utorok 6. marca 2018

Glossybox Wolke Sieben Edition

Ahojte!
Dnes tu pre vás opäť mám Glossybox. Februárová edícia prišla s názvom Wolke Sieben, čo znamená oblak sedem. U nás sa hovorí, že v siedmom nebi a v Nemecku na siedmom obláčiku. Má to byť ako valentínska edícia, ide o februárovú romantiku. 


Box mal krásny dizajn, ktorý sa hodí k téme a ja som dlhšie uvažovala, kam si ho vystavím. Veľmi sa mi páči hlavne vďaka dobre zvoleným farbám.


Ale ako sa k téme hodili produkty? Poďme sa na to pozrieť...


Dessange Professional Hair Luxury Paris
Nutrition elixir deep nourishing system mask
Zamiluj si svoje vlasy vďaka novej maske! Táto maska vyživuje vlasy od korienkov po končeky. Navyše vlasy ochrańuje pred ďalším poškodzovaním a okamžite im dodáva pružnosť. 
Cena: 6,95 € za 250 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Maska na vlasy sa vždy zíde. Jednu ešte mám, no rýchlo sa míňa a onedlho by som si musela kúpiť novú. A teraz už nemusím. Maska má pekný obal, ktorý vyzera luxusne. Napriek tomu nemá príliš vysokú cenu. Som na ňu veľmi zvedavá a určite dám vedieť, aká bola...


Nutralash
Waterproof mascara with diamond powder
Táto maskara má vodeodolnú formulu, ktorá svojím jemnučkým diamantovým prachom zachytí každú jednu mihalnicu a vyčaruje poriadny objem, bez toho, aby riasy polepila. 
Cena: 24,95 € za 5 ml, táto miniatúrka má 3 ml

Riasenka s diamantovým práškom? Veľmi tomu neverím, no riasenka vyzerá veľmi pekne. Taktiež má celkom luxusný obal. Ja som veľmi zvedavá na to, aká bude.



Absolute New York
Icon mini
Šesť perfektne zvolených a ku sebe sa hodiacich odtieňov, pekné zrkadielko a obojstranný aplikátor. Viac nie je potrebné na vytvorenie množstva lookov na rande s milovaným, na stretnutie s najlepšou kamarátkou... Paletka gold glitz je inšpirovaná prírodou, jemnými metalickými odtieňmi a odtieňmi s odleskami. 
Cena: 7,65 € za 4,8 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Táto malá paletka ma veľmi potešila. Neviem však, či si ju ponechám, pretože od tejto značky už mám jednu veľkú paletku a sú v nej podobné odtiene. Napriek tomu ju vyskúšam a potom sa rozhodnem. Paletka vyzerá veľmi pekne, zmestí sa do každej kabelky (nie že by som vždy nosila očné tiene so sebou, ale keď niekde cestujem, tak si nejaké so sebou beriem), obsahuje jemné nude odtiene, s ktorými sa toho dá veľa vykúzliť.



Artdeco
Eyeshadow base
Táto báza pod očné tiene so svojou jemnou, krémovou konzistenciou zabraňuje usádzaniu sa pigmentov do očných záhybov, či vrások. Takto sa nechajú obľúbené očné tiene ľahšie naniesť, lepšie rozmazať a vydržia dlhšie. Okrem toho farby pôsobia intenzívnejšie a žiarivejšie. Extra plus - báza je vhodná aj pre citlivé oči. Obsahuje vitamín E, bisabol, ktorý upokojuje a neutralizuje tón očného viečka a vďaka tomu, že pigmenty dobre drží je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek. 
Cena: 7,45 € za 5 ml, v tomto boxe plné balenie tohto produktu

O Artdeco báze básnila nejedna blogerka, či youtuberka. Sama som ju už vyskúšala a som s ňou veľmi spokojná. A preto, že doma už jednu mám, neviem či túto vôbec využijem. Buď ju niekomu podarujem alebo ju uvidíte čoskoro v pripravovanej súťaži.


Treaclemoon
exotic lychee sorbet hand balsam
Tajomstvo vône za týmto balzamom - ovocná exotika! V tomto jemnom kréme na ruky sa stretáva decentný mandľový olej s dračím ovocím. Krém sa ľahučko nanáša, rozotiera a rýchlo sa vstrebáva. Tento balzam je určtený na zostresované ruky, ktoré len zriedkavo poznajú pauzu. 
Cena: 1,95 € za 75 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Krém na ruky od tejto značky už mám, je len v inej vôni. Naozaj sa rýchlo vsiakne a dobre hydratuje. Cez deň je skvelý, no pred spaním vyhľadávam niečo s neutrálnejšou vôňou. Počas dňa mi však voňavý krém na ruky nevadí, a vône, tie má Treaclemoon skvelé... :) 


Ako prídavok som v boxe objavila šnúrky do topánok alebo aj na iné využitie. Kreativite sa nekladú žiadne hranice. Tieto jemné ružové šnúrky sú od značky Satin Laces. Ja ešte neviem, na čo ich použijem, ale určite na niečo prídem.


Moje hodnotenie tohto boxu
Neviem síce nakoľko sa produkty hodili k téme, pretože samozrejme na valentínske radne si môžete na seba napatlať každý jeden z nich. Okrem masky na vlasy, tú si dajte skôr predtým než vyrazíte z domu :D. Inak boli produkty pekne zvolené, niečo na ruky, niečo na vlasy, nejaká dekoratívka... Nemôžem sa sťažovať. 
Viac ako samotné produkty, ma zaujal dizajn boxu, ktorému určite nájdem nejaké pekné miestečko. Celkovo by som box hodnotila známkou 2, pretože paletka už boxe bola, len vo väčšej verzii a za to, že som od témy čakala možno trošku viac. Alebo prinajmenšom iné produkty. Napriek tomu som spokojná a hodnotím to ako vydarený box.

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? Ktorý produkt by sa vám páčil najviac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára