nedeľa 4. februára 2018

Glossybox Namaste Beauty Edition

Ahojte!
Dnes by som vám opäť chcela ukázať jeden z Glossyboxov. Dnes je to práve januárový, s ktorým opäť meškám (pretože februárové majú prísť do Valentína). Januárová téma bola Namaste beauty, čo znamená formu beauty detox program na začiatok nového roka, ale aj rozvahu, obozretnosť a sebalásku. 

Krabička bola tento mesiac klasická ružová s čiernym logom Glossyboxu. Glossy Magazin mal zaujímavú obálku hodiacu sa k téme Namaste beauty. V tomto magazíne sa dajú nájsť beauty tipy a triky, novinky z kozmetického sveta, ale hlavne popisy produktov, ktoré si môžete prečítať nižšie...


Nail Medic
Rejuvenator
Poškodené, slabé nechty a nechty bez lesku majú v novom roku šancu! Toto revitalizačné sérum obsahuje extrakt zo zeleného čaju a jojobového oleja je tá najlepšie báza na dobrú starostlivosť o nechty. Nechty dostanú hydratáciu a vitamíny. Navyše bude postarané aj o nechtovú kožtičku, o ktorú sa postará mix olejov.
Cena: 6,80 € za 15 ml

Ja mám naozaj slabé nechty, ktoré sa rýchlo lámu, preto im trošku starostlivosti navyše určite neublíži. Môj drahý taktiež používa olejčeky na nechty, pretože máva často suché ruky (ako kuchár si ich umýva denne naozaj veľakrát, preto ich má neustále vysušené) a praská mu aj kožtička okolo nechtov. Tým pádom tento produkt využijeme obaja. Okrem toho sa mi páči aj dizajn tohto produktu. 


Benefit Cosmetics
The Porefessional 
Vďaka tejto podkladovej báze budú póry opticky minimalizované a pleť bude pôsobiť hladšie. Aj jemné vrásky sa zjemnia. Báza je inovatívna, ľahká a neobsahuje žiadne oleje. Používať sa dá samostatne alebo v kombinácií s make-upom, ktorý sa spojí s touto priehľadnou bázou a bude dostatočne fixovaný. Báza navyše pleť ochraňuje voči voľným radikálom vďaka vitamínu E.
Cena: 13,00 € za 7,5 ml

Túto bázu už doma mám, jednu v 2 ml balení a jednu presne v tejto veľkosti. Bázy používam len výnimočne, nie každý deň. Myslím si, že do práce je to pre mňa zbytočné, až také rozšírené póry nemám. No keď niekam večer ideme, alebo sme pozvaní na oslavu, tak sa namaľujem trošku viac. Bázu určite využijem, len ma trošku sklamalo, že je opäť v boxe, pretože som si ju už raz v Glossyboxe našla.


Lancaster
Micellar refreshing cleansing jelly
Odštartuj nový rok s perfektne čistou pleťou! Tento osviežujúci čistiaci gél napomáha pleti odstrániť čiastočky nečistôt, ale aj zostatky z líčenia. Na takejto čistej pleti môžu lepšie pôsobiť krémy alebo séra. Tento gél je založený na technológií s micelami, takže čistí a zanecháva zamatový pocit na pleti. Ideálne aj pre citlivú pleť.
Cena: 23,00 € za 125 ml, v boxe 15 ml tohto produktu

Myslím, že tento produkt sa perfektne hodí k téme boxu. Niečo takéto som si pod témou predstavovala. A tento gél ma aj veľmi potešil. Gély na čistenie pleti sa v našej domácnosti nestratia a vždy sa využijú. Od tejto značky som doteraz skúšala len vzorky krémov, preto sa teším na vyskúšanie tohto micelárneho gélu.


La Theorie Des Volcans
Noir Eternae Youth Potion Face Scrub
Na dobrý štart do nového roka ošetri svoju pleť touto vegánskou pílingovou maskou. Maska pílinguje, regeneruje, upokojuje a obnovuje pleť. Obsahuje extrakty z liečivých semienok rastliny divozel a semienok bohatých na vitamíny a to z brusníc. Pri nanášaní sa mení ružová farba na sivú. To znamená, že maska začína účinkovať. Maska neobsahuje parabény ani silikóny.
Cena: 30,00 € za 30 ml

Táto pílingová maska je naozaj dobrá a rada ju používam, ale som sklamaná, že som si ho našla v boxe. Prečo? Pretože ju už doma z jedného z predošlých boxov mám. Masky však používam rada (a nielen ja, ale aj môj drahý), takže ju určite spotrebujem.


Luxie Beauty 
Luxie Onyx Noir Small Contouring Face Brush 512
Tento vegánsky štetec neobsahuje žiadne parabény. Je určený ná kontúrovanie. Jeho ultra jemné štetinky sú vhodné na púdrové a krémové produkty, ktoré sa nechajú bezchybne naniesť a rozotrieť. 
Cena: 20,60 € za 1 ks

A ďalší produkt, z ktorého by som sa normálne potešila. Nie však za okolností, že už jeden mám doma. Štetec sa vždy zíde a tento používam rada, takže určite využijem aj tento. Štetcov od značky Luxie už bolo v Glossyboxe niekoľko a so všetkými som spokojná. 


Do boxu bola navyše pridaná detox maska, ktorá sa podľa mňa perfektne hodí k téme boxu. Maska je od značky Merz Spezial a obsahuje morské riasy a ľanový olej. 

Moje hodnotenie tohto boxu
K téme Namaste beauty sa niektoré produkty hodili viac, niektoré už trošku menej. Výber produktov bol podľa mňa dobrý. Produkty samé o sebe taktiež nie sú zlé, ale za to, že som tri z piatich už v Glossyboxe mala (a dosť ma tento výber sklamal) dávam boxu známku 3-. Hneď som im však napísala email, že som dostala opäť rovnaké produkty, ktoré už boli v niektorom z minulých boxov. Ich odpoveď bola, že mi za ne zašlú náhradu, čo ma veľmi potešilo.
S Glossyboxom to nejako ide kopec dolu, zrejme preto, že ho kúpila iná spoločnosť. Viem, že veľa dievčat už na box dalo výpoveď, pretože sa im už výber produktov nepáčil. Musím povedať, že po tomto boxe nad tým tiež uvažujem, no dám mu ešte šancu. 

Čo hovoríte vy na tento box? Potešili by vás tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára