nedeľa 18. februára 2018

CC beauty box január 2018

Ahojte!
Už o pár dní mi príde nový CC beauty box, preto som si povedala, že je na čase vydať článok o januárovom boxe. 


Skôr než sa dostanem k obsahu, chcela by som odpovedať na vaše otázky. Prišiel mi mail od jednej z vás, ktorá sa pýtala, či sa tento box dá objednať aj na Slovensko. Box pochádza z Veľkej Británie a ja ho objednávam z Nemecka a nie je to vôbec žiadny problém. Dodanie trvá približne týždeň, ale nikdy nenastali žiadne komplikácie.
Ďalšou otázkou bolo, odkiaľ tento box objedanávam. Box sa dá objednať na stránke www.ccbeauty.co.uk
Rada odpoviem aj na ďalšie otázky, ak by vás zaujímalo ešte niečo ohľadne tohto boxu, napíšte do komentára a v ďalšom článku o tomto boxe na vaše otázky odpoviem.


A teraz sa vráťme späť k boxu. Dizajn boxu bol rovnaký ako každý mesiac. Myslím si, že nejaké špeciálne dizajny ani nerobia. 

Čo sa týka obsahu boxu, na fb stránke tohto boxu vždy vopred ukážu jeden produkt. Po odoslaní prvých boxov, môžete na stánke vidieť aj celé obsah boxu. Box sa dá objednať aj po tom, čo prvé boxy boli odoslané, ale vždy len do určitého dátumu, ktorý je na stránke vyznačený. 

Každý, kto si box zakúpi, má v boxe rovnaké produkty. Vždy podľa hodnoty produktov sú v boxe 3, 4 alebo 5 produktov. V januári to boli 4 produkty od známych luxusných značiek.

V januári na svojej fb stránke neukázali konkrétny produkt, napísala len, že v boxoch bude niečo od značky Yves Saint Laurent. Od tejto značky mám už niekoľko produktov, ktoré rada používam, preto som bola veľmi zvedavá, čo to bude...





Od YSL sa v boxe objavil tento obal na kozmetiku. Nazýva sa extremely YSL beaute make up bag a v jeho vnútri sú priehradky, do ktorých si môžete vkladať produkty tejto značky a vyskladať si tak vlastnú paletku. Priehradky sa však dajú aj vytiahnuť a obal môžete používať ako kozmetickú taštičku. Ja som sa rozhodla, že do nej budem dávať kozmetické štetce, keď budeme niekam cestovať. 




Ďalším úžasným produktom, ktorý som v boxe objavila je dior addict fluid stick od značky Christian Dior. Je to tekutý rúž kombinovaný s leskom. Má krásny ružovo-oranžový odtieň so zlatými odleskami. Je to odtieň 338. Tento tekutý rúž je na perách veľmi príjemný, nevysušuje ich, ale výdrž je priemerná. Rúž určite využijem, pretože sa mi veľmi páči odtieň a hlavne luxusné balenie, ktoré budem rada vyťahovať z kabelky. 




Ďalší produkt, čo som z boxu vytiahla bol taktiež na pery. Je to rúž v ceruzke patentpolish lip pencil od značky MAC. Je v odtieni look lively, čo je veľmi pekný ružový odtieň. Má príjemnú krémovú konzistenciu, pery vôbec nevysušuje, výdrž je aj pri tomto produkte skôr premerná. Od značky MAC už mám doma pár produktov a z nového prírastku do zbierky sa veľmi teším.


Posledným produktom tohto boxu je cleanse & polish - hot cloth cleanser od značky Liz Earle. Musím sa priznať, že túto značku vôbec nepoznám a ani som o nej ešte nič nepočula. O to viac sa teším, že ju môžem vyskúšať. Tento pleťový čistič má pleť očistiť od nečistôt, ale aj od zbytkov make-upu. Ešte som ho neskúšala, no po poriadnom otestovaní, určite bude recenzia. 


Moje hodnotenie tohto boxu
Tento box by som hodnotila známkou 1. Výber značiek je podľa mňa skvelý, okrem toho sú v boxe len produkty, čo si sama nechám a ani jeden z nich neposuniem ďalej. Na boxe sa mi najviac páči, že sú v ňom vždy luxusné produkty, ktoré len tak nekúpite v drogérií. Sú to drahšie produkty, ktoré by som si za plnú cenu možno nikdy nekúpila, preto som si túto možnosť, ako sa k takejto kozmetike dostať, veľmi obľúbila. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páči sa vám? Využili by ste tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára