nedeľa 24. decembra 2017

Vianočný Glossybox 2017

Ahojte!
Želám vám veselé Vianoce, bohatého Ježiška a veľa pohody v kruhu vašich najbližších. Ja si dnes užívam domácu pohodičku s mojim drahým a našimi štvornohými miláčikmi. A keďže nám už konečne začali dlho očakávané Vianoce, ja som sa dnes rozhodla otvoriť si svoj vianočný Glossybox.



Táto edícia bola špeciálne vytvorená k Vianociam. Tento box stál 30 € a mal obsahovať 6 kvalitných kozmetických produktov. 


Škatuľka bola tentokrát biela, s vystupujúcimi vločkami a zlatým logom Glossyboxu. Je vo forme šuplíčku, čo sa mi veľmi páči. Dizajn sa im veľmi podaril a ja krabičke určite nájdem nejaké využitie. Poďme sa však pozrieť na to, čo tento šuplíček ukrýval...


-417
Catharsis Rejuvenation Hair Mud Mask
Tvoja hriva potrebuje povzbudenie? Táto maska pre suché, farbené a opotrebované vlasy napomáha posilňovať rozstrapkané vlasy, dodáva im flexibilitu, hydratáciu a pružnosť. Vlasy vyzerajú hebkejšie, vyživenejšie, zdravšie a lesklejšie. 
Cena: 29 € za 200 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Značku -417 už z Glossyboxu poznám, no predtým som odskúšala čistiaci gél na tvár. Ten bol skvelý, tak dúfam, že táto maska bude minimálne taká dobrá. Maska na vlasy sa mi akurát minula, takže táto rovno nastupuje do služby a už stojí vyložená na vani. Vonia veľmi príjemne a páči sa mi aj ten jednoduchý obal.


YOU & OIL
Acai Fig Marula Antioxidants Complex
Máš chuť na vitalitu pre tvoju pleť? V tomto tekutom vitamínovom komplexe sa ukrýva sila bobúl acai, figy a účinné látky z afrického ovocia menom marula. Táto kombinácia dodáva silné antioxidačné látky, vysoko koncentrované výživné látky a mastné kyseliny. Pleťové bunky budú poriadne hydratované, dokonca aj tie v najhlbšej vrstve pleti. Takto ostáva pleť chránená aj v chladnom ročnom období. 
Cena: 37 € za 30 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Aj vďaka adventným kalendárom sa mi doma nazbieralo niekoľko olejčekov na pleť. S ich používaním musí teda začať aj môj drahý, pretože sama ich určite nestihnem spotrebovať. Teším sa však z každého z nich. Túto značku vôbec nepoznám a rada skúšam nové značky, tak som veľmi zvedavá. 


inuwet
Glitter Powder Brush
Počas Vianoc nechaj svoju slabosť pre trblietky na povrch. Na to je perfektný tento štetec na púder, ktorý na tvojej tvári vykúzli krásny zimný look. Štetec nie je dobrý len na púder, dá sa použiť aj na kontúry, bronzer či lícenku.
Cena: 24 € za 1 ks

Zo štetcov sa teším vždy. Tých totiž nikdy nie je dosť. Tento sa mi veľmi páči, aj keď to s tou plastovou rúčkou vyzerá trošku lacne alebo akoby som ho ukradla malej sestre, čo práve skúša svoj prvý púder. Je však jedno, ako vyzerá. Podstatné je, či sa s ním dobre pracuje. Na púder mi tento štetec nevyhovuje, na to používam štetce, ktoré majú o čosi viac štetín. Na lícenku alebo bronzer však funguje skvele. Je veľmi jemnučký a dobre sa s ním naberá produkt.



Airbase
Blush Palette
Nielen sviatočný outfit by mal sedieť perfekte. Aj tvoja pleť si na Vianoce zaslúži plnú pozornosť. Táto kolekcia vianočných líceniek urobí z bledej tváre ružovú a dodá lícam zdravý lesk. O to sa postarajú tri rôzne odtiene lícenky, ale aj zlatý rozjasňovač, ktorý tomu celému dodá očarujúci finiš.
Cena: 20 € za 10 g, v tomto boxe plné balenie tohto produktu

Táto paletka líceniek sa mi veľmi páči, jediný problém je, že lícenky sú krémové a ja s krémovými produktami veľmi nekamarátim. Šancu im dám, no ak si nesadneme, darujem ich niekomu, kto ich využije lepšie ako ja. Farby majú pekné, že si každý vyberie a zlatý rozjasňovač sa hodí k Vianociam. 



3INA Makeup
The Longwear Lipstick
Lesk alebo rúž? Tento dlho držiaci tekutý rúž dokáže oboje! Na perách sa jeho textúra mení na metalicky sa lesknúcu dobre pigmentovanú farbu, ktorá sa nerozmazáva. Nanášanie špeciálnym aplikátorom z toho všetkého robí detskú hru, také je to jednoduché.
Cena: 8,95 € za 7 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Veľmi rada skúšam nové rúže, lesky veľmi nemusím, tak som rada, že je to aspoň takáto kombinácia oboch. Metalický rúž si viem predstaviť ku nude líčeniu očí ako výraznejší doplnok. Tento rúž som zatiaľ skúšala raz, ale na perách bol veľmi príjemný a počas tých 4 hodín, čo som ho mala, sa naozaj nerozmazával. Uvidíme, aký bude pri dlhšom nosení, ale zatiaľ som spokojná.


MDMflow
Greater Than Mascara
Táto riasenka je na báze vody, má krémovú formulu, obsahuje včelí vosk, čím oklopí mihalnice a ponorí ich do sýto čiernej farby od korienkov až po končeky, navyše dodáva aj hydratáciu. A čo odličovanie? To taktiež nie je žiadny problém. Netreba žiadne silné šúchanie, stačí teplá voda.

Značku MDMflow už poznám, v Glossyboxe už bol rúž od tejto značky a dobre si ho pamätám vďaka tomu zlatému obalu. Ja som ho však niekomu podarovala, pretože mal červený odtieň, ktorých už doma mám niekoľko. Riasenku som ešte neskúšala, pretože teraz testujem 5 iných. Znie to však veľmi zaujímavo a som na ňu zvedavá.

Moje hodnotenie tohto boxu
Tento box by som hodnotila známkou 1. Aj keď som čítala, že mnohé baby s týmto boxom spokojné neboli, ja spokojná som. Všetky produkty sa mi páčia, sama si ich nechám a odskúšam. Jediné, čo nie je tak podľa môjho gusta sú tie lícenky, pretože sú krémové, ale to je veľmi individuálne a možno z nich ešte budem prekvapená, ktovie... Z tohto boxu ma najviac potešil rúž, olejček a maska na vlasy.

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás, keby ste si ho našli pod stromčekom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára