spolu ku nejakému dobrému filmu. 



ČÍSLO 22
Pod číslom 22 sa ukrývalo korenie, ktoré vydala sieť reštaurácií Block House. Tých reštaurácií je v Nemecku niekoľko a špecializujú sa na steaky. Toto korenie sa u nás doma určite nestratí a využijeme ho.



ČÍSLO 23
V 23. krabičke boli mini švajčiarske keksíky. Tie sme ochutnali hneď a veľmi nám chutili. Mne hlavne tej orieškový a drahému chutili všetky. 



ČÍSLO 24
V poslednej škatuľke boli dva perníčky s orieškami, mandľami a marcipánom. Perníčky sú takým tradičným vianočným pečivom v Nemecku, preto som aj tipovala, že v tento deň nájdem v škatuľke práve tie. Nás však veľmi potešili a po večeri si ich určite dáme.

Moje hodnotenie tohto adventného kalendára
Tento kalendár bol plný potravín, niektoré sme poznali a niektoré boli pre nás novinkou. Radi skúšame niečo nové, a tak bol tento kalendár pre nás ideálny. Mne sa najviac páčili čaje, chrumky a koreniny. Drahému najviac chutili keksíky so švajčiarskou čokoládou a korenie na steaky. 

Ako sa vám páči tento kalendár? Mali ste už nejaký podobný? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára